Főoldal    DIMSZ sajtó
Változatlan a DIMSZ elnökségének összetétele
2016-04-18 00:00:00

A Direkt és Interaktív Marketing Szövetség április 14-én tartotta éves Közgyűlését. A szakmai szervezet tagjai négy elnökségi tagot is újraválasztottak, köztük Huszics Györgyöt, a szövetség elnökét. Az Etikai Bizottságba és a Felügyelőbizottságba is új tagokat szavaztak.

A Direkt és Interaktív Marketing Szövetség tagjai április 14-i Közgyűlésükön szavaztak arról, hogy kit delegáljanak a szakmai szövetség elnökségébe.


Teljes cikk

A legjobb a saját adat
2016-04-04 00:00:00

Tegnap még fontos, ma szükséges, holnap már elkerülhetetlen: az adatvezérelt marketing

A Global DMA, a direkt marketing szövetségek nemzetközi szervezete tavaly második alkalommal végzett kutatást 17 országban az adatvezérelt marketingről (DDMA), melynek eredményeihez a Direkt és Interaktív Marketing Szövetségen keresztül a magyar piacról is érkeztek adatok. A szakmai szövetségek összefogásával készült világméretű felmérés keretében több mint 3000 kitöltő kiemelte az ügyfélközpontúság és az adatkezelés növekvő jelentőségét: 81,3%-ban azt jelezték, hogy az adatvezérelt marketing fontos a tevékenységükben – ez az arány az előző évben még „csak” 80,4 százalékos volt. Ezen a csoporton belül 59,3% kritikusnak érzi az adatok kezelésének jelentőségét (ez a szám 2014-ben 57,1 volt).


Teljes cikk

Változatlan a direkt marketing piac mérete
2016-03-03 00:00:00

A Direkt és Interaktív Marketing Szövetség március 2-án mutatta be a Direkt Marketing/Adatvezérelt Marketing szektor 2015-ös költéseit. A piac mérete a tavalyihoz képest változatlan, a szektor megőrizte negyedik helyét a Reklámtortában. A szövetség minden évben felméri a hazai adatvezérelt marketing szektor volumenét, valamint az egyes eszközök használatát és jelentőségét. A kutatás főtámogatója a Magyar Posta volt, lebonyolítója a Kutatócentrum.


Teljes cikk

Ügynökségi oldalról érkezik a DIMSZ új főtitkára
2016-03-01 00:00:00

Lugosi Boglárka szakmai pályafutását 22 évvel ezelőtt kezdte a McCann-Ericksonnál, ügyfélkapcsolati oldalon. 2000-ben családi vállalkozást alapított, amely később a Café Csoport CRM-re szakosodott tagja lett. 2005 és 2009 között a Reklámvonal című szakkiadvány felelős szerkesztője volt, ennek során számos az akkori DMSZ-szel közös kiadvány (Reklámvonal „D” Golden Dove különkiadások, ágazati kutatások, DM Piaci Hírek) életre keltésében részt vett.


Teljes cikk

Valentin naphoz kapcsolódó szolgáltatásokat vizsgált a DIMSZ
2016-02-15 00:00:00

Az új koncepció alapján a legfontosabb adatvédelmi elvárások mellett fogyasztóvédelmi szempontok szerint is értékelt a Direkt és Interaktív Marketing Szövetség a Knight Bird & Bird Irodával és a Crane-nel együttműködésben. A szövetség új jogi partnere a szerelmesek napja alkalmából a véletlenszerűen kiválasztott áru-, ajándék-, virágküldők Valentin napi ajánlatai mellett figyelmet fordított a társkereső oldalak megfelelőségére is.


Teljes cikk

<< 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 >>
Mi várja a tagokat?

Szakmaiság. Érdekképviselet. Értékközösség. Kapcsolati tőke. Hitelesség. Inspiráció.

Arra törekszünk, hogy olyan szolgáltatásokat nyújtsunk a szövetségi core tevékenységek mellett, melyek kimondottan a tagjainkat juttatják különböző előnyökhöz.

Szakmai szótár
acquisition programmes - ügyféltoborzó kampányok

affinity marketing - affinitás marketing

after-sales service - vásárlás utáni szolgáltatás

bound-in inserts - befűzött mellékletek

branding - márkaépítés


Teljes cikk



Kövessen minket a Facebookon
Kövessen minket a Twitteren