Főoldal
Adatvezérelt működés a gyakorlatban
2017-03-08 00:00:00

Testre szabott workshop nagyvállalatoknak a DIMSZ Adatvezérelt technológiák tagozat szakembereitől

A mai üzleti világban megkerülhetetlen feladattá válik a vállalati adatvagyon elemzése és az adatokból kinyerhető tudás hasznosítása, legyen szó például a marketingköltések optimalizálásáról, vagy akár a szolgáltatási, gyártási folyamatok hatékonyabbá tételéről.

Az adatvezérelt működés egyik legfőbb szószólója, a Direkt és Interaktív Marketing Szövetség (DIMSZ) éppen ezért egy cégek számára testre szabható oktatóprogramot alakított ki a témában. Az első workshop már nagy sikerrel lezajlott a Magyar Posta munkatársainak részvételével, és a DIMSZ Adatvezérelt technológia tagozatának szakemberei további hasonló képzések megtartását tervezik. A szolgáltatás bármely érdeklődő cég számára elérhető.

Sokféle tudás egy helyről

A DIMSZ workshopjának számos előnye van más edukációs formákhoz képest. Egy tréningcég által szervezett oktatással szemben több vállalattól érkeznek előadók, akik gyakorlati tapasztalataikra építve tudják megközelíteni a témát, számos eltérő aspektusból, teljes körképet nyújtva a területről. Ráadásul a szövetség Adatvezérelt technológiák tagozatában a piac meghatározó szereplői vesznek részt, mint például a Microsoft, a Magyar Telekom, a Magyar Posta és a BME Távközlési és Médiainformatikai Tanszéke.

Egy konferenciával ellentétben pedig ezen a képzésen csak az adott vállalat alkalmazottai vesznek rész, tehát nem kell a konkurenciától tartani, bátran lehet kérdezni, akár belső dolgokat is tárgyalni.

Az adott cégre szabott képzés

A workshop éppen attól testreszabott, hogy a tematikát az adott cég konkrét igényeire, kihívásaira, munkafolyamataira építve lehet feldolgozni. A résztvevők a hallottak alapján az általuk meghatározott, beazonosított problémákra keresnek válaszokat a facilitátor segítségével. Ezáltal a gyakorlatban is elindul a vállalatnál az adattudatos gondolkodás. Ráadásul az oktatás könnyen elérhető, mert a DIMSZ szakértői házhoz mennek.

Sikeres workshop a Magyar Posta munkatársainak

A Magyar Posta számára tartott képzésen előadtak a Kutatócentrum, a Reach Media, a Microsoft, a Crane és a BME szakemberei. Konkrét példákat hoztak olyan esetekre, amikor adatok segítségével jobbá, hatékonyabbá tették az ügyfélkezelést, a marketingkommunikációt, értékesítést vagy magát a terméket. Szó volt továbbá az adatelemzés lehetőségeiről és eszközeiről, az összegyűjtött adattömeg befogadhatóvá, összehasonlíthatóvá és értékelhetővé tételéről.

Az előadásokat követően a résztvevők olyan saját területeket vizsgáltak meg, ahol B2B vagy B2C adatok keletkeznek, és ezek hasznosítását vagy a jelenleginél jobb hasznosítási formáját vetették fel, illetve tervezték meg.

Táncsics András, a Magyar Posta csomag termékmenedzsment igazgatója a workshopot értékelve elmondta: „A Posta a XXI. századi ügyfélélmény megvalósítására törekszik, ezért marketing és ügyfélkommunikációs tevékenységében fokozottan szeretne a vállalatnál felhalmozódó ügyféladatokra támaszkodni. A DIMSZ workshopja remek platformot biztosított arra, hogy munkatársaink ne csak elméletben tanuljanak erről a területről, hanem a gyakorlatban is elinduljanak az operatív kezdeményezések.”

Huszics György, a DIMSZ elnöke hozzátette: „A DIMSZ szemléletének alapja az adatvezérelt működés, és egyik legfőbb küldetésünk, hogy e témában edukáljuk azokat, akik ennek szükségét érzik. Az új, testre szabható workshopunk szolgáltatásként elérhető bármely cég számára.”

További információ:
Lugosi Boglárka főtitkár
+36 30 5881344
lugosi.boglarka(a)dimsz.hu


Mi várja a tagokat?

Szakmaiság. Érdekképviselet. Értékközösség. Kapcsolati tőke. Hitelesség. Inspiráció.

Arra törekszünk, hogy olyan szolgáltatásokat nyújtsunk a szövetségi core tevékenységek mellett, melyek kimondottan a tagjainkat juttatják különböző előnyökhöz.

Szakmai szótár
acquisition programmes - ügyféltoborzó kampányok

affinity marketing - affinitás marketing

after-sales service - vásárlás utáni szolgáltatás

bound-in inserts - befűzött mellékletek

branding - márkaépítés


Teljes cikk



Kövessen minket a Facebookon
Kövessen minket a Twitteren