Főoldal    DIMSZ sajtó
DM Agytágító február 20-án
2014-01-30 00:00:00

DM Agytágító. Mindenki használ direkt marketinget.

A Direkt és Interaktív Marketing Szövetség február 20-án ismét megszervezi DM Agytágító szemináriumát, a képzés során a direktkommunikáció minden területével megismerkedhetnek a résztvevők. A hazai adatvédelmi gyakorlat mellett szó esik az EU-s adatvédelmi rendelet-tervezet várható hatásairól, a data-driven marketing szemléletről, a mobil- és email marketing trendjeiről, az online és offline csatornák fúziójáról, valamint a hatékony telesales és corporate imidzs együttes működéséről.


Teljes cikk

Elindult a DM piac felmérése
2014-01-29 00:00:00

A Direkt és Interaktív Marketing Szövetség a DM Szenzor elnevezésű ágazati kutatásával ismét felméri a direkt marketing szektor megítélést, az egyes eszközök forgalmát és népszerűségét. A napokban az ügynökségi és a hirdetői oldal felé külön kérdőív ment ki. A két kérdőív tartalma eltér egymástól, a hirdetői kérdőív elsősorban a trendekre fókuszál.

A korábbi kutatáshoz hasonlóan a DM Szenzor adatfelmérése online történik, az adatokat január 31-ig várja a szövetség. A 2014-es DM Szenzor szakmai partnere a KutatóCentrum, főtámogatója a Magyar Posta, a kutatás eredményei márciusban lesznek publikusak.
Aki szeretne részt venni a kutatásban, és a részletes eredményeket megkapni, kérjük írjon a dmszenzor2014@dimsz.hu email címre.


Teljes cikk


Adatvédelmi tagozattal és a Magyar Áruküldők Egyesületének tagjaival bővült a DIMSZ
2014-01-29 00:00:00

A Direkt és Interaktív Marketing Szövetség (DIMSZ) tagsága 60 cégre bővült, ezzel pedig 3 év alatt a szövetség közel megduplázta a létszámát. Az új belépők között az FMCG és a pénzügyi szektorból is érkeztek márkatulajdonosok, az Adatvédelmi és adatbiztonsági tagozatban pedig kizárólag jogászok és ügyvédek vehetnek részt.


Teljes cikk

Contact Center piaci insight a DIMSZ-től
2013-10-28 00:00:00

A Direkt és Interaktív Marketing Szövetség Contact Center tagozata első alkalommal térképezi fel a hazai Contact Center piacot, hogy a szolgáltatói és a megrendelői oldal egyaránt képet kapjon a szektor trendjeiről, technikai hátteréről, humán-erőforrás felépítéséről.


Teljes cikk

Kihirdették a Golden Dove győzteseket és a legszebb hangú ügyfélszolgálatost
2013-10-08 00:00:00

Október 4-én a SmartShow keretén belül adták át a Golden Dove díjakat és hirdették ki a legszebb call centeres hangot, melyet ismét Magyar Telekomos munkatárs nyert el.

Teljes cikk


<< 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 >>
Mi várja a tagokat?

Szakmaiság. Érdekképviselet. Értékközösség. Kapcsolati tőke. Hitelesség. Inspiráció.

Arra törekszünk, hogy olyan szolgáltatásokat nyújtsunk a szövetségi core tevékenységek mellett, melyek kimondottan a tagjainkat juttatják különböző előnyökhöz.

Szakmai szótár
acquisition programmes - ügyféltoborzó kampányok

affinity marketing - affinitás marketing

after-sales service - vásárlás utáni szolgáltatás

bound-in inserts - befűzött mellékletek

branding - márkaépítés


Teljes cikk



Kövessen minket a Facebookon
Kövessen minket a Twitteren