Főoldal    Események
E-mail marketing workshop
2015-09-16 17:15:51

E-mail marketing workshop a ReachMedia, a MailEngine és a Mediapiac.com szervezésében.

Hogyan tud vásárlói körét felhasználva adatbázist építeni? Milyen lehetőségeket tartogat egy jó adatbázis? Hogyan tud hatékony e-mail marketing stratégiát kialakítani a különböző célcsoportok számára?
Gyakorlatorientált képzésünkön bemutatjuk, hogyan építsen saját adatbázist, miként üzemeltesse hírlevelét hatékonyan, hogyan azonosítsa és gondozza célcsoportjait.
 
Tematika:

- E-mail marketinget érintő jogi és szakmai alapvető ismeretek
- Adatbázisok típusai és célcsoport-specifikus építési megoldások
- Hatékony célcsoport-meghatározás és adatbázis-szegmentálás
- Hírlevélkészítés – mit tegyünk, és mit ne tegyünk? (gyakorlati feladat)

DIMSZ tagok kedvezményben részesülnek a részvételi díjból.

További információ és regisztráció: www.mediapiac.com

Részletek


A lényeg a salesforce.com CRM-ről – üzleti reggeli
2015-09-16 15:13:22

Program

08.00-08.30     Regisztráció


08.30-09.00     State of sales 2015: A salesforce.com 2,300 értékesítési vezető megkérdezése után arra kereste a választ, hogy mi különbözteti meg a kimagasló teljesítményű értékesítési szervezeteket. Az előadás a kutatás legfontosabb eredményeit mutatja be.

09.00-09.30     A salesforce.com értékesítési vezetői szemmel: Az előadás és demó azt mutatja be, hogy hogyan biztosítja a salesforce az értékesítési tevékenység transzparenciáját és milyen gondolkodásmódot, teljesítménymutatókat szállít a CRM mint módszertan.

09.30-10.00     Salesforce.com a Prímagázban: A Prímagáz több éve salesforce felhasználó. Az előadás bemutatja mire használják az értékesítők és a menedzsment elsősorban a salesforce-ot és összegzi az évek tapasztalatait.

A részvétel a meghívott cégeknek díjmentes, de regisztrációhoz kötött.

Részletek


E-mail Marketing Konferencia 2015
2015-09-16 15:08:20

Az adatok a jövő valutája. Mondhatnánk kicsit nagyképűen, de ha belegondolunk, hogy az elmúlt években mennyire felerősödött az adatok szerepe a világban, akkor igencsak igaz a kifejezés. Főleg, hogy egyre nagyobb szerep jut az adatoknak az üzleti döntéshozatalban és persze a marketingben is. Éppen ezért az idei, immár negyedik E-mail marketing konferencia mottója „Adataban a hatalom”.

Ebben az évben azokat a kérdéseket járjuk körbe, amelyek az adatok, adatvédelem szempontjából határozzák, vagy változtatják meg az e-mail marketinget. Idén többek között szó lesz a megváltozott adatvédelmi szabályokról, irányelvekről.

Körbe járjuk a big data analitikák szerepét az e-mail marketingben, analizálunk adatbázis információkat, bemutatunk új adatbázis szegmentálási lehetőségeket, adatok alapján állítunk össze marketing automatizálási folyamatokat, valamint azt is megtudhatja, hogy hogyan lehet adatokból tartalmat gyártani.
Természetesen minden témát hagyományainkhoz híven gyakorlati szempontból ismerhet meg a publikum.

Részletek


Országos Marketing Konferencia
2015-09-01 13:34:22

A Magyar Marketing Szövetség az idén november 12-én 26. alkalommal rendezi meg a marketing szakma konferenciáját, „Marketing Hősök Kora –Tartozz azok közé, akik alakítani fogják a marketing trendeket!” címmel. Az esemény célja, hogy a hogy a szakma színvonalát továbbfejlessze, valamint párbeszédet alakítson ki a marketing jövőjéről.

Early bird kedvezmény szeptember 25-ig történő regisztráció esetén!  

Részletes program és regisztráció a www.marketingkonferencia.hu weboldalon.

A belépőjegy árából DIMSZ tagok MMSZ tagi kedvezményben részesülnek.

Részletek


Mi várja a tagokat?

Szakmaiság. Érdekképviselet. Értékközösség. Kapcsolati tőke. Hitelesség. Inspiráció.

Arra törekszünk, hogy olyan szolgáltatásokat nyújtsunk a szövetségi core tevékenységek mellett, melyek kimondottan a tagjainkat juttatják különböző előnyökhöz.

Szakmai szótár
acquisition programmes - ügyféltoborzó kampányok

affinity marketing - affinitás marketing

after-sales service - vásárlás utáni szolgáltatás

bound-in inserts - befűzött mellékletek

branding - márkaépítés


Teljes cikk



Kövessen minket a Facebookon
Kövessen minket a Twitteren