Főoldal
Személyre szabott értékesítés személytelenül
2016-08-15 11:02:03

Esemény
megnevezése
Személyre szabott értékesítés személytelenül
Időpont 2016-09-08 - 2016-09-08
Helyszín Budapest, BKIK Székház, I. ker. Krisztina körút 99. 7. emelet

A legújabb sikeres technikák, kommunikációk

A Social Media és a hírlevél-, adatbázis-kommunikáció adta lehetőségek gyökeres szemlélet- és technológiaváltást hoztak az értékesítésben. Nagyon sok áru eladásában a személyes beszélgetésre, találkozásra alapozó sales-esek eredményessége messze elmarad az egyszerre több, nagyobb tömegeket megszólítóétól. De csak akkor, ha a személytelen tömegelérésben megvalósítjuk a személyességet. Tudjuk ugyanis, hogy az ügyfélre ráhangolódó, a cégre testreszabott ajánlatok ma a nyerők. Hogyan valósítható meg a személyesség a személytelenség eszközeivel?

A legjobb szakemberektől és a legsikeresebb esetekből megtudhatjuk, hogyan kell az ügyfélhez közel kerülni, meggyőzni, hitelességünket átadni, érzelmeikre hangolódni és megszerezni és megtartani. A konferencián a legjobb sales-esek adják át gyakorlati tudásukat, tapasztalataikat  kkv-vezetőknek és  sales-es kollégáknak.

Program

Regisztráció: 9.30−10.00

10.00−10.20 A Google AdWords hirdetési lehetőségek és személyessé tétel. A remarketing lehetőségek kihasználásának új megoldásai.

Előadó: Szaladják Linda Google Adwords hirdetési specialista, online marketing szakértő

10.20−10.40 Hogyan lesz a honlap-látogatókból vásárló, megrendelő, üzleti kapcsolat?

Előadó: Göcző Ágnes ügyvezető, Marketing Jam Kft.

10.40−11.00 Tartalommarketing a személytelen személyes értékesítés szolgálatában. Hogyan használhatóak eredményesen az akciók és árengedmények?

Előadó: Sipos Zoltán ügyvezető igazgató, Kreatív Kontroll Kft.

11.00−11.20 Adatbázis, hírlevél stílusának személyessé tétele. Adatbázis-fejlesztés értékesítési céllal? A hírlevél üzletszerzésre használatának titkai. Milyen a jó személyes hírlevél, üzenet? A túl sok és a túl kevés információ csapdái. Hol az optimális mérték? Példák, esetek, sikeres megoldások.

Előadó: Dely Gábor termékfejlesztési vezető, d-code Kft., DIMSZ E-mail marketing tagozati elnök (felkérés alatt)

11.20−11.40 Használhatóak-e a hagyományos hirdetések személyes üzenetekre? A legújabb hirdetési stílusok, formák, megoldások.

Előadó: Varga Dániel portfolióigazgató, ADS Interactive

11.40−12.10 Konzultáció az előadókkal, kávészünet

12.10−12.30 Hogyan adjunk el érzéseket személytelen eszközökkel? Hogyan tartsuk fenn az érzelmi alapú kötődéseket? Jól bevált módszerek, megoldások az örömszerzésre és az érdeklődés felkeltésére.

Előadó: Zeisky Ákos esszencialista, ESSENTIA (www.emberbolaalegjobbat.hu)

12.30−12.50 Mi a szerepe a látványnak, design-nak, a színeknek, a csomagolásnak az eredményes eladásban?

Előadó: Varga Ferenc creative director, Brandcontrol

12.50−13.10 Hogyan konvertáljunk érdeklődőből vásárlót, majd törzsvásárlót az email marketing segítségével?

Előadó: Kálmán Tamás ügyvezető igazgató, Wanadis Kft. – Maileon email marketing

13.10−13.30 Viselkedés és vásárlási ciklus szerinti digitális stratégiák Facebook és Google hálózatán. Hogyan javítható a vállalkozás online elérése, márkája, értékesítése?

Előadó: Kocsis Márk igazgató, MTT Media

13.30−14.10 Konzultáció az előadókkal és ebédszünet

14.10−14.30 A Facebook-értékesítés sikerének titka és praktikái. Hogyan használják a legsikeresebbek az FB-t? Új lehetőségek és változások az FB-n. Like-ból forintot! Az interaktivitás megteremtése és annak felhasználása vevőszerzésre.

Előadó: Talabos Viktória a kasszarobbantó Facebook oldalak specialistája

14.30−14.50 A jó ügyfél megtalálásának technikái. Hogyan lehet a vevőkről információkat szerezni a személyes megszólításra, ha nem ismerjük őket, nem találkoztunk soha velük?

Előadó: Opten Informatikai Kft.

14.50−15.10 A pontos, részletes, összetett adatelemzés fortélyai. Hogyan tudhatunk meg mindent az ügyfelekről?

Előadó: Árvai Péter tulajdonos, Aquarius Hand

15.10−15.30 A mobilos weboptimalizálás és az értékesítésnövelés. Óriási mértékben megugrott az okostelefonról vásárlók száma. Hogyan hozzuk ki ennek előnyét?

Előadó: Bátky Zoltán Technet főszerkesztő (felkérés alatt)

15.30−15.50 konzultáció az előadókkal

15.40−16.10 Üzleti kézfogó Networking-program a konferencia résztvevői számára, szervezett keretek között. A kézfogóra bejelentkezés az érkezéskor történik a regisztrációs pultnál. Legalább 20-30 névjegyet hozzon magával!!!

A tematika változtatási jogát fenntartjuk!

A KKV-AKADÉMIA 2016 őszi félév témái, időpontjai, melyekre egyben és külön-külön is lehet regisztrálni:

1. Szeptember 8. csütörtök – Személyre szabott értékesítés személytelenül
2. Szeptember 22. csütörtök – A növekedés csapdái
3. Október 6. csütörtök – Munkaerő-szerzés és -megtartás
4. Október 20. csütörtök – A jó vállalati és vezetői PR
5. November 3. csütörtök – Lengyel−Magyar Üzleti Fórum  
6. November 29. kedd – Sikeres vállalatvezetési stílusok
7. December 8. csütörtök – EU-pályázatok fóruma

A rendezvények leírását, szinopszisát ezen a LINKEN tekintheti meg.

Az egész napos rendezvények (szakmai konzultációk) részvételi díja:

1. Egy rendezvény részvételi díja: 12.000 Ft + áfa/rendezvény.

2. Az összes 7 témára együttes regisztráció 84.000 Ft+áfa.
Jelentős kedvezmény vehető igénybe!
Az eredeti ár helyett 63.000 Ft + áfa (9.000 Ft + áfa/rendezvény).

3. Részvételi díj 6 témára 72.000 Ft + áfa.
Jelentős kedvezmény vehető igénybe!
Az eredeti ár helyett 57.000 Ft + áfa (9.500 Ft + áfa/rendezvény).

4. Részvételi díj 5 témára 60.000 Ft + áfa.
Jelentős kedvezmény vehető igénybe!
Az eredeti ár helyett 50.000 Ft + áfa (10.000 Ft + áfa/rendezvény).

5. Részvételi díj 4 témára 48.000 Ft + áfa.
Jelentős kedvezmény vehető igénybe!
Az eredeti ár helyett 42.000 Ft + áfa (10.500 Ft + áfa/rendezvény).

Rendezők: BKIK IX. és XXVIII. Osztálya* – Piac & Profit

További részletek és regisztráció: www.piacesprofit.hu

Mi várja a tagokat?

Szakmaiság. Érdekképviselet. Értékközösség. Kapcsolati tőke. Hitelesség. Inspiráció.

Arra törekszünk, hogy olyan szolgáltatásokat nyújtsunk a szövetségi core tevékenységek mellett, melyek kimondottan a tagjainkat juttatják különböző előnyökhöz.

Szakmai szótár
acquisition programmes - ügyféltoborzó kampányok

affinity marketing - affinitás marketing

after-sales service - vásárlás utáni szolgáltatás

bound-in inserts - befűzött mellékletek

branding - márkaépítés


Teljes cikk



Kövessen minket a Facebookon
Kövessen minket a Twitteren