Főoldal    Események
B-DATA2 - BUSINESS ÉS BIG DATA KONFERENCIA
2015-10-26 09:47:44

Ez a konferencia Neked való, ha fontos számodra az, hogy a vállalkozásodban meghozott döntések adatokon alapuljanak. Ha nem akarsz tovább az érzésekre hagyatkozva dönteni, akkor gyere el, hallgasd meg azokat a szakembereket, akik már vállalataik DNS-ébe építették az adatokat, hogy ezáltal tudatosabban hozzanak döntést a folyamatos fejlődés és növekedés érdekében.

Az előadók olyan vállalatoktól érkeznek, akik élen járnak az adatok felhasználásában, és azért lesznek ott, hogy elmondják Neked, hogy Ők hogyan csinálták. Teljesen mindegy, hogy vállalatod mennyi adattal rendelkezik, itt a helyed, hogy tisztán lásd az adatokban rejlő lehetőségeidet!

További információ és regisztráció: www.adatlabor.hu
DIMSZ tagok a belépőjegy árából 10%-os kedvezményben részesülnek!

Részletek


Smart Data konferencia - Adatok az ügyfélszerzés és ügyfélmegtartás szolgálatában
2015-10-21 14:40:21

Elgondolkodtató kettősség jellemzi az üzleti célú adatfelhasználást. Egyfelől egyre több információval rendelkezhetnek a vállalatok a felhasználókat, vásárlókat illetően, köszönhetően – többek között – a növekvő számú digitális csatornáknak és adatvételi pontoknak. Másfelől továbbra is kisebbségben vannak azok a hazai kis- és nagyvállalkozások, amelyek valóban okosan használják a begyűjtött adatokat.

DIMSZ tagok 30% kedvezményre jogosultak!
További információ:
www.hvg.hu

Részletek


Smart Communication 2015 - Egy nap az okos kommunikációról
2015-10-12 11:30:53

Minden év őszén egy napot a hatékony kommunikációnak szentelünk. Ám gyakran azt tapasztaljuk, a "hatékonyság" értelmezése túlságosan szűkítő, sokaknak kizárólag a költséghatékonyság ugrik be róla.

A konferencia azonban ennél komplexebb értelmezésre törekszik. Azt kutatjuk a piaci szereplők segítségével, hogy mely tényezőktől válik a kommunikáció igazán okossá, és hogyan támogathatja az üzleti stratégiát? Miért és hogyan érdemes a kommunikációba fektetni? Mitől hatékony egy kampány, egy kommunikációs aktus? Jól optimalizált, működőképes, sallangmentes?

További információ: www.mediapiac.com

Részletek


Adatvezérelt Marketing Tréning
2015-10-05 11:03:33

Az egyetlen tréning Magyarországon, ami kifejezetten marketingeseknek szóló üzleti adatelemzéssel és a big data, illetve az adatvezérelt gondolkodás marketingbeli hasznosításával foglalkozik.

KIKNEK AJÁNLJUK?
Kis és közepes vállalkozások marketing szakembereinek, akik szeretnének több adatot bevonni a döntéseikbe. A tréning segít abban, hogy megtanuld kinyerni és felhasználni adatokat egy hatékonyabb marketing folyamat felépítéséhez és ahhoz, hogy a marketing büdzsét a lehető legjobb módon költsd el!
(Megjegyzés: Programozói tudás nem szükséges, csak nyitott és felhasználó-központú gondolkodás!)

Részletek


Mi várja a tagokat?

Szakmaiság. Érdekképviselet. Értékközösség. Kapcsolati tőke. Hitelesség. Inspiráció.

Arra törekszünk, hogy olyan szolgáltatásokat nyújtsunk a szövetségi core tevékenységek mellett, melyek kimondottan a tagjainkat juttatják különböző előnyökhöz.

Szakmai szótár
acquisition programmes - ügyféltoborzó kampányok

affinity marketing - affinitás marketing

after-sales service - vásárlás utáni szolgáltatás

bound-in inserts - befűzött mellékletek

branding - márkaépítés


Teljes cikk



Kövessen minket a Facebookon
Kövessen minket a Twitteren