Főoldal    DIMSZ sajtó
Vásárlói kisokost adott ki a DIMSZ és a Magyar Áruküldők Egyesülete
2014-12-18 00:00:00

A Magyar Áruküldők Egyesülete, valamint a Direkt és Interaktív Marketing Szövetség Áruküldő tagozata infografikán foglalta össze a legfontosabb tudnivalókat, melyekre internetes vagy katalógusból történő árurendelés esetén érdemes figyelni. Az elállási jog mellett a kereskedő tájékoztatási kötelezettségére, termék- és kellékszavatosságra, a jótállásra és a jogorvoslatokra terjed ki az anyag.


Teljes cikk

Második alkalommal készült ügyfél-elégedettség kutatás a turisztikai szektorról
2014-12-16 00:00:00

A Direkt és Interaktív Marketing Szövetség (DIMSZ) ügyfél-elégedettség kutatása a turisztikai desztinációk recepcióit, utazási irodákat és légitársaságokat tesztelt emailes és telefonos csatornákon. A szituációk egy üdülés tervezésekor felmerülő kérdéseket és nehézségeket rekonstruálták. A kutatás célja az volt, hogy képet adjon a direktkommunikációs csatornák használatáról a turisztikai szektorban.

A vizsgált települések közül ezúttal Budapest, Hajdúszoboszló, Sopron és Bük értek el kimagasló eredményt: a vizsgált turisztikai célpontok ügyfelekkel való kapcsolattartása ezen települések esetében bizonyult a legkiválóbbnak. A kutatást a DIMSZ Contact Center tagozatának felkérésére a Paradise Solution készítette.


Teljes cikk

Direct Brunch és tagozatok rapid randija
2014-12-15 00:00:00

Networking vonalon erősít a DIMSZ, a tagozatok rapid randija mellett üzleti-reggeli sorozatot indított el decemberben. A szövetségen belül Hivatal Péter, a DIMSZ alelnöke fogja össze a business fókuszú rendezvényeket.


Teljes cikk

Elindult a hazai ügyfélszolgálati piac felmérése
2014-11-11 00:00:00

 A Direkt és Interaktív Marketing Szövetség a KPMG Tanácsadó Kft-vel közösen méri fel a telefonos ügyfélszolgálati piacot. Ez az első magyarországi átfogó kutatás a call center iparágról, melynek célja, hogy képet adjon a szektor méretéről, üzleti trendjeiről, technikai felszereltségéről, humánerőforrás hátteréről.


Teljes cikk

Adatvédelmi Kommandót tartott a DIMSZ a turisztikai szektorban
2014-11-05 00:00:00

A Tisztelt Vásárló Program keretén belül ismét Adatvédelmi Kommandót tartott a Direkt és Interaktív Marketing Szövetség. Az e-kereskedő szektor után a felmérés célpontjai az utazási irodák mellett szállás- és repülőjegy foglalással foglalkozó oldalak voltak. A felmérésből jól látható, hogy elsősorban a nagyobb, illetve nemzetközi hátterű cégek megfelelően alakítják ki adatvédelmi tartalmaikat.
 


Teljes cikk

<< 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 >>
Mi várja a tagokat?

Szakmaiság. Érdekképviselet. Értékközösség. Kapcsolati tőke. Hitelesség. Inspiráció.

Arra törekszünk, hogy olyan szolgáltatásokat nyújtsunk a szövetségi core tevékenységek mellett, melyek kimondottan a tagjainkat juttatják különböző előnyökhöz.

Szakmai szótár
acquisition programmes - ügyféltoborzó kampányok

affinity marketing - affinitás marketing

after-sales service - vásárlás utáni szolgáltatás

bound-in inserts - befűzött mellékletek

branding - márkaépítés


Teljes cikk



Kövessen minket a Facebookon
Kövessen minket a Twitteren