Főoldal
Ez a CSR 360° konferencia
2014-03-25 14:00:17

Esemény
megnevezése
Ez a CSR 360° konferencia
Időpont 2014-04-24 - 2014-04-24
Helyszín Mercedes Benz Gyár Kecskemét

360° CSR

A CSR nem egy önállóan létező terület, hanem a vállalat, a márka minden elemét átható irányító szemlélet. Egy vállalat elsődleges célja természetes módon a profit létrehozása, hiszen ez ad lehetőséget az innovációra, egyben a társadalmi befektetésekre is.

CSR és márkaépítés

A vállalatoknál egyre inkább elfogynak a termékmegkülönböztető előnyök, a márkáknak nincs mondanivalójuk, ezért nem létrehoznak történeteket, hanem meglévő ügyekhez, akár társadalmi problémák megoldásához csatlakoznak.
Tehát a CSR és a branding egyre inkább közös utakat keres és talál magának.
Abban a pillanatban, hogy egy vállalat társadalmi ügyek részesévé válik, természetesen egyfajta márkát épít.
Sokszor éri az a vád a vállalatokat, hogy a CSR tevékenységük csak kommunikációs célokat szolgál. Gyakori tapasztalat az is, hogy a CSR tevékenységet a márka életétől független szponzorációs tevékenységként kezelik.
A fenntarthatósági célok márkastratégiába integrálásával a CSR tevékenység valódi és hiteles társadalmi befektetéssé válik, mely hosszútávon a vállalat, a márka értékének növeléséhez járul hozzá.

CSR mint vállalat- és márkairányító szemlélet

Akkor lehet hosszú távon sikeres egy vállalat, ha az első számú vezető, a menedzsment és a munkatársak is tisztában vannak a fenntartható fejlődés irányaival, értékeivel és ez jelen van a döntéseikben is.

A konferencia célja:

A CSR és branding területek összefonódásának megmutatása  vezető külföldi és hazai szakemberek előadásain keresztül. Kitekintést adni, hogyan valósul meg a fenntarthatósági stratégia  különböző márkák életében különböző  piacokon jelenlévő szereplők esetén.

Mit ad a konferencia?

Új szemléletmódot, nemzetközi kitekintést, tartalmat, élményt, inspirációt, forintosítható tudást, networking lehetőségeket.

A konferenciát megnyitja:

A konferencia díszvendége, a BrandTrend ausztriai márkatanácsadó partnercégének vezetője, Herr Dpl.Kfm. Graf.  Manfred Enzlmüller, az Alsó-Ausztriai Gazdasági Kamara reklám és kommunikációs szakcsoportjának vezetője, egyben a DieMarkenWertExperten márkatanácsadó Intézet alapító tulajdonosa

Ez a CSR könyvbemutató

Kőszegi András “EZ A CSR – 51 felelős beszélgetés“ című hardcover interjúkötete szintén itt kerül bemutatásra.

Mercedes-Benz gyárlátogatás

Az első 100 fő jelentkező testközelből élheti át, hogyan gyártják a vevők igényeire testreszabott, legmodernebb technológiával készülő autókat, és bepillantást nyerhet a gyárlátogatás során az autógyártás folyamataiba! A gyártócsarnokok megtekintése során személyesen megtapasztalhatja, hogyan születik a Mercedes-Benz CLA- és a B-osztály, és hogyan végzik munkájukat a Mercedes-Benz munkatársai.

Szövetségünk tagjai a rendezvényre 25%-os kedvezményre jogosultak, melyet a megjegyzés rovatban kell feltüntetni.

További információ és regiszráció

Mi várja a tagokat?

Szakmaiság. Érdekképviselet. Értékközösség. Kapcsolati tőke. Hitelesség. Inspiráció.

Arra törekszünk, hogy olyan szolgáltatásokat nyújtsunk a szövetségi core tevékenységek mellett, melyek kimondottan a tagjainkat juttatják különböző előnyökhöz.

Szakmai szótár
acquisition programmes - ügyféltoborzó kampányok

affinity marketing - affinitás marketing

after-sales service - vásárlás utáni szolgáltatás

bound-in inserts - befűzött mellékletek

branding - márkaépítés


Teljes cikk



Kövessen minket a Facebookon
Kövessen minket a Twitteren