Főoldal
XII. Országos Ügyfélszolgálati Konferencia
2016-04-18 10:59:33

Esemény
megnevezése
XII. Országos Ügyfélszolgálati Konferencia
Időpont 2016-05-18 - 2016-05-20
Helyszín Visegrád, Hotel Silvanus

A DIMSZ a társszervezője a XII. Országos Ügyfélszolgálati Konferenciának, melyre 2016. május 18-20. között kerül sor a visegrádi négycsillagos Hotel Silvanusban. A konferencián a DIMSZ Adatvédelm és adatbiztonsági tagozatának elnöke, dr. Freidler Gábor adatvédelmi kérdésekről tart előadást.

Idén tizenkettedik alkalommal, 2016. május 18-20. között rendezik meg az Országos Ügyfélszolgálati Konferenciát, mely az ügyfélszolgálati, call és contact center képviselőinek szakmai találkozója, networking fóruma. DIMSZ tagok 15%-os  kedvezménnyel vehetnek részt a konferecián.
2016. május 18. (szerda)

•    11.00 – től    Regisztráció, szállás elfoglalása

•    12.30 – 14.00    Ebéd

A konferencia házigazdái: GROW csoport

•   14.00 – 14.30  A konferenciát megnyitja:
    Szedlacsek Ferenc ügyvezető igazgató - Energetikai Kiadó Nonprofit Kft.
    Kovácsházy Dénes elnökségi tag - DIMSZ
    Lénárt Viktor vezérigazgató - GROW Csoport

•  14.30 – 14.55  Az energetikai szabályozások aktuális kérdései
    Előadó: Dr. Grabner Péter energetikáért felelős elnökhelyettes - Magyar Energetikai és Közmű-szabályozási Hivatal

•  14.55 – 15.20  Ügyfelünk, a fogyasztó - a fogyasztóvédelem aktuális kérdései
    Előadó: Dr. Szente István főigazgató - Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság

•  15.20 – 15.45    Nincs gáz az ügyfélszolgálaton – többezer ügyfél átvételének tapasztalata
    Előadó: Fejesné Jenei Csilla egyetemes szolgáltatási igazgató - ENKSZ Főgáz

•  15.45 – 16.10    Szervezetek menedzselésének globális kihívásai Perutól Japánig  
    Előadó: Vadász Attila alapító – JobCTRL International

•  16.10 – 16.35    A miért nem lehet helyett inkább megcsináltuk…
   Előadó: Mészáros Péter ügyvezető igazgató – ELMŰ-ÉMÁSZ     Ügyfélszolgálati Kft.

•    16.35 – 17.00 Kávészünet

•    17.00 – 18.00 Kerekasztal beszélgetés a délutáni témákról a beérkezett kérdések alapján
      Moderátor: Pataki Katalin és Karikás Péter - GROW Csoport

•    18.30 –    Vacsora

•    20.00 –    Stand up comedy Szép Bence és Sulyok Péter


2016. május 19. (csütörtök)

•    9.30 – 10.50 Az ügyfélszolgálat bajnokai - három olimpiai aranyérem titka
     Előadó: Dr. Kemény Dénes elnök – Magyar Vízilabda Szövetség

•   10.50– 11.15    Nagyvállalati Sales fókuszú esettanulmány
     Előadó: Makó Ferenc ügyvezető - Sensa Consulting

•  11.15– 11.40    Pimaszság vagy igazság - konfliktuskezelés generációk között
    Előadó: Kovács Judit ügyfélkapcsolati igazgató - Profiles International Hungary

•  11.40 – 12.00    Kávészünet

•  12.00 – 12.35    Innovatív ügyfélkezelési megoldások a szabályozás korlátai között
  Előadó: Balog Róbert Kiemelt ügyfelek és termékfejlesztési főosztályvezető - BUDAPESTI TÁVHŐSZOLGÁLTATÓ ZRT.

•  12.35 – 13.10    Integrált, intuitív ügyfélút – a XXI. század kontakt centere
     Előadó: Hóbor Péter IT vezető - Geomant

•  13.10 – 14.10    Ebéd

•  14.10 – 14.35    Játékosan a munkában is - gamification az ügyfélszolgálaton
    Előadó: Galambos Ágnes ügyvezető - Krauthammer

•  14.35 – 15.00    Középpontban az ügyfélélmény
    Előadó: Kövesdi Mátyás Portfolio protection & Customer Centricity     Director - MetLife

•  15.00 – 15.25    Ügyfélkapcsolat jogszerűen, avagy az adatvédelem kihívásai  
   Előadó: Dr. Freidler Gábor elnök - Direkt és Interaktív Marketing Szövetség
   Adatvédelmi és adatbiztonsági tagozata

•  15.25 – 15.50    Altamira, digitális kód a falon: 10111:111011:111011
    Előadó: Reisz Róbert lakossági fiókvezető - CIB Bank

•  15.50 - 16.10    Kávészünet

•  16.10 - 16.35    Megfelelő embert  megfelelő helyre - akkor is, ha hiány van belőle
    Előadó: Toldi Gábor partner - Social Talent

•  16.45 – 17.45    Szekcióülések:
1.    Humán erőforrás fejlesztés az elkötelezettségért és a felelősségvállalásért
(tulajdonosi szemlélet  kialakítása) Makó Ferenc ügyvezető - Sensa Consulting
2.    Innovatív megoldások a call centerekben
Geomant, TcT és VCC

•  18.30 –  Vacsora

•  20.00 -  Karaoke party

2016. május 20. (péntek)

•   9.30 – 10.10  Válsághelyzetek kommunikációja
    Előadó: dr. Borbély Zoltán ügyvéd, sportriporter, volt Ügyészségi- és     MLSZ szóvivő
    Hajdú B. István Prima Primissima díjas magyar sportújságíró

•  10.10 – 10.35  2016 a technológia éve – MobilAppos elégedettségmérés
    Előadó: Mármarosi András Stratégia és Tudásmenedzsment vezető – Grow csoport

•  10.35 – 11.00  Motivációs eszközök és teljesítmény értékelés az ügyfélszolgálatokon - esettanulmány
    Előadó: Kovács Lóránt minőségfejlesztési és projektmegoldások  osztályvezető - Magyar Telekom

•  11.00 – 11.20  Kávészünet

•  11.20 – 11.45 Sikeres brandépítés, mint az ügyfélkapcsolat eszköze
    Előadó: Kun Zoltán vállalati értékesítési igazgató- Vienna Life

•  11.45 – 12.10  Valójában mennyit ér egy ügyfél? Azaz mennyit érdemes ügyfélmegtartásra fordítani?
    Előadó: Nyerges Ágnes vevőkapcsolati osztályvezető – Antenna Hungária Zrt.

•  12.10– 13.00  Kerekasztal beszélgetés a délelőtti témákról a beérkezett kérdések     alapján
   Moderátor: Pataki Katalin és Karikás Péter - GROW Csoport

•  13.00 – 13.10 Konferencia zárszó:
    Horváth Péter János elnök-vezérigazgató – ENKSZ
    Szedlacsek Ferenc ügyvezető igazgató - Energetikai Kiadó Nonprofit Kft.

•    13.10 -     Ebéd

További információk:

Mi várja a tagokat?

Szakmaiság. Érdekképviselet. Értékközösség. Kapcsolati tőke. Hitelesség. Inspiráció.

Arra törekszünk, hogy olyan szolgáltatásokat nyújtsunk a szövetségi core tevékenységek mellett, melyek kimondottan a tagjainkat juttatják különböző előnyökhöz.

Szakmai szótár
acquisition programmes - ügyféltoborzó kampányok

affinity marketing - affinitás marketing

after-sales service - vásárlás utáni szolgáltatás

bound-in inserts - befűzött mellékletek

branding - márkaépítés


Teljes cikk



Kövessen minket a Facebookon
Kövessen minket a Twitteren