Főoldal    DIMSZ sajtó
Jelentős változások az adatvédelemben: szakmai szövetségek közös tájékoztatósorozata indult a DIMSZ szervezésében
2017-03-28 00:00:00

Az Európai Unió tekintettel a határokon átnyúló tevékenységekre – már 2016 óta az egyes nemzeti adatvédelmi szabályok egységesítésén dolgozik, és az új uniós adatvédelmi szabályozás, röviden a GDPR bevezetése 2018-ban esedékes lesz. A DIMSZ mint az adatvezérelt marketing szakma érdekképviseleti szervezete egyes szakmai szövetségekkel együttműködve közös előadássorozatot indított, melynek első eseménye már le is zajlott.

Teljes cikk


Vámos-Hegyi Attila és a mobilmarketing húszéves közös múltja
2017-03-22 00:00:00

Vámos-Hegyi Attila 1997 óta a DIMSZ elnökségének tagja, 2000 és 2012 között alelnöke, 2012 és 2014 között elnöke, 2014 óta pedig a Mobilmarketing tagozat vezetője volt. 2016 decemberében leköszönt az utóbbi posztról, és átadta a stafétabotot utódjának, Kovács Hajnalkának, ám tiszteletbeli tagként továbbra is segíti majd a szakmai érdekképviseleti szervezet munkáját.

Attila 1974-ben szerzett építészmérnöki diplomát, utána a Külkereskedelmi Főiskolát is elvégezte, és ide – számos hazai és külföldi konferencia mellett – sokáig visszajárt vendégelőadóként. Direktmarketing szakmai karrierjét az akkor még Westel néven működő távközlési cégnél kezdte 1994-ben, és a TeleWestel szolgáltatóközpont alapítójaként folytatta 1996-tól egészen 2011 nyaráig (a T-Mobile-nál, illetve a Magyar Telekomnál). Közös visszatekintésünk a pályafutására a hazai mobilmarketing piac és a DIMSZ történelmi pillanatainak felidézése is egyben.



Teljes cikk

Reklámtorta 2016 - A hátráltató tényezők ellenére élénkül a reklámpiac
2017-03-09 00:00:00

Partnerünk, a Magyar Reklámszövetség társzövetségeivel, köztük a Direkt és Interaktív Marketing Szövetséggel együtt az Evolution 2017 konferencián ismertette a 2016-os magyarországi reklámköltési adatokat. A 2015-ös Reklámtortához képest (142,7 milliárd Ft) a 2016-os Reklámtorta (160,06 milliárd Ft) 12,11 %-os növekedése biztató képet fest a reklámpiacról, de a változás mögött tendenciák áttekintésével kevésbé mutat pozitív képet.

Huszics György, a Direkt- és Interaktív Marketing Szövetség elnöke a direkt marketing piac számait a következőképpen összegezte: „Közel 10 százalékot nőtt a hazai adatvezérelt marketing piac a tavalyi évben, mely összességében 31,9 milliárd forintos teljesítményt mutatott 2016-ban. További jó hír, hogy a mérések alapján a bővülésből minden csatorna kivette a részét, még a legkisebb pluszt produkáló mobil terület is 4% körül nőtt, leginkább pedig az E-mail marketing erősödött (12%). A várakozások felett - 8% illetve 10%-os eredménnyel - teljesítő papíralapú (címzett és címezetlen) csatornák mellett, továbbra is határozott emelkedést mutatnak a contact center és az adatbázis területek számai. Az eredmények jól tükrözik az adatvezérelt marketing iránti egyre intenzívebb érdeklődést.”




Teljes cikk

Adatvezérelt működés a gyakorlatban
2017-03-08 00:00:00

Testre szabott workshop nagyvállalatoknak a DIMSZ Adatvezérelt technológiák tagozat szakembereitől

A mai üzleti világban megkerülhetetlen feladattá válik a vállalati adatvagyon elemzése és az adatokból kinyerhető tudás hasznosítása, legyen szó például a marketingköltések optimalizálásáról, vagy akár a szolgáltatási, gyártási folyamatok hatékonyabbá tételéről.

Az adatvezérelt működés egyik legfőbb szószólója, a Direkt és Interaktív Marketing Szövetség (DIMSZ) éppen ezért egy cégek számára testre szabható oktatóprogramot alakított ki a témában. Az első workshop már nagy sikerrel lezajlott a Magyar Posta munkatársainak részvételével, és a DIMSZ Adatvezérelt technológia tagozatának szakemberei további hasonló képzések megtartását tervezik. A szolgáltatás bármely érdeklődő cég számára elérhető.



Teljes cikk

A mérések szerint az adatvezérelt marketing növeli a hatékonyságot
2017-02-14 00:00:00

A Global DMA, a direkt marketing szövetségek nemzetközi szervezete 2016-ban harmadik alkalommal, 18 országban végzett kutatást az adatvezérelt marketing és reklám területén. A felméréshez a Direkt és Interaktív Marketing Szövetségen keresztül a magyar piacról idén is érkeztek adatok.

Az egyes országos szakmai szövetségek összefogásával készült világméretű felmérés keretében több mint 3000 kitöltő kiemelte az ügyfélközpontúság és a mérések növekvő jelentőségét. Az Adatvezérelt Marketing és Reklám Globális Áttekintése című tanulmányt a 28 független marketing szövetséget tömörítő globális szervezet (GDMA) a Winterberry Group kutató és tanácsadó céggel közösen készítette.



Teljes cikk

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 >>
Mi várja a tagokat?

Szakmaiság. Érdekképviselet. Értékközösség. Kapcsolati tőke. Hitelesség. Inspiráció.

Arra törekszünk, hogy olyan szolgáltatásokat nyújtsunk a szövetségi core tevékenységek mellett, melyek kimondottan a tagjainkat juttatják különböző előnyökhöz.

Szakmai szótár
acquisition programmes - ügyféltoborzó kampányok

affinity marketing - affinitás marketing

after-sales service - vásárlás utáni szolgáltatás

bound-in inserts - befűzött mellékletek

branding - márkaépítés


Teljes cikk



Kövessen minket a Facebookon
Kövessen minket a Twitteren