Főoldal    DIMSZ sajtó
Kedvezményesen indulhatnak az ECHO-n az EFFIE pályázói
2015-06-18 00:00:00

A DIMSZ támogatja az EFFIE új kategóriáját

Az EFFIE és a Direkt és Interaktív Marketing Szövetség (DIMSZ) megállapodása alapján a DIMSZ lett az EFFIE idei új, „Klasszikus médiumokat nem tartalmazó kampányok” kategóriájának támogatója.

Az együttműködés keretében a DIMSZ különleges lehetőséget biztosít az EFFIE-n direkt marketing eszközöket (így például direkt mail, e-mail, SMS, MMS, mobil applikáció, call center vagy más adatbázisra épülő médiumot) is alkalmazó pályázók számára.


Teljes cikk

A DIMSZ és a Magyar Telekom közös mobilmarketing konferenciát tartott
2015-06-17 00:00:00

„A mobilmarketing titkai és lehetőségei” - A mobilmarketing adattól az insightig elnevezésű rendezvényt a Magyar Telekom székházában május 27-én rendezték meg. A mobilmarketing legfrissebb trendjei mellett a DIMSZ és a Magyar Telekom közös piackutatásának első eredményeit is bemutatták.


Teljes cikk

Mobilmarketing kutatás készült a DIMSZ és a Magyar Telekom szervezésében
2015-06-16 00:00:00

A Direkt és Interaktív Marketing Szövetség és a Magyar Telekom 2015 áprilisában közös kutatást indított, a felmérés a mobilra érkező ajánlatok fogadtatását vizsgálja lakossági ügyfelek körében. Az ajánlatok témáival kapcsolatban az ügyfelek elsősorban az élmény- és program fókuszú ajánlatokat részesítik előnyben. A kedvezmények mértékét illetően a megkérdezettek az 50%-os és az 1+1 ajánlatokat tartják igazán vonzónak, a minimum elvárás a 20-25%-os kedvezmény. 


Teljes cikk

Adatvédelmi Kommandó a pénzügyi szektorban
2015-06-15 00:00:00

A Tisztelt Vásárló Program keretében Adatvédelmi Kommandót tartott a Direkt és Interaktív Marketing Szövetség a Dr. Hatházi Vera Ügyvédi Irodával és a Crane-nel együttműködésben. A szövetség az e-kereskedő és az utazási szolgáltatásokat nyújtó cégek után a pénzügyi szektor szereplőit világította át; a korábbi ágazatokhoz képest összességében a legjobb, de ugyanakkor a legszélsőségesebb értékeket mérték.

Az Adatvédelmi Kommandóban azt vizsgálták, hogy az adott cég honlapján található funkciók, mint a regisztráció, a hírlevél-feliratkozás, a cookie-kezelés, az adatvédelmi tájékoztató- mennyire felelnek meg a jogszabályoknak. A program célja, hogy felhívja figyelmet az adatvédelmi szabályozás betartására, illetve a közelgő EU-s adatvédelmi rendeletre, melynek elfogadása 2015-ben várható és egységes, új szabályozás lép életbe az Európai Unió országaiban.


Teljes cikk

Elnököt választott a DIMSZ Tartalommarketing tagozata
2015-06-04 00:00:00

A DIMSZ 2015-ben alakult Tartalommarketing tagozata Juhász Györgyöt, a Tartalomgyár alapítóját választotta elnökének.  

Juhász György több mint 20 éves média- és 15 éves online tapasztalattal rendelkezik. Pályáját újságíróként kezdte, dolgozott nyomtatott napilapnál és magazinnál. Rovatvezetőként csatlakozott az Origo.hu induló csapatához, majd több éven át a portál főszerkesztő-helyettese volt. Ezt követően a Ringier Kiadó online divízióját vezette. Jelenleg a Tartalomgyár egyik alapítójaként tartalommarketinggel foglalkozik.


Teljes cikk

<< 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 >>
Mi várja a tagokat?

Szakmaiság. Érdekképviselet. Értékközösség. Kapcsolati tőke. Hitelesség. Inspiráció.

Arra törekszünk, hogy olyan szolgáltatásokat nyújtsunk a szövetségi core tevékenységek mellett, melyek kimondottan a tagjainkat juttatják különböző előnyökhöz.

Szakmai szótár
acquisition programmes - ügyféltoborzó kampányok

affinity marketing - affinitás marketing

after-sales service - vásárlás utáni szolgáltatás

bound-in inserts - befűzött mellékletek

branding - márkaépítés


Teljes cikk



Kövessen minket a Facebookon
Kövessen minket a Twitteren