Haladó E-mail Marketing Akadémia

kedvezményA 2. jelentkező ugyanattól a cégtől fél áron VAGY a 3. jelentkező díjtalanul!

A Direkt és Interaktív Marketing Szövetség Email Marketing Tagozata és az Interactive Advertising Bureau Hungary a hazai piac legátfogóbb e-mail marketing képzését hozza el Önnek. A résztvevők elismert és tapasztalt szakemberektől sajátíthatják el az e-mail marketing emelt szintű fortélyait; mind ügynökségi, mind megrendelői oldalról mutatjuk be a konverziónövelés lehetőségeit, az e-mail marketing jogi hátterét, illetve megmutatjuk, hogy a szegmensképzésnek és stratégiai tervezésnek milyen fontos szerepe van egy kampány kialakításában és elemzésében. Június 8-án, az EMKE Buildingben rendezzük az első, a hazai piacon egyedülálló e-mail marketing képzésünket, amely első sorban olyan szakembereknek szól, akik jártasak az e-mail marketing területén, de tudásukat szeretnék elmélyíteni.

A nap végén az akadémia hallgatói oklevelet kapnak.

Program 2016. június 8. szerda

Érkezés, regisztráció
Köszöntés, összefoglaló az alapkurzusról
Hogyan növeljünk konverziót?
Előadó: Hiba Dóra (Crane)
A tenderezés alapjai és rejtett buktatói
Előadók: Nagy Eszter (Avon), Illyés Márton (Open, Click and Convert)
Szegmensképzés és stratégia
Előadó: Bánki Márton (Proaktív Tanácsadás)
Kávészünet
Reaktiváló rendszerek technológiai megvalósítása
Előadó: Dely Gábor (d-code)
Viselkedés alapú tartalmak, "customer journey"
Előadó: Fialka Krisztina (ReachMedia)
Technikai háttér (változók, tartalom, perszonalizáció)
Előadó: Hegyesi Csaba (Visionline)
Ebédszünet
A lead gondozása az inbound marketingben
Előadó: Egri Viktor (Protopmail)
Az e-dm jövője Előadó: Kurucz Gábor (GroupM)
Jogi keretek
Előadó: Dr. Freidler Gábor (DIMSZ Adatvédelmi és adatbiztonsági tagozata)
Kávészünet
Workshop

Előadók

Dely Gábor d-code termékfejlesztési vezető, DIMSZ E-mail marketing tagozatának elnöke

Szakmai pályafutásomat a BBDO Budapestnél kezdtem, majd Londonban, az e-Dialog UK-nél dolgoztam. 2011-től az Allegro Group HU Kft-nél a Vatera, TeszVesz, Grando és lealkudtuk.hu oldalakhoz tartozó e-mail marketing tevékenység stratégiai tervezése volt fő feladatom, CRM megoldások bevezetése és felügyelete, az email küldő rendszer fejlesztése.

2014 áprilisától a d-code termékfejlesztési vezetőjeként legfontosabb feladataim közé tartozik: meglévő és új digitális termékek fejlesztésének irányítása, ügyfelekkel való kapcsolattartás, stratégiai iránymutatás.

3. éve töltöm be a DIMSZ E-mail marketing tagozat elnöki posztját. Főbb célkitűzéseink közé tartozik az eDM ágazat súlyának növelése, az ágazat népszerűsítése a cégek felé, és a fogyasztóbarát eDM kultúra kialakítása.

Dr. Freidler Gábor Freidler Ügyvédi Iroda, DIMSZ Adatvédelmi és adatbiztonsági tagozata

Az Államigazgatási Főiskolán igazgatásszervezői, majd az Eötvös Loránd Tudományegyetem Állam- és Jogtudományi karán jogász végzettséget szereztem. 1998 és 2008 között az Adatvédelmi Biztos Irodájának munkatársa, 2003 és 2008 között az Adatvédelmi Főosztály vezetője voltam. Jelenleg ügyvédként dolgozom. Elsődleges szakterületem a személyes adatok védelméhez való jog, azon belül a közvetlen üzletszerzéshez, kutatáshoz, munkaviszonyhoz kapcsolódó adatkezelések, pénzügyi szervezetek, közüzemi szolgáltatók adatkezelései, illetve a külföldre irányuló adattovábbítások. Szakterületemhez tartozik továbbá: adatbázisok építése, összevonása, átalakítása, adatkezelők és adatfeldolgozók közötti jogviszonyok, személyes adatok felhasználásával járó tevékenységek kiszervezése. Nagy tapasztalatom van a határon átnyúló adatkezelési rendszereket, külföldi adatfeldolgozásokat, az Európai Unió gyakorlatát illetően. Az adatvédelem, adatkezelés kérdéskörén túl a titokvédelem (különös tekintettel a gazdasági társaságok üzleti titkainak védelme), a közérdekű adatok nyilvánossága, az elektronikus kereskedelem kérdéseivel foglalkozom mélyrehatóan.

Hegyesi Csaba ügyvezető igazgató, alapító társtulajdonos, Visionline

A VISIONLINE Kft. ügyvezetőjeként 2003 óta foglalkozom email marketing rendszerek üzletfejlesztésének irányításával és kreatívok tervezésével. 2003 és 2014 között részt vettem az Origo Zrt. Optimail nevű eDM rendszerének tervezésében, megvalósításában és üzemeltetésében. 2012 óta elsősorban az eDiMa néven, saját fejlesztésű rendszerünkre építve nyújtott eDM-/hírlevélmenedzsment szolgáltatásunkhoz kapcsolódó stratégiai tervezéssel és üzletfejlesztéssel foglalkozom. Nagyvállalati és KKV Ügyfeleink megbízásából 8+ millió email címet kezelünk és évi 700+ millió emailt küldünk ki. Közgazdász és MBA végzettséggel rendelkezem.

Bánki Márton cégvezető, Kettő Kft. - PROAKTIVdirekt életmód klub

17 éve foglalkozom internet marketinggel ügyfél oldalról. Hat éve alapítottam meg a saját on-line direkt marketing cégemet, amely azóta az egyik legeredményesebb adatbázis építő, leadgenerátor és eDM szolgáltatóvá vált a hazai piacon. Az adatbázis alapja az a fél millió felhasználó, aki a PROAKTIVdirekt.com életmód klubunk tagja. Ők döntik el, mi érdekli őket és mi nem. A mi dolgunk, hogy ennek megfelelő ajánlatokat tegyünk nekik.

Egri Viktor marketing vezető, Protopmail

Az inbound és a digitális marketing területén mozgok, pályámat a Shell Magyarország-nál kezdtem, majd egy nagyvállalati szervezetfejlesztési tanácsadással foglalkozó cégnél folytattam. Idén csatlakoztam a Protopmail csapatához.

Feladatomnak tekintem, hogy a legmagasabb szakmai tudással rendelkező véleményvezérek által alkalmazott best practice-eket, tudást és metodológiát az inbound marketing területén sokakkal megismertessem, így egy olyan eszköztárat adhassak a marketingesek és cég tulajdonosok kezébe, amellyel képesek növelni a hatékonyságot – legyen az közép- vagy nagyvállalat.

Illyés Márton Sales & Business Development Leader, Open, Click and Convert

A Pécsi Tudományegyetemen végeztem szociológusként és műszaki informatikus mérnökként, 2009 óta foglalkozom az online marketing különböző területeivel. Szakmai pályafutásomat az egyetemi évek alatt a Századvégnél kezdtem, majd a Magyar Telekomnál és a Flow PR-nél szereztem tapasztalatot. Az Origo Zrt.-nél senior értékesítési menedzserként, majd senior üzletfejlesztési menedzserként dolgoztam, kiemelten foglalkoztam a portfólióba tartozó direkt marketing megoldásokkal. Jelenleg az Apróséf értékesítést vezetem, valamint az Open, Click & Convert direkt marketing ügynökségnél felelek az üzletfejlesztésért és az értékesítésért. Elkötelezett digitális média hívő vagyok, kedvenc területem az email marketing és a programmatic.

Fialka Krisztina cégvezető, ReachMedia

15 éve dolgozom az online médiapiacon, 1998-ban kezdtem foglalkozni hagyományos direktmarketing-megoldásokkal, majd 2001-ben részt vettem az első magyar online direkt marketing megoldás, a Maxima piaci bevezetésében és meghonosításában. Azóta meghatározó ismeretekre tettem szert az online stratégiaalkotás területén. Jelenleg a ReachMediát vezetem, melyben kamatoztatom online stratégiai, teljesítmény alapú marketing, adatbázis-menedzsment és CRM alapú médiatervezői és hírlevél üzemeltetői tapasztalataimat, valamint arculattervezési, kreatív hirdetési és pr ötleteimet.

Nagy Eszter Digital Activation Specialist, Avon

Évek óta jellemzően B2B offline és online értékesítési és marketing környezetben dolgoztam, tapasztalatom van a nagyvállalatok és a start up –ok világában is. A feladataim jellemzően arra irányultak, hogy a különböző méretű céges vagy értékesítő partnerek számára nyújtsak olyan megoldásokat, amelyekkel saját üzletüket növelhetik.

Az Avonnál elsősorban a végfelhasználók, másodsorban a tanácsadók online aktiválásával foglalkozom, aminek a legnagyobb részét e-mail marketingen keresztül végzem. Ennek során az e-mail marketing minden elemével operatív szinten foglalkozom, az alvállalkozók kiválasztásától kezdve a szegmentálással, adatbázis managementtel, contenttel, célzással, elemzéssel, reportolással.

Hiba Dóra Regionális CRM ügyfélkapcsolati menedzser, email marketing specialista, Crane

Hogyan épül fel egy átgondolt adatbázis és mi mindenre használható? Mitől sikeres egy hírlevél? Mitől lesz kelendő egy termék vagy szolgáltatás? Jó hír, hogy az előzőekben feltett kérdésekre adható válaszok a birtokunkban vannak, ám azt fontos tudni, hogy ebben az információval átszőtt világban önmagában egyik sem életképes.

A CRM csapat tagjaként azon munkálkodom, hogy a nemzetközi környezetben megszerzett tapasztalatokat, az e-mail marketing trendekkel folyamatosan lépést tartva ne csak gyűjtsük és elemezzük, hanem ezt az egyre bővülő tudást folyamatosan meg is osszuk ügyfeleinkkel, hiszen az ő eredményes kommunikációjuk a mi sikerünk is.

Kurucz Gábor Head of Programmatic & Performance, GroupM

Jelenleg az M Csoport ügynökségek (MEC, Mindshare, Mediacom, Maximize, Mindshare) ügyfeleinek performance és programmatic stratégiájáért és operatív kivitelezéséért felelek, számos szektor  (telekommunikáció, bank, biztosítás, e-commerce, FMCG) ügyfélkörének tanácsadójaként.

Performance és direkt marketing tapasztalataimat az Egyesült Államokban és az Egyesült Királyságban szereztem az Amazon.com és az Ebay brandeknél. Tapasztalataimat hazatérve a Kupon Világ napi akciós oldal marketing csapatának senior tagjaként majd vezetőjeként kamatoztattam: a brand kevesebb, mint egy év alatt 850 000 fős hírlevél-adatbázist épített ki; az egyedi CRM-rendszer segítségével bevezetésre került lifetime value és retention programok, melynek köszönhetően sikerült elérni a piacvezető pozíciót. Azóta több mint 100 hazai és nemzetközi brandnek készítettünk direkt marketing és performance stratégiát annak érdekében, hogy konverzió fókuszú kampányaik a maximális megtérülést eredményezzék.

Részvételi díj

A képzés ára: 65.000 Ft+ÁFA

Egy cégtől a 2. ember 50% kedvezmény 32.500 Ft+ÁFA
VAGY a 3. ember díjtalanul!

Az akció a tagsági kedvezményekkel összevonható !

DIMSZ és IAB tagoknak 20% kedvezmény 52.000 Ft+ÁFA

A decemberi alapképzés résztvevői 20%-os kedvezményben részesülnek

Társszervezetek* tagjainak 10% kedvezmény 59.000 Ft+ÁFA

Társszervezetek

Jelentkezés

Cég neve
Számlázási cím
Levelezési cím (ha eltér a számlázási címtől)

Cégem tagja alábbi szervezetnek: DIMSZ IAB Társszervezet*

Résztvevő(k) neve
Beosztása
E-mail címe

Helyszín

Regus EMKE

Cím: Regus EMKE Irodaház, Budapest, Rákóczi út 42.

regus emke

Kapcsolat

Direkt és Interaktív Marketing Szövetség

1138 Budapest, Madarász Viktor. u. 47-49. V. emelet
Telefon: +36 1 413 6397
Fax: +36 1 342 0536
Vámos-Hegyi Hajna
kepzes@dimsz.hu

Szervezők

dimsz iab hungary

A program támogatója

M.C. Direct Kft.

Hivatalos médiapartner

Média Piac MarketingInfo