Főoldal    Események
Az MMSZ tavaszi workshop ajánlatai
2014-02-25 12:15:34

2014. március 26. 09.30-13.00, 1101 Bp, Expo tér 2. (Expo Congress Hotel)
Előadó: Tonk Emil, a Magyar Marketing Szövetség ügyvezető alelnöke, az Üzleti Akadémia ügyvezető igazgatója.

Főbb témák: Hogyan gondolkozzunk versenykörnyezetben? Hogyan vélekedjünk versenytársainkról? Hogyan pozícionáljuk magunkat? Hogyan legyünk fontosak mások számára? Hogyan legyünk a legjobb alternatíva? Eszközök, gyakorlati tanácsok a témákban.

A részvételt ajánljuk: mikro, kis- és közepes vállalkozások vezetőinek és az értékesítés területén dolgozóknak, valamint marketingeseknek.

Részletek


DM Agytágító
2014-01-23 13:07:06

Miért gondoljuk, hogy mindenki használ direkt marketinget? Fordítsuk meg a kérdést: milyen eszközöket nem használ, aki nem él a direktkommunikációs eszköztárral. Nincs vásárlói vagy érdeklődőket tartalmazó adatbázisa, sem lojalitásprogramja, CRM rendszere, nem alkalmaz címezetlen terjesztést sem levél-, vagy email- esetleg mobil kampányokat, nem küld hírleveleket és nem rendelkezik információs vonallal, illetve nem indít kimenő hívásokat.

Tegyük a szívünkre a kezünket: nem nagyon tudunk olyan vállalkozást mondani, aki legalább felsoroltak valamelyikével ne élne. Az igazi különbséget ma sokkal inkább az adja az egyes cégek tekintetében, hogyan alkalmazzák ezeket az eszközöket. A sikeresség tudatosság, hozzáértés, naprakészség és következetesség kérdése. A Direkt és Interaktív Marketing Szövetség képzési programja, a DM Agytágító azoknak készült, akik tisztában vannak vele, hogy használják ezt az eszköztárat és nyitottak arra, hogy gyakorló szakemberek segítsék tudásuk elmélyítését.

Találkozunk február 20-án!

Részletek


„Marketingarzenál – trendek tartalomtól felületig”
2014-01-23 11:56:36

Az összetett feladatok megoldása sosem egyszerű munka, ráadásul az ember könnyen beleesik abba a hibába, hogy csak egy-egy részterületre koncentrál - a végeredmény így nem lehet tökéletes. A marketinggel foglalkozó szakemberek is szembesülhetnek ezzel a problémával a mindennapok során. A munka eredményét viszont az ügyfelek bírálják el, akiknek ítélete könyörtelen és egyértelmű: történik vásárlás, növekednek a cég bevételei, vagy sem - ezzel az egyetlen mutatóval könnyen és gyorsan le lehet mérni a sikert.

Részletek


Print reloaded: print a digitális térben
2013-11-13 12:21:45

Közös rendezvényt szervez az NYPSZ és a DIMSZ november 21-én a Syma csarnokban, melynek fókuszában a print ereje és a nyomtatott kommunikációban rejlő innovativitás áll.

Részletek


Mi várja a tagokat?

Szakmaiság. Érdekképviselet. Értékközösség. Kapcsolati tőke. Hitelesség. Inspiráció.

Arra törekszünk, hogy olyan szolgáltatásokat nyújtsunk a szövetségi core tevékenységek mellett, melyek kimondottan a tagjainkat juttatják különböző előnyökhöz.

Szakmai szótár
acquisition programmes - ügyféltoborzó kampányok

affinity marketing - affinitás marketing

after-sales service - vásárlás utáni szolgáltatás

bound-in inserts - befűzött mellékletek

branding - márkaépítés


Teljes cikk



Kövessen minket a Facebookon
Kövessen minket a Twitteren