Főoldal    DIMSZ sajtó
A mérések szerint az adatvezérelt marketing növeli a hatékonyságot
2017-02-14 00:00:00

A Global DMA, a direkt marketing szövetségek nemzetközi szervezete 2016-ban harmadik alkalommal, 18 országban végzett kutatást az adatvezérelt marketing és reklám területén. A felméréshez a Direkt és Interaktív Marketing Szövetségen keresztül a magyar piacról idén is érkeztek adatok.

Az egyes országos szakmai szövetségek összefogásával készült világméretű felmérés keretében több mint 3000 kitöltő kiemelte az ügyfélközpontúság és a mérések növekvő jelentőségét. Az Adatvezérelt Marketing és Reklám Globális Áttekintése című tanulmányt a 28 független marketing szövetséget tömörítő globális szervezet (GDMA) a Winterberry Group kutató és tanácsadó céggel közösen készítette.



Teljes cikk

Megújult a Direkt és Interaktív Marketing Szövetség arculata
2017-02-08 00:00:00

A DIMSZ és tagozatainak logója a nemzetközi trendeknek és a szövetség formálódó profiljának megfelelően megújult formát nyert. Az elmúlt időszakban az Adatvezérelt technológiák tagozat megalakításával és az adatközpontú marketing személet képviseletével, népszerűsítésével és oktatásával a Direkt és Interaktív Marketing Szövetség megalapozta azt a tevékenységet, amely a hazai piac adatvezérelt marketing szövetségévé teszi.


Teljes cikk


Adatvédelem és sajttermelés a DIMSZ reggeli rendezvényén
2017-01-31 00:00:00

A DIMSZ a 2017. év első üzleti villásreggelijét csütörtökön a Grey Goose étteremben tartottuk. Témáink a hazai sajtkészítés és az őszi Adat- és Fogyasztóvédelmi Szemle eredményei voltak.

A Sajtkészítők Egyesülete részéről érkező előadó, a Bükki Sajt mestere, Sándor Tamás a kisipari termelés nehézségeiről és szépségeiről beszélt, és természetesen kóstolóval egybekötve bemutatta saját sajtháza termékeit. Megtudtuk azt is, hogy az egyesület idei tervei között szerepel az úgynevezett Magyar Sajtút Hálózat projekt kibővítése és kommunikációja. A fejleményekről az érdeklődőket a mi is tájékoztatja majd. A szünet után Dr. Tarján Zoltán, jogi partnerünk, a Knight Bird & Bird Iroda szenior tanácsadója bemutatta Adat- és Fogyasztóvédelmi Szemle módszertanát és céljait, valamit a legutóbbi, a fitnesz szektorban elvégzett vizsgálat eredményeit és tanulságait.



Teljes cikk

Mobil tagozatunk új névvel és új vezetővel vág neki a következő évnek
2016-12-20 00:00:00

A Direkt és Interaktív Marketing Szövetség Mobilmarketing tagozata december 8-i ülésén az előző két év beszámolójának meghallgatása, megvitatása és elfogadása után Vámos-Hegyi Attila tagozatvezető bejelentette, hogy a továbbiakban egyéb elfoglaltságai miatt 2017-től nem kívánja ellátni a feladatát, ezért kérte a jelenlévőket, hogy válasszanak helyette új elnököt. Utódjául Kovács Hajnalkát, a Telekom munkatársát ajánlotta, amely ajánlást a résztvevők egyhangúlag támogattak, és az új vezetőt ellenszavazat nélkül megválasztották.

Teljes cikk


Van még mire gyúrni a fitnesz szektorban
2016-12-08 00:00:00

Ismét Adat-és Fogyasztóvédelmi Szemlét tartott a Direkt és Interaktív Marketing Szövetség jogi partnerével, a Knight Bird & Bird Irodával és a Crane-nel együttműködésben. A szövetség ezúttal a fitnesz szolgáltatásokat nyújtó és kiegészítő termékekkel kereskedő cégeket – edzőtermek, sportkártya-szolgáltatók, sportszer-kereskedések, táplálékkiegészítők – világította át.

Az Adat- és Fogyasztóvédelmi Szemle során partnereink azt vizsgálták, hogy adott cég honlapján található funkciók – mint a regisztráció, a hírlevél-feliratkozás, a cookie-kezelés, az adatvédelmi tájékoztató és szabályzat - mennyire felelnek meg a jogszabályoknak. A razzia célpontjai azok a webes felületek, melyekkel az online környezetben böngészők, vásárlók gyakran találkoznak. Az adatfelvétel 2016 októberében zajlott, összesen 23 website vizsgálatából kiindulva. Az értékelés után az eredmények publikálása anonim módon történik, ám a vizsgált cégek számára a DIMSZ felajánlja a lehetőséget, hogy személyesen tájékozódjanak és konzultáljanak a rájuk vonatkozó részekkel kapcsolatban.



Teljes cikk

<< 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 >>
Mi várja a tagokat?

Szakmaiság. Érdekképviselet. Értékközösség. Kapcsolati tőke. Hitelesség. Inspiráció.

Arra törekszünk, hogy olyan szolgáltatásokat nyújtsunk a szövetségi core tevékenységek mellett, melyek kimondottan a tagjainkat juttatják különböző előnyökhöz.

Szakmai szótár
acquisition programmes - ügyféltoborzó kampányok

affinity marketing - affinitás marketing

after-sales service - vásárlás utáni szolgáltatás

bound-in inserts - befűzött mellékletek

branding - márkaépítés


Teljes cikk



Kövessen minket a Facebookon
Kövessen minket a Twitteren