Főoldal    DIMSZ sajtó
Ismét lesz Golden Dove
2012-06-28 00:00:00

A Direkt és Interaktív Marketing Szövetség 4 év után ismét megszervezi a hazai direktkommunikációs szakma legrangosabb versenyét.

Teljes cikk


A hazai Call-Center piac helyzete - Árspirál, integráció, a piac tisztulása
2012-06-26 00:00:00

Az elmúlt hetekben a telekommunikációs adónak köszönhetően a Call-Centerek a figyelem középpontjába kerültek, ezért a Direkt és Interaktív Marketing Szövetség (DIMSZ) Contact Center tagozata fontosnak tartotta, hogy bemutassa a szektor jelenlegi kihívásait és jövőbeni irányait.


Teljes cikk

Átrendeződik a direkt marketing piac, a hirdetők számára egyre fontosabb a pontos célzás
2012-05-17 00:00:00

Lezárult a Direkt és Interaktív Marketing Szövetség idei DM Szenzor ágazati kutatása, mely azzal a céllal indult útjára 2006-ban, hogy felmérje a hazai direkt marketing szektor méretét, valamint a direkt marketingben használt eszközök jelentőségét. Mivel 2010-ben nem készült iparági statisztika, az idei kérdőív a 2011-es forgalmi adatokon túl a 2010-es bevételekre is rákérdezett, továbbá vizsgálta, hogy az idei évben milyen trendekre számítanak a piaci szereplők. Az iparági statisztika elkészítésében mind a hirdetői, mind az ügynökségi oldal részt vett. A kutatás támogatója a Magyar Posta Zrt., szakmai partnere a KutatóCentrum.


Teljes cikk

Nevet vált a Direkt Marketing Szövetség
2012-05-16 00:00:00

Direkt és Interaktív Marketing Szövetség (DIMSZ) néven folytatja működését a szövetség, a névváltás mellett honlapja is megújult.

Teljes cikk


Magyar előadó a Las Vegas-i DMA2012 konferencián
2012-05-02 16:03:15

Sztaricskai Tamás, az AdFit ügyvezető igazgatója pályázatával bejutott a legjobbak közé, a szervezők április 25-ig várják az ECHO nevezéseket.

Teljes cikk


<< 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 >>
Mi várja a tagokat?

Szakmaiság. Érdekképviselet. Értékközösség. Kapcsolati tőke. Hitelesség. Inspiráció.

Arra törekszünk, hogy olyan szolgáltatásokat nyújtsunk a szövetségi core tevékenységek mellett, melyek kimondottan a tagjainkat juttatják különböző előnyökhöz.

Szakmai szótár
acquisition programmes - ügyféltoborzó kampányok

affinity marketing - affinitás marketing

after-sales service - vásárlás utáni szolgáltatás

bound-in inserts - befűzött mellékletek

branding - márkaépítés


Teljes cikk



Kövessen minket a Facebookon
Kövessen minket a Twitteren