Főoldal    DIMSZ sajtó
Adatvédelmi világnap
2015-01-28 00:00:00

Január 28-án tartják az adatvédelmi világnapot, melynek célja, hogy felhívja a figyelmet az adatvédelem fontosságára. A DIMSZ Adatvédelmi és adatbiztonsági tagozata összegyűjtötte, hogy jelenleg milyen gyakorlat van a hazai piacon, és az EU-s adatvédelmi rendelet kapcsán milyen lépések várhatók.


Teljes cikk

Vásárlói kisokost adott ki a DIMSZ és a Magyar Áruküldők Egyesülete
2014-12-18 00:00:00

A Magyar Áruküldők Egyesülete, valamint a Direkt és Interaktív Marketing Szövetség Áruküldő tagozata infografikán foglalta össze a legfontosabb tudnivalókat, melyekre internetes vagy katalógusból történő árurendelés esetén érdemes figyelni. Az elállási jog mellett a kereskedő tájékoztatási kötelezettségére, termék- és kellékszavatosságra, a jótállásra és a jogorvoslatokra terjed ki az anyag.


Teljes cikk

Második alkalommal készült ügyfél-elégedettség kutatás a turisztikai szektorról
2014-12-16 00:00:00

A Direkt és Interaktív Marketing Szövetség (DIMSZ) ügyfél-elégedettség kutatása a turisztikai desztinációk recepcióit, utazási irodákat és légitársaságokat tesztelt emailes és telefonos csatornákon. A szituációk egy üdülés tervezésekor felmerülő kérdéseket és nehézségeket rekonstruálták. A kutatás célja az volt, hogy képet adjon a direktkommunikációs csatornák használatáról a turisztikai szektorban.

A vizsgált települések közül ezúttal Budapest, Hajdúszoboszló, Sopron és Bük értek el kimagasló eredményt: a vizsgált turisztikai célpontok ügyfelekkel való kapcsolattartása ezen települések esetében bizonyult a legkiválóbbnak. A kutatást a DIMSZ Contact Center tagozatának felkérésére a Paradise Solution készítette.


Teljes cikk

Direct Brunch és tagozatok rapid randija
2014-12-15 00:00:00

Networking vonalon erősít a DIMSZ, a tagozatok rapid randija mellett üzleti-reggeli sorozatot indított el decemberben. A szövetségen belül Hivatal Péter, a DIMSZ alelnöke fogja össze a business fókuszú rendezvényeket.


Teljes cikk

Elindult a hazai ügyfélszolgálati piac felmérése
2014-11-11 00:00:00

 A Direkt és Interaktív Marketing Szövetség a KPMG Tanácsadó Kft-vel közösen méri fel a telefonos ügyfélszolgálati piacot. Ez az első magyarországi átfogó kutatás a call center iparágról, melynek célja, hogy képet adjon a szektor méretéről, üzleti trendjeiről, technikai felszereltségéről, humánerőforrás hátteréről.


Teljes cikk

<< 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 >>
Mi várja a tagokat?

Szakmaiság. Érdekképviselet. Értékközösség. Kapcsolati tőke. Hitelesség. Inspiráció.

Arra törekszünk, hogy olyan szolgáltatásokat nyújtsunk a szövetségi core tevékenységek mellett, melyek kimondottan a tagjainkat juttatják különböző előnyökhöz.

Szakmai szótár
acquisition programmes - ügyféltoborzó kampányok

affinity marketing - affinitás marketing

after-sales service - vásárlás utáni szolgáltatás

bound-in inserts - befűzött mellékletek

branding - márkaépítés


Teljes cikk



Kövessen minket a Facebookon
Kövessen minket a Twitteren