Főoldal    DIMSZ sajtó
Mobilmarketing tagozatot indított a DMSZ
2012-04-11 00:00:00

A Contact Center tagozat után újabb szakmai csoportosulás jött létre a Direkt Marketing Szövetségen belül.


Teljes cikk

„Okosabb” kampányokkal hódít a mobilmarketing
2012-03-14 00:00:00

A mobilmarketing jelenéről és jövőjéről szólt a X. Direkt Marketing Szeminárium és Workshop

A mobil internetezők 43%-os, legaktívabb táborát 18-29 év közötti magyar férfiak alkotják, ők naponta sokszor és helyszíntől függetlenül nyitják meg mobil eszközükről a webet. Hagyományos mobiltelefont a netezők 22%-a használ még, de ennek a csoportnak az 58%-a is okostelefon vásárlását tervezi, tehát a mobilos netezés elég gyorsan az okostelefonok és tabletek irányába mozdul el. Ilyen és ehhez hasonló, egészen friss kutatási eredményeket is hallhattak az origo előadójától, Huber Kornéltól a „Mobilmarketing tervezés haladóknak” című DMSZ szeminárium résztvevői.


Teljes cikk

Új elnököt választott a Direkt Marketing Szövetség
2012-03-09 00:00:00

A DMSZ március 8-án megrendezett éves Közgyűlésén elnököt és 4 elnökségi tagot választottak a jelenlévők. Hivatal Pétert 10 év után Vámos-Hegyi Attila, a korábbi alelnök váltja az elnöki poszton.


Teljes cikk

Tartalmas év után új kihívások előtt a direkt marketing
2011-12-19 00:00:00

A Direkt Marketing Szövetség 2011-ben 10 taggal Contact Center tagozatot hozott létre, 5 új céggel bővült a tagság, újraindult a DM oktatás, kiegészült a Szövetség szolgáltatási csomagja, elkezdődött a 2012-es DM Szenzor ágazati kutatás előkészítése, valamint az Etikai Kódex és a honlap átalakítása.


Teljes cikk

Contact Center tagozatot indított a DMSZ
2011-09-21 00:00:00

A Direkt Marketing Szövetség 9 alapító taggal Contact Center tagozatot hozott létre, hogy még hatékonyabban képviselje az ágazat érdekeit.


Teljes cikk

<< 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 >>
Mi várja a tagokat?

Szakmaiság. Érdekképviselet. Értékközösség. Kapcsolati tőke. Hitelesség. Inspiráció.

Arra törekszünk, hogy olyan szolgáltatásokat nyújtsunk a szövetségi core tevékenységek mellett, melyek kimondottan a tagjainkat juttatják különböző előnyökhöz.

Szakmai szótár
acquisition programmes - ügyféltoborzó kampányok

affinity marketing - affinitás marketing

after-sales service - vásárlás utáni szolgáltatás

bound-in inserts - befűzött mellékletek

branding - márkaépítés


Teljes cikk



Kövessen minket a Facebookon
Kövessen minket a Twitteren