Főoldal
Call Center / Contact Center

Fogalmi meghatározás

A Call-Center egy olyan interaktív direkt marketing csatorna, melynek során a fogyasztó telefonon kerül kapcsolatba a hirdetővel. Ennek kiterjesztett változata a Contact Center, mely a telefonon kívül további kommunikációs csatornákat is bevon a kommunikációba, mint például e-mail, SMS, chat, vagy posta (pl. ügyfélszolgálat)
 
Iránya szerint lehet

  • Bejövő: A Call Center a beérkező hívásokat fogadja, tehát a fogyasztó keresi a hirdetőt, pl. telefonos ügyfélszolgálat
  • Kimenő: A Call Center indít hívásokat, tehát a hirdető keresi a fogyasztót

Jellemzői

  • Pontosan meghatározható célcsoport
  • Interaktív
  • Azonnali visszajelzés
  • Azonnal mérhető eredmények
  • Pontosan mérhető eredmények
  • Magas válaszadási arány
 
Sikerfaktorok

  • A legtöbb direkt marketing kampány feltétele egy jól karbantartott, pontos adatbázis
  • Fontos a megfelelő célcsoport meghatározás, és ehhez az ajánlat relevanciája
  • Több más direkt marketing csatornák egyidejű használata hatványozottan növeli a hatékonyságot (pl. Direct Mail + telefonos utánkövetés, vagy eDM + Hotline, stb.)
 
Szerkesztette: Kovácsházy Dénes (Multicom)


Mi várja a tagokat?

Szakmaiság. Érdekképviselet. Értékközösség. Kapcsolati tőke. Hitelesség. Inspiráció.

Arra törekszünk, hogy olyan szolgáltatásokat nyújtsunk a szövetségi core tevékenységek mellett, melyek kimondottan a tagjainkat juttatják különböző előnyökhöz.

Szakmai szótár
acquisition programmes - ügyféltoborzó kampányok

affinity marketing - affinitás marketing

after-sales service - vásárlás utáni szolgáltatás

bound-in inserts - befűzött mellékletek

branding - márkaépítés


Teljes cikk



Kövessen minket a Facebookon
Kövessen minket a Twitteren