partnerünk a Kreatív
VIII. Contact Center Hangszépségverseny
A Geomant, Magyar Posta, MULTICOM és a Fővárosi Vízművek támogatásával
A győztesek
Gratulálunk a 2019-es Hangszépségverseny díjazottjainak!
Köszönjük a közel 20.000 szavazatot!
Gratulálunk a nyerteseknek:
Köszönjük a Hangszépségverseny támogatóinknak és a Contact - Ügyfélszolgálati és HR Konferencianak és a Gálaest támogatójának a Fővárosi Vízműveknek!
A versenyről
A Kreatív és a Direkt és Interaktív Marketing Szövetség Contact Center tagozatának szervezésében
VIII. Contact Center Hangszépségverseny
Az ügyfélszolgálatokat gyakran az ügyintézés komplikáltságával és a várakozási idő hosszúságával kötjük össze. Kevésbé értékeljük azokat a call centeres kollégákat, akiket 24 órában bármilyen kérdéssel hívhatunk. Segítőkészségük és kedves hangjuk azonban több figyelmet és elismerést érdemelne. Ezért hívtunk életre egy kezdeményezést, mely az ügyfélszolgálatos munkatársakat, a mindennapi hősöket ünnepli – azokat, akiket bármikor hívhatunk, legyen szó hibabejelentésről vagy számlacsomag-váltásról. A Hangszépségversennyel egy hagyományt kívántunk elindítani, amikor 2012-ben első alkalommal meghirdettük. Az VIII. Hangszépségverseny a Geomant, Magyar Posta és a MULTICOM támogatásával és a Kreatív segítségével jöhetett létre az Internet Hungaryval együttműködésében. A díjátadó gála támogatója a Fővárosi Vízművek.
A nevezéseket 2019. október 7-én éjfélig várjuk és ez továbbra is ingyenes. Idén is egy szervezői zsűri választja ki a döntős hangokat, a döntőbe jutott 10-10 legjobb férfi és női hang közül a közönségszavazás dönti el, hogy ki lesz Magyarország legszebb női és férfi call centeres hangja. A döntőzsűrizést október 16-án zárjuk le, a közönségszavazatok leadására ezt követően, október 28-án, 12 óráig lesz lehetőség. A győzteseket pedig november 6-án, Balatonalmádiban az Contact ügyfélszolgálati konferencia díjátadó gáláján hirdetjük ki, és a szakmai elismerésen kívül a nyerteseket konferenciameghívóval és értékes nyereményekkel is jutalmazzunk. Az idei megmérettetésre a megadott idézetet kell hanganyagként rögzíteni és emailben ([email protected]) beküldeni a nevezéshez*.
A weboldalt is frissítjük, de a friss információk a verseny facebook oldalán találhatóak.
Az idézet
„A CONTACT az ügyfélszolgálatok szakmai seregszemléje. De a CONTACT nem csak egy rendezvény, hanem egy híd, amit azért építettünk, hogy összekössük azokat, akik a minőségi ügyfélkapcsolatokért dolgoznak nap mint nap.
A konferencia köré épülő szakmai közösség küldetése, hogy élére álljon a változásnak és elsőként adjon szakmai válaszokat a technológiai fejlődés, az új kommunikációs csatornák megjelenése és a munkaerőpiaci átalakulás jelentette kihívásokra. Hisz „eljött az alkalmazkodás ideje”.
Nem csak beszélünk róla, de együtt építjük a jövő ügyfélszolgálatait. Ez a küldetésünk.”
A nevezéshez* a nevet, céget és a hangfájlt vagy az arra való hivatkozását kérjük küldje a [email protected] címre, minden nevezést emailben visszaigazolunk.
Közönségszavazás
A zsűri által kiválasztott 10-10 legszebb hangú ügyfélszolgálatosra október folyamán a Kreatív felületén lehet majd meghallgatni és 1 hétig szavazatokat leadni.
A verseny facebook oldalán publikáltuk az elődöntősök listáját, ott és e-mailben tájékoztatni fogjuk a nevezőket a szavazás indulásáról.
Szavazni 1-től 10-ig terjedő skálán lehet, ahol a magasabb pontszám magasabb tetszési értéket képvisel.
Mobilon nézve az oldalt előfordulhat, hogy egyes készülékeken és böngészőkben nem jelenik meg, vagy működik megfelelően a szavazás, ez esetben célszerű asztali (desktop) nézetre váltani!
FIGYELEM: a szervezők fenntartják a jogot, hogy bármelyik versenyzőt kizárják az online szavazásból, ha felmerül a csalás gyanúja (automatizált szavazatok, robotok, ismeretlen külföldi ip-címekről érkező szavazatok túlsúlya, stb.).
A zsűri
Bortnyák Adorján
A Geomant ügyvezetője
Kovácsházy Dénes
DIMSZ elnökségi tag, Contact Center tagozat vezetője
Szőke Károly
A Contact konferencia képviseletében
Viniczai András
A DIMSZ elnökségi tagja
Szerényi Szabolcs
főszerkesztő-helyettes, Kreatív
Díjátadó Gála - Fővárosi Vízművek támogatásával
2019. november 6-8, Balatonalmádi
A 2018-as nyertesek
Több mint tizenötezer szavazat alapján a legszebb hangúaknak bizonyultak:
A női győztesek:
A férfi győztesek:
Az eredményeket a Tapolcán tartott 3 napos XIV. Országos Ügyfélszolgálati Konferencia esti gálavacsoráján hirdették ki. A szakmai elismerésen túl a nyertesek egy-egy két főre szóló noszvaji Nomád Hotel Glamping-hétvégével, a második helyezettek a két főre szóló Hydrus ajándékutalvánnyal, míg a harmadik helyen végzettek Kreatív előfizetéssel lettek gazdagabbak.
A shortlistre jutott kollégák (ABC sorrendben):
Férfiak (10. helyi szavazategyenlőség miatt 12 fő)
Kapcsolat
© 2019 Direkt és Interaktív Marketing Szövetség - Jogi vonatkozások
* A nevezéssel a nevező tudomásul veszi, hogy a nevezett hanganyag, az ahhoz tartozó név és a cég megjelenhet a DIMSZ és partnerei felületein, a szervezet sajtóközleményben, a hanganyag nyilvánosan elérhetően felkerülhet külső szolgáltató oldalára (pl: SoundCloud), hogy a Kreatív olvasóközönsége szavazni tudjon.
A megadott emailes és egyéb elérhetőségeket a DIMSZ nem adja tovább és csak Hangszépségversennyel kapcsolatos kommunikációra használja.