Főoldal    DIMSZ sajtó
Elindult a DM piac átfogó iparági és lakossági felmérése
2016-01-14 00:00:00

A DIMSZ éves ágazati kutatása a hazai direkt marketing szektor méretét, valamint a direkt marketingben használt eszközök jelentőségét méri fel. Idén először lakossági kutatással is kiegészül a felmérés, így még átfogóbb és pontosabb eredmény születhet. A DM Szenzor számait március elején jelentik be több társszervezet eredményeivel közösen.


Teljes cikk

A DIMSZ Adatvédelmi Kommandója karácsony előtt a webáruházak oldalait vizsgálta
2015-12-07 00:00:00

A Tisztelt Vásárló Program keretében immáron 4. alkalommal Adatvédelmi Kommandót tartott a Direkt és Interaktív Marketing Szövetség a Dr. Hatházi Vera Ügyvédi Irodával és aCrane-nel együttműködésben. A szövetség legutóbb a 2015-ös nyári időszakban a pénzintézeteket monitorozta, a webáruházakat 2 éve vizsgálták utoljára. A kutatás egyik fő célja volt, hogy felmérjék, milyen változásokon ment át adatvédelmi szempontból az e-kereskedelmi szektor az elmúlt 2 év alatt.


Teljes cikk

A DIMSZ és az IAB egyedülálló továbbképzése marketingesek számára: E-mail Marketing Akadémia
2015-11-25 00:00:00

A DIMSZ Email Marketing Tagozata és az IAB Hungary a hazai piac legátfogóbb e-mail marketing tematikáját dolgozta ki és mutatja be egy gyakorlati ismereteket is adó akadémia keretében.

December 2-án, a Regus EMKE Irodaházban kerül megrendezésre az E-mail Marketing Akadémia, amelyen a résztvevők elsajátíthatják az interaktív marketingfogásokat, a konvertálható email küldés fortélyait, illetve megismerkedhetnek az analitika és a mérés szerepével egy kampány kialakítása során. Elismert és tapasztalt szakemberektől sajátíthatják el az e-mail marketing leghasznosabb fogásait, valamint ezek jogi hátteréről kaphatnak fontos tájékoztatást.


Teljes cikk

A 20 éves fennállását ünnepelte a DIMSZ - A Microsoft Magyarország új tagként csatlakozott a Szövetséghez
2015-11-25 00:00:00

Megünnepelte megalapításának 20 éves évfordulóját a Direkt és Interaktív Marketing Szövetség (DIMSZ). Hivatal Péter és Vámos-Hegyi Attila, a Szövetség korábbi Elnökei összegezték az elmúlt időszak eredményeit és sikereit, összefoglalták, hogy milyen kihívásokkal szembesült a kilencvenes évek DM szektora, valamint, hogy a kezdetben húsz taggal alapított Egyesület az évek során hogy alakult át az adat alapú marketing szakmai szövetségévé, mára hét tagozat működésével és közel 60 tagvállalattal.


Teljes cikk

Direktkommunikáció és esettanulmányok a kkv szektorban
2015-10-14 00:00:00

A Direkt és Interaktív Marketing Szövetség a Fejér megyei Kereskedelmi és Iparkamarával október 28-án KKV Roadshow-t szervez a helyi kis- és középvállalkozások számára Székesfehérváron. A résztvevők megismerkedhetnek a legújabb direkt és interaktív marketing megoldásokkal, valamint a jogi szabályozás és pályázati lehetőségek területeivel. A DIMSZ KKV Roadshow eseménysorozata 2014-ben indult Szegeden, majd Pécsett folytatódott a helyi kamarákkal együttműködésben.

A rendezvényen a részvétel ingyenes, de regisztrációhoz kötött, mely az alábbi oldalról elérhető: www.fmkik.hu


Teljes cikk

<< 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 >>
Mi várja a tagokat?

Szakmaiság. Érdekképviselet. Értékközösség. Kapcsolati tőke. Hitelesség. Inspiráció.

Arra törekszünk, hogy olyan szolgáltatásokat nyújtsunk a szövetségi core tevékenységek mellett, melyek kimondottan a tagjainkat juttatják különböző előnyökhöz.

Szakmai szótár
acquisition programmes - ügyféltoborzó kampányok

affinity marketing - affinitás marketing

after-sales service - vásárlás utáni szolgáltatás

bound-in inserts - befűzött mellékletek

branding - márkaépítés


Teljes cikk



Kövessen minket a Facebookon
Kövessen minket a Twitteren