Főoldal    Események
Call Center Akadémia - Ügyfélkezelés a biztosítási piacon
2013-03-28 09:41:19

Önnel is előfordult, hogy operátorai túlterheltek voltak, esetleg a jogosultsági szintek meghatározásával akadt el?

Részletek


MaReSz Nap - Innováció a rendezvényszervezésben
2013-03-04 10:08:31

A Magyarországi Rendezvényszervezők és –szolgáltatók Szövetsége 2010-ben a rendezvény szakma képviselőinek találkozása és tapasztalatcseréje céljából, hagyományteremtő jelleggel valósította meg az első MaReSz Napot.

Részletek


Menedzserképző Központ: Élet a lájkvadászaton túl - online marketing gyakorlat a köbön
2013-03-04 09:49:50

„Nekem is ezt kell majd csinálnom?” - sok marketinges fejében megfordulhatott ez a gondolat, amikor az interneten futótűzként terjedő „táblás fotókkal” szembesült. Ennek a mémnek a lényege az, hogy a főszereplő egy fotón mosolyog kezében táblát tartva, amelyre előzőleg felírta, mit tesz egy bizonyos számú lájk elérése esetén. Valóban ennyi lenne a feladat? Nem úgy tűnik, hiszen sokszor még a meredekebb műsorszámokat bevállaló lájkvadászok is felsülnek végül.

Részletek


Evolution 2013
2013-02-18 13:53:28

Workshop konferencia - esettanulmányok, sikertörténetek, legjobb gyakorlatok, piaci helyzetkép és a várható trendek elemzése. A rendezvény gyakorlatias szemlélettel mutatja be a digitális eszközök széleskörű használati lehetőségeit a kommunikációs és médiaszakma különböző szegmenseiben.

Részletek


Mi várja a tagokat?

Szakmaiság. Érdekképviselet. Értékközösség. Kapcsolati tőke. Hitelesség. Inspiráció.

Arra törekszünk, hogy olyan szolgáltatásokat nyújtsunk a szövetségi core tevékenységek mellett, melyek kimondottan a tagjainkat juttatják különböző előnyökhöz.

Szakmai szótár
acquisition programmes - ügyféltoborzó kampányok

affinity marketing - affinitás marketing

after-sales service - vásárlás utáni szolgáltatás

bound-in inserts - befűzött mellékletek

branding - márkaépítés


Teljes cikk



Kövessen minket a Facebookon
Kövessen minket a Twitteren