Főoldal    DM hírek
Tagunk, a VCC innovatív telefonos szolgáltatása nemzetközi pénzügyi tanúsítványt szerzett
2016-01-21 00:00:00

A felhő alapú contact center technológiában vezető cég fejlesztése úttörő lehet a telekommunikációs piacon

Több mint 600 biztonsági követelmény teljesítése és 1000 órát is meghaladó előkészítő munka: szigorú nemzetközi auditfolyamaton esett át a Virtual Call Center cégcsoport ahhoz, hogy a régióban egyedülálló szolgáltatását, a VCC Pay-t elindíthassa. A telefonon keresztüli, valós időben, ügyintéző által vezetett bankkártyás fizetés átszabhatja a termék- és szolgáltatásértékesítés, illetve a kintlévőségkezelés piacát. 



Teljes cikk

Adatvédelmi specialistát igazolt a DIMSZ jogi partnere
2015-07-16 00:00:00

Dr. Keszey Gábor, a NAIH adatvédelmi osztályának vezetője a DIMSZ jogi partnerénél, a Dr. Hatházi Vera Ügyvédi Irodánál folytatja pályafutását.

A Dr. Hatházi Vera Ügyvédi Iroda  a DIMSZ Adatvédelmi és adatbiztonsági tagozatának tagja, a Tisztelt Vásárló fogyasztóvédelmi program egyik alapítója, a reklamjog.hu szerzője.


Teljes cikk

"Nem az emberekhez, hanem az emberekkel kell beszélni"
2015-05-26 00:00:00

Ha választani lehetne, hogy a mobiltelefonjáról vagy az alkoholról mondjon le egy hétig, az emberek 70%-a inkább az alkoholt mellőzné – derült ki egy közelmúltban végzett felmérésből. Ez is azt mutatja, hogy jelentős szerepet kapott életünkben ez a kommunikációs eszköz, amit tíz éve még szinte csak telefonálásra, ma pedig a zenehallgatástól kezdve az internetes vásárlásig ki tudja még mire használunk.


Teljes cikk

Médiaügynökségi munka új törvényi szabályozása
2015-05-08 00:00:00

A Magyar Reklámszövetség és a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége indokolatlannak, szakmailag megalapozatlannak és az egész magyar gazdaság számára rendkívüli mértékben veszélyesnek tartja a kormány ilyen mértékű beavatkozását a reklámpiac működésébe.


Teljes cikk

Miért hasznos a reklám mindenkinek? - Széles körű szakmai összefogás a reklámbarát fogyasztói szemléletért
2015-03-18 00:00:00

A Magyar Reklámszövetség és a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége vezetésével 2015. március 18-tól széles körű kampányt indít a reklámért, hogy a fogyasztók figyelmét felhívja a reklámipar jelentőségére, a reklámok hasznosságára mindennapi életünkben. A számos szakmai partner, ügynökség és támogató közreműködésével megvalósuló „Kampány a reklámért” projekt célja, hogy felhívja a fogyasztók figyelmét a reklámipar jelentőségére és a reklámok olyan gyakorlati előnyeire, mint például az ingyenes médiatartalmak, melyeket az ipar a reklámbevételekből finanszíroz. A kampány print, online, tévés és rádiós médiafelületeken fog megjelenni és adott csatornára szabottan magyarázza el közérthetően, miért és hogyan hasznos az adott reklámfelület. A GEMIUS segítségével a másfél hónapon keresztül futó kampány hatékonyságát is mérni fogják a fogyasztók körében.


Teljes cikk

<< 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 >>
Mi várja a tagokat?

Szakmaiság. Érdekképviselet. Értékközösség. Kapcsolati tőke. Hitelesség. Inspiráció.

Arra törekszünk, hogy olyan szolgáltatásokat nyújtsunk a szövetségi core tevékenységek mellett, melyek kimondottan a tagjainkat juttatják különböző előnyökhöz.

Szakmai szótár
acquisition programmes - ügyféltoborzó kampányok

affinity marketing - affinitás marketing

after-sales service - vásárlás utáni szolgáltatás

bound-in inserts - befűzött mellékletek

branding - márkaépítés


Teljes cikk



Kövessen minket a Facebookon
Kövessen minket a Twitteren