Főoldal    DIMSZ sajtó
A tartalommarketing megfizethető és etikus
2015-10-01 00:00:00

A szeptember végén zajlott Internet Hungary 2015 konferencián ismét előkerült az a polémia, ami először nyár elején izzott fel a szaksajtóban, azzal vádolva a tartalommarketinget, hogy egyrészt drága, másrészt pedig alattomos, bújtatott reklám, ami hosszú távon a médiát is tönkreteszi.

A Direkt és Interaktív Marketing Szövetség Tartalommarketing tagozata úgy ítéli meg, hogy ezek a megállapítások a tartalommarketing fogalmának félreértésén alapulnak. Fontosnak tartjuk, hogy tisztázzuk azokat a fogalmakat, amelyek keretében a tartalommarketingről beszélgetünk, hogy démonizálás helyett a helyén tudjuk kezelni ezt a területet, és jól értsük a működését, értékeit, hasznát.


Teljes cikk

Ismét a legszebb hangú ügyfélszolgálatos kollégát keresik
2015-09-21 00:00:00

A Direkt és Interaktív Marketing Szövetség (DIMSZ) Contact center tagozata hagyományosan már negyedik alkalommal hirdette meg a Call Center Hangszépségversenyt, idén a tavalyi megmérettetés női és férfi győztese is meghívást kapott a zsűribe.

A Direkt és Interaktív Marketing Szövetség első alkalommal 2012-ben indította el a versenyt a call centerekben dolgozók számára és nem várt sikert aratott a kezdeményezés: már az első évben közel 100 feletti jelentkezés érkezett, 2014-ben pedig közel negyven cégtől 199 munkatárs indult el a megmérettetésen.

További részletek és jelentkezés a verseny oldalán: www.dimsz.hu/hangszepsegverseny


Teljes cikk

Bélai Krisztina a DIMSZ új főtitkára
2015-07-16 00:00:00

Július 15-től Bélai Krisztina látja el a Direkt és Interaktív Marketing Szövetség (DIMSZ) főtitkári pozíciójával járó feladatokat.

A szakember a Magyar Édességgyártók Szövetsége főtitkáraként szerzett tapasztalatot egy szövetség operatív vezetésében - PR, kommunikáció, lobbi tevékenység és szakmai érdekvédelem területén,  majd a telekommunikációs szektorban látott el különböző kommunikációs szakértői feladatokat. Ezeket megelőzően az SOS Gyermekfalvak Magyarország kommunikációs és adományszervező főmunkatársaként a non-profit brand felépítéséért felelt.


Teljes cikk

Elindult a harmadik nemzetközi kutatás a data-driven marketing trendekről
2015-06-29 00:00:00

A „Global Review of Data-Driven Marketing & Advertising” nevű kutatás a világ 27 országában méri fel az adatvezérelt marketing jelentőségét a piacon. A kutatást lebonyolító szervezet a Global DMA, partnere a New-York-i székhelyű Winterberry Group üzleti tanácsadó cég. A Direkt és Interaktív Marketing Szövetség a magyarországi piac adatait szolgáltatja a nemzetközi felméréshez.

A direkt marketing szövetségek nemzetközi szervezetének, a Global DMA kutatásának eredményei rávilágítanak majd, hogy az elkövetkező évben milyen költségvetéssel terveznek az egyes országok és milyen az adatvezérelt marketing differenciálódása a különböző régiókban.

Teljes cikk

A Direkt és Interaktív Marketing Szövetség álláspontja az egységes EU-s szintű adatvédelmi megállapodásról
2015-06-23 00:00:00

A szövetség Adatvédelmi és adatbiztonsági tagozatának tagja, Dr. Domokos Márton, a CMS Ügyvédi Iroda munkatársa adott választ az új EU-s adatvédelmi szabályozással kapcsolatosan felmerült kérdésekre. A törvényhozási folyamat nyomon követése a hazai cégek számára is fontos, hiszen a közeljövőben jelentősen emelkedhet a rendelet alapján kiszabható adatvédelmi bírságok összege: legsúlyosabb esetekben ez akár elérheti a cég éves világszintű bevételének 2 %-át, illetve a 10 millió eurót.


Teljes cikk

<< 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 >>
Mi várja a tagokat?

Szakmaiság. Érdekképviselet. Értékközösség. Kapcsolati tőke. Hitelesség. Inspiráció.

Arra törekszünk, hogy olyan szolgáltatásokat nyújtsunk a szövetségi core tevékenységek mellett, melyek kimondottan a tagjainkat juttatják különböző előnyökhöz.

Szakmai szótár
acquisition programmes - ügyféltoborzó kampányok

affinity marketing - affinitás marketing

after-sales service - vásárlás utáni szolgáltatás

bound-in inserts - befűzött mellékletek

branding - márkaépítés


Teljes cikk



Kövessen minket a Facebookon
Kövessen minket a Twitteren