Főoldal    DIMSZ sajtó
Direkt kommunikáció képzés nonprofit szervezeteknek
2011-09-14 00:00:00

A Direkt Marketing Szövetség három év elteltével 2011. október 13-14. között ismét kétnapos képzést indít direkt kommunikáció témakörben, amelyre a megbízói és az ügynökségi oldal mellett nonprofit szervezetek jelentkezését is várják. A szövetség társadalmi felelősségvállalásaként a jövő szakembereinek képzése mellett a civil szervezetekre is figyelmet szeretne fordítani, hiszen az 1 %-os kampány időszakában sok szervezet él a DM eszköztárával hatékonysága, mérhetősége és személyre szabhatósága miatt.


Teljes cikk

Végleges programterv a Turizmus és direkt kommunikáció konferencián
2011-05-25 00:00:00

Kutatások, esettanulmányok, nemzetközi példák és kerekasztal-beszélgetés segíti a turisztikai iparban dolgozó szakembereket, hogy még hatékonyabban kommunikálják szolgáltatásaikat és megismerjék a turisztikai szektor direkt marketing lehetőségeit.


Teljes cikk

3 év után is visszakövethetjük, hogy mit vacsorázott a vendég
2011-05-25 00:00:00

Piaci tendenciák, hazai vállalkozások kommunikációja, valamint DM eszközök mutatkoztak be a turisztikai szakmának.
A magyar lakosság 2011-ben várhatóan 146,9 milliárd forintot fog belföldi utazásra fordítani a májusi–szeptemberi időszakban, ami közel 22%-kal magasabb összeg, mint ami a 2010-es tervekben szerepelt. Június 2-án a Turizmus és direkt kommunikáció konferencián többek között ezeket a piaci adatokat ismertette a Magyar Turizmus Zrt.


Teljes cikk

Ciao Antonio!- országimázs a fiatalok nyelvén
2011-04-29 00:00:00

A Direkt Marketing Szövetség 2011. június másodikai Turizmus és direkt kommunikáció témájú konferenciájához kapcsolódóan pályázatot hirdet felsőoktatási intézmények hallgatóinak. A nyertes alkotás készítője 2 főre szóló ingyenes belépőjegyet kap a szakmai rendezvényre, ahol többek között a Google Magyarország, Rókusfalvy Pál, a Magyar Turizmus Zrt, a KutatóCentrum, Doransky, a Hungexpo Zrt., az Onyx étterem, a Budapest-Pocket Guide Hungary Kft., Kiss Róbert Richard és a turisztikában tevékenykedő szervezetek, szakemberek kerekasztal-beszélgetését hallgathatja meg.


Teljes cikk

Turizmus és direkt kommunikáció
2011-04-11 00:00:00

A DMSZ 2011. június 2-án megrendezésre kerülő konferenciáján többek között Etyek sikertörténetét, a Michelin-csillagos Onyx étterem kommunikációját, a CRM-ben és a call centerekben rejlő lehetőségeket, a Google Magyarország szolgáltatásait és a PocketGuide: idegenvezetés okostelefonnal alkalmazást ismertetik neves szakemberek.


Teljes cikk

<< 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 >>
Mi várja a tagokat?

Szakmaiság. Érdekképviselet. Értékközösség. Kapcsolati tőke. Hitelesség. Inspiráció.

Arra törekszünk, hogy olyan szolgáltatásokat nyújtsunk a szövetségi core tevékenységek mellett, melyek kimondottan a tagjainkat juttatják különböző előnyökhöz.

Szakmai szótár
acquisition programmes - ügyféltoborzó kampányok

affinity marketing - affinitás marketing

after-sales service - vásárlás utáni szolgáltatás

bound-in inserts - befűzött mellékletek

branding - márkaépítés


Teljes cikk



Kövessen minket a Facebookon
Kövessen minket a Twitteren