Főoldal    Események
Személyre szabott értékesítés személytelenül
2016-08-15 11:02:03

A legújabb sikeres technikák, kommunikációk

A Social Media és a hírlevél-, adatbázis-kommunikáció adta lehetőségek gyökeres szemlélet- és technológiaváltást hoztak az értékesítésben. Nagyon sok áru eladásában a személyes beszélgetésre, találkozásra alapozó sales-esek eredményessége messze elmarad az egyszerre több, nagyobb tömegeket megszólítóétól. De csak akkor, ha a személytelen tömegelérésben megvalósítjuk a személyességet. Tudjuk ugyanis, hogy az ügyfélre ráhangolódó, a cégre testreszabott ajánlatok ma a nyerők. Hogyan valósítható meg a személyesség a személytelenség eszközeivel?

A legjobb szakemberektől és a legsikeresebb esetekből megtudhatjuk, hogyan kell az ügyfélhez közel kerülni, meggyőzni, hitelességünket átadni, érzelmeikre hangolódni és megszerezni és megtartani. A konferencián a legjobb sales-esek adják át gyakorlati tudásukat, tapasztalataikat  kkv-vezetőknek és  sales-es kollégáknak.

Rendezők: BKIK IX. és XXVIII. Osztálya* – Piac & Profit

További részletek és regisztráció: www.piacesprofit.hu

Részletek


Marketing-délután
2016-05-30 10:45:31

„Annyi mindenről kellene beszélnünk!” Naponta minimum ötször kimondjuk ezt a mondatot, és még tízszer valószínűleg gondolatban is elismételjük. De miért nem beszélünk valójában is arról a sok mindenről, amiről kellene? Persze, mert nincs rá idő... Nos, ezt a kifogást elfelejthetjük: van rá idő! A Menedzserképző Központ egy egész délutánt szán arra, hogy az igazán fontos dolgokon átrághassák magukat a marketingszakma főszereplői. A brand, és annak építése, mozgókép, statisztika és esettanulmány - tehát minden, ami belefér.

DIMSZ-tagok részére a kedvezményes regiszráció díja: 12 000 Ft+ÁFA.

További információ és regiszráció: www.menedzserkepzokozpont.hu

Részletek


Országos KKV Marketing Akadémia
2016-04-20 11:22:13

Felejts el mindent, amit az eddigi marketing képzésekről hallottál és gondoltál!
Tanulj meg mindent egy helyen, hogy eredményes marketingtevékenységet végezhess!
 
A Magyar Marketing Szövetség által alapított Országos KKV Marketing Akadémia tavasz közepén induló képzése az első olyan átfogó és hiánypótló kurzus Magyarországon, ahol a szakma legjobb szakértői közreműködésével, prémium és újszerű oktatást kaphat minden arra jelentkező marketingtevékenységet végző személy.
Az MMSZ célja egy olyan marketing tudásközpont létrehozása volt, ahol minden egy helyen megtanulható az eredményes és hatékony marketinghez. Az Akadémia célja, hogy a marketingtevékenységet végzők, legyen szó cégvezetőkről, marketingesekről, vagy bármely más munkatársról, naprakészen és átfogóan megismerhessék a legújabb marketing trendeket, elsajátíthassák a marketing legaktuálisabb területeit és legkorszerűbb technikáit.
Mestereket kívánunk képezni, mert tudjuk, hogy a marketinget nem lehet felületesen csinálni!

A képzés kedvezményes részvételi díja: 288.000.-Ft+Áfa –  amelyből még levonásra kerül további 10% kedvezmény a DIMSZ tagjai számára.

Részletek


XII. Országos Ügyfélszolgálati Konferencia
2016-04-18 10:59:33

A DIMSZ a társszervezője a XII. Országos Ügyfélszolgálati Konferenciának, melyre 2016. május 18-20. között kerül sor a visegrádi négycsillagos Hotel Silvanusban. A konferencián a DIMSZ Adatvédelm és adatbiztonsági tagozatának elnöke, dr. Freidler Gábor adatvédelmi kérdésekről tart előadást.

Idén tizenkettedik alkalommal, 2016. május 18-20. között rendezik meg az Országos Ügyfélszolgálati Konferenciát, mely az ügyfélszolgálati, call és contact center képviselőinek szakmai találkozója, networking fóruma. DIMSZ tagok 15%-os  kedvezménnyel vehetnek részt a konferecián.

További információk:

Részletek


Mi várja a tagokat?

Szakmaiság. Érdekképviselet. Értékközösség. Kapcsolati tőke. Hitelesség. Inspiráció.

Arra törekszünk, hogy olyan szolgáltatásokat nyújtsunk a szövetségi core tevékenységek mellett, melyek kimondottan a tagjainkat juttatják különböző előnyökhöz.

Szakmai szótár
acquisition programmes - ügyféltoborzó kampányok

affinity marketing - affinitás marketing

after-sales service - vásárlás utáni szolgáltatás

bound-in inserts - befűzött mellékletek

branding - márkaépítés


Teljes cikk



Kövessen minket a Facebookon
Kövessen minket a Twitteren