Főoldal    DIMSZ sajtó
A tapasztalatok megosztása az eDM hatékony használatának szolgálatában
2016-05-31 00:00:00

A Direkt és Interaktív Marketing Szövetség és az IAB Hungary által szervezett Haladó E-mail Marketing Akadémia június 8-án kerül megrendezésre. A hazai piac első, hiánypótló haladó képzése első sorban azoknak a marketinges kollégáknak szól, akik napi szinten foglalkoznak ezzel a területtel.

A képzéssel kapcsolatban Dely Gáborral, a DIMSZ E-mail marketing tagozatának elnökével beszélgettünk.

További információ és regisztráció: http://dimsz.hu/emailmarketingakademia/


Teljes cikk

Nyomtatva vagy e-mailen is jöhetnek a reklámüzenetek
2016-05-30 00:00:00

A fogyasztók többsége hasznosnak találja a reklámcélú megkereséseket, leginkább a szórólapos és e-mailes ajánlatokat kedvelik – derült ki a Direkt és Interaktív Marketing Szövetség megbízásából a KutatóCentrum által készített kutatásból. A DM Szenzor névre keresztelt, idén először lakossági véleményeket is vizsgáló felmérés szerint szórólap hatására a megkeresettek több mint kétharmada, míg elektronikus reklámüzenet nyomán a címzettek több mint fele vásárolt már legalább egy alkalommal.


Teljes cikk

"2016 - A mobilmarketing szökőéve?!" - mobilmarketing konferencia - összefoglaló
2016-05-25 00:00:00

A Direkt és Interaktív Marketing Szövetség Mobilmarketing tagozata és a Magyar Telekom május 24-én konferenciát rendezett a mobilkommunikációban jártas és az iránt érdeklődő szakemberek számára.

A program a köszöntők után az Egyesült Királyságból érkező vendégelőadó, Nick Fuller, az ottani direktmarketing szövetség mobil tagozatának korábbi vezetőjének vitaindító előadásával kezdődött: a legfrissebb brit kutatási adatokon keresztül mutatta be a teljes világpiacra és az EU országaira is érvényes eszközhasználati trendeket – mind fogyasztói, mind hirdetői szempontból.


Teljes cikk

Hiánypótló képzéssel folytatja az E-mail Marketing Akadémiát a DIMSZ és az IAB: Haladó képzési nap június 8-án
2016-05-12 00:00:00

A résztvevők elismert és tapasztalt szakemberektől sajátíthatják el az e-mail marketing emelt szintű fortélyait; mind ügynökségi, mind megrendelői oldalról bemutatjuk a konverziónövelés lehetőségeit, az e-mail marketing jogi hátterét, illetve megmutatják, hogy a szegmensképzésnek és stratégiai tervezésnek milyen fontos szerepe van egy kampány kialakításában és elemzése során. A képzés elsősorban olyan szakembereknek szól, akik jártasak az e-mail marketing területén, és tudásukat szeretnék elmélyíteni.

További információ és jelentkezés: www.dimsz.hu/emailmarketingakademia


Teljes cikk

2016 - A mobilmarketing szökőéve?
2016-05-09 00:00:00

Vajon az idei lesz az az év, amikor ismét nagyot lendül a mobilkommunikáció, és végképp kihagyhatatlanná válnak a mobil csatornák mindenféle információ megosztásból? Vagy már most azok? Vagy sohasem lesznek? Mikor éri utol a szoftverfejlesztés a hardverek elképesztő mértékű kapacitásnövekedését? Vagy már utolérte? Mi hiányzik ahhoz, hogy egyértelmű legyen, hogy a fejlett világban egy átlagfogyasztót a legközvetlenebb módon a mobiltelefonján keresztül érhetünk el az üzeneteinkkel? Semmi sem?  Már benne vagyunk, csak nem vettük még észre?


Teljes cikk

<< 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 >>
Mi várja a tagokat?

Szakmaiság. Érdekképviselet. Értékközösség. Kapcsolati tőke. Hitelesség. Inspiráció.

Arra törekszünk, hogy olyan szolgáltatásokat nyújtsunk a szövetségi core tevékenységek mellett, melyek kimondottan a tagjainkat juttatják különböző előnyökhöz.

Szakmai szótár
acquisition programmes - ügyféltoborzó kampányok

affinity marketing - affinitás marketing

after-sales service - vásárlás utáni szolgáltatás

bound-in inserts - befűzött mellékletek

branding - márkaépítés


Teljes cikk



Kövessen minket a Facebookon
Kövessen minket a Twitteren