Főoldal    DM hírek
A hatékony e-mail marketing titkai – technikai fogások
2014-10-16 00:00:00

A Márkamonitor és DIMSZ E-mail marketing tagozatának első kerekasztal-beszélgetésének témája a valamennyi konferencián visszatérő kérdésként felmerülő hatékonyság. Beszélgetőtársaink: Krasser Tamás (Visionline-edima), Koncz Gábor (Protopmail), Dely Gábor (d-code), Komáromi Erika (ReachMedia), Börzsei Balázs (Allegro Group).


Teljes cikk

Hatékonyabb e-mail lead generálás az Opelnél
2014-10-08 00:00:00

Budapest, 2014. október 8. – Az Opel e-mail alapú lead generálásának hatékonyabbá tételére kapott megbízást a CRANE a márka szlovén piacán. Az ügynökség feladata a kreatív, azon belül is elsősorban a vizuális megjelenítés áthangolása az eredményesség növelése érdekében.


Teljes cikk

Interjú Málhai Péterrel, a Virtual Call Center ügyfélszolgálati vezetőjével
2014-10-07 00:00:00

A  III. Call Center Hangszépségverseny főtámogatója a Virtual Call Center, ez alkalomból Málhai Péterrel, ügyfélszolgálati vezetővel beszélgettünk a hazai call center piac helyzetéről és az ügyfélszolgálati munka megítéléséről.


Teljes cikk

Elindult Az Év Honlapja pályázat!
2014-10-07 00:00:00

Idén is meghirdették a Magyar Marketing Szövetség és az Internet Marketing Tagozat által rendezett „Az Év Honlapja” pályázatot.

A szakma legismertebb versenyére 2014. október 31-ig lehet nevezni a magyar nyelvű honlapokat összesen 26 kategóriában.


Teljes cikk

D-code néven indít fejlesztőcéget a ReachMedia
2014-09-30 00:00:00

Külön cégbe szervezi web- és mobilfejlesztési, valamint arculattervezési feladatait a ReachMedia. A több mint 15 éves szakmai háttérrel megalakuló d-code cégvezetői posztjára házon belülről nevezték ki Tóth Tamást, aki eddig a ReachMedia fejlesztési igazgatójaként tevékenykedett.


Teljes cikk

<< 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 >>
Mi várja a tagokat?

Szakmaiság. Érdekképviselet. Értékközösség. Kapcsolati tőke. Hitelesség. Inspiráció.

Arra törekszünk, hogy olyan szolgáltatásokat nyújtsunk a szövetségi core tevékenységek mellett, melyek kimondottan a tagjainkat juttatják különböző előnyökhöz.

Szakmai szótár
acquisition programmes - ügyféltoborzó kampányok

affinity marketing - affinitás marketing

after-sales service - vásárlás utáni szolgáltatás

bound-in inserts - befűzött mellékletek

branding - márkaépítés


Teljes cikk



Kövessen minket a Facebookon
Kövessen minket a Twitteren