|
|
Az MMSZ tavaszi workshop ajánlatai
2014-02-25 12:15:34
2014. március 26. 09.30-13.00, 1101 Bp, Expo tér 2. (Expo Congress Hotel)
Előadó: Tonk Emil, a Magyar Marketing Szövetség ügyvezető alelnöke, az Üzleti Akadémia ügyvezető igazgatója.
Főbb témák: Hogyan gondolkozzunk versenykörnyezetben? Hogyan vélekedjünk versenytársainkról? Hogyan pozícionáljuk magunkat? Hogyan legyünk fontosak mások számára? Hogyan legyünk a legjobb alternatíva? Eszközök, gyakorlati tanácsok a témákban.
A részvételt ajánljuk: mikro, kis- és közepes vállalkozások vezetőinek és az értékesítés területén dolgozóknak, valamint marketingeseknek.
Részletek

|
|
DM Agytágító
2014-01-23 13:07:06
Miért gondoljuk, hogy mindenki használ direkt marketinget? Fordítsuk meg a kérdést: milyen eszközöket nem használ, aki nem él a direktkommunikációs eszköztárral. Nincs vásárlói vagy érdeklődőket tartalmazó adatbázisa, sem lojalitásprogramja, CRM rendszere, nem alkalmaz címezetlen terjesztést sem levél-, vagy email- esetleg mobil kampányokat, nem küld hírleveleket és nem rendelkezik információs vonallal, illetve nem indít kimenő hívásokat.
Tegyük a szívünkre a kezünket: nem nagyon tudunk olyan vállalkozást mondani, aki legalább felsoroltak valamelyikével ne élne. Az igazi különbséget ma sokkal inkább az adja az egyes cégek tekintetében, hogyan alkalmazzák ezeket az eszközöket. A sikeresség tudatosság, hozzáértés, naprakészség és következetesség kérdése. A Direkt és Interaktív Marketing Szövetség képzési programja, a DM Agytágító azoknak készült, akik tisztában vannak vele, hogy használják ezt az eszköztárat és nyitottak arra, hogy gyakorló szakemberek segítsék tudásuk elmélyítését.
Találkozunk február 20-án!
Részletek

|
|
„Marketingarzenál – trendek tartalomtól felületig”
2014-01-23 11:56:36
Az összetett feladatok megoldása sosem egyszerű munka, ráadásul az ember könnyen beleesik abba a hibába, hogy csak egy-egy részterületre koncentrál - a végeredmény így nem lehet tökéletes. A marketinggel foglalkozó szakemberek is szembesülhetnek ezzel a problémával a mindennapok során. A munka eredményét viszont az ügyfelek bírálják el, akiknek ítélete könyörtelen és egyértelmű: történik vásárlás, növekednek a cég bevételei, vagy sem - ezzel az egyetlen mutatóval könnyen és gyorsan le lehet mérni a sikert.
Részletek

|
|
Print reloaded: print a digitális térben
2013-11-13 12:21:45
Közös rendezvényt szervez az NYPSZ és a DIMSZ november 21-én a Syma csarnokban, melynek fókuszában a print ereje és a nyomtatott kommunikációban rejlő innovativitás áll.
Részletek

|
|