Főoldal    Események
Minden, amit tudni kell a megváltozott fogyasztóról
2013-05-23 14:42:35

Közismert, hogy a fogyasztói szokások az elmúlt öt-hat évben igen jelentősen megváltoztak, vásárlásaik tudatossá váltak. A tudatosan vásárlók egyik csoportját mindannyian ismerhetjük. Ők azok, akik divatból, sznobizmusból egészség-centrikusságból tudatosak, közlékenyek, már-már kérkedve láthatóak. A másik, nagyobb csoport kényszerből vált tudatossá, Ők rejtőzködnek.
Kik Ők, hogyan és milyen üzenetekkel érheti el őket a marketing? Milyen csatornákon, milyen eszközökkel juttatható biztosan, hatékonyan célba az üzenet?

Részletek


PMSZ-KSH Fórum: Társadalomstatisztikai adatbázisok a kutató szakma szolgálatában
2013-05-22 14:31:07

A hazai kutató szakma számos ponton támaszkodik a Központi Statisztikai Hivatal adatgyűjtéseire, statisztikáira, adatbázisaira. A gyorsabb és költséghatékonyabb adatokhoz jutás forrásai között bőven akadnak olyan hozzáférhető adatok, melyek hasznosíthatók a különböző kutatások alkalmával. Ilyen célra kiváló forrás lehet a Központi Statisztikai Hivatal adattára – ha tudjuk, mit és hol keressünk.

Részletek


Call center Akadémia - Ügyfélkezelés a biztosítási és pénzügyi piacon
2013-05-07 11:34:19

Önnel is előfordult, hogy operátorai túlterheltek voltak, esetleg a jogosultsági szintek meghatározásával akadt el? Tudja, hogy milyen szempontokat érdemes figyelembe venni, egy in-house vagy outsource call center kialakításánál? Az Ön cégénél megfelelően működik a probléma és reklamáció kezelése?

Részletek


A piackutatás napja 2013
2013-04-29 12:22:08

A Corvinus Egyetem Marketing és Média Intézete örömmel értesíti Önöket, hogy ebben az évben is megrendezi A Piackutatás Napját, történetében először az ESOMAR-ral szoros együttműködésben!

Részletek


Mi várja a tagokat?

Szakmaiság. Érdekképviselet. Értékközösség. Kapcsolati tőke. Hitelesség. Inspiráció.

Arra törekszünk, hogy olyan szolgáltatásokat nyújtsunk a szövetségi core tevékenységek mellett, melyek kimondottan a tagjainkat juttatják különböző előnyökhöz.

Szakmai szótár
acquisition programmes - ügyféltoborzó kampányok

affinity marketing - affinitás marketing

after-sales service - vásárlás utáni szolgáltatás

bound-in inserts - befűzött mellékletek

branding - márkaépítés


Teljes cikk



Kövessen minket a Facebookon
Kövessen minket a Twitteren