Főoldal    Események
„A közösségtől a vásárlásig - az online marketing új útjai”
2012-10-01 09:48:19

Mára bizonyára minden marketinges döntéshozó belátta, hogy a céges Facebook-profil, a vállalati blog vagy éppen a saját YouTube csatorna nem választható opció, hanem szükségszerűség: közösségi hálózatban jelen kell lenni. Arra a kérdésre azonban, hogy ebből a jelenlétből miként lehetne nyereséget termelni, már kevesebben tudják a választ. Pedig a lájkolással, feliratkozással az ügyfél rálép a vásárlás felé vezető útra - továbbmenni viszont csak akkor tud, ha a marketing egyértelműen kijelöli számára az irányt. A folyton változó közegben választani kell az alkalmazható eszközök közül. Választ kell adni arra a kérdésre, hogy elég-e csupán releváns tartalmakkal bombázni a felhasználókat, vagy szükség van a közösségi hálózatok hirdetési felületeinek lefoglalására is. Felvetődhet, hogy esetleg a webes applikációfejlesztés irányába kell elmozdulni. Ezeket a döntéseket annak tudatában kell meghozni, hogy másnapra az előzetesen felépített stratégia akár össze is omolhat egy újabb szolgáltatás, vagy egy újabb divat, hype megjelenésével. A befektetett időnek, energiának és pénznek pedig végül meg is kell térülnie.

Részletek


Merre tart a közösségi marketing?
2012-09-21 12:05:54

Az Mfor XII. Marketing Konferenciája ennek az amúgy számtalan nehézséggel és buktatóval bíró területnek sarkalatos kérdéseire világít rá, esettanulmányokat tálalva és néhány újdonságot is bemutatva. Emellett természetesen terítékre kerülnek klasszikusnak mondható témakörök is, melyek időről-időre tudnak új lehetőséget biztosítani a szakmának.

Részletek


E-mail marketing konferencia
2012-09-07 10:50:48

Tudta-e, hogy az internet felhasználók 93 %-a rendelkezik e-mail címmel, míg közösségi média felhasználók száma összesen 63 %?

Biztos, hogy minden olyan eszközzel tud élni, amit a közösségi portálok nyújtanak? Tudja-e a, hogy a közösségi csoportokat lehet hatékonyan használni az e-mail marketing során is? Hogy hogyan lehet a közösségi médián keresztül megszerzett adatokat felhasználni az e-mail marketing kommunikáció során?

Részletek


Digitalia
2012-08-27 13:31:56

Konferencia a Médiapiac és az Origo közös szervezésében.

Részletek


Mi várja a tagokat?

Szakmaiság. Érdekképviselet. Értékközösség. Kapcsolati tőke. Hitelesség. Inspiráció.

Arra törekszünk, hogy olyan szolgáltatásokat nyújtsunk a szövetségi core tevékenységek mellett, melyek kimondottan a tagjainkat juttatják különböző előnyökhöz.

Szakmai szótár
acquisition programmes - ügyféltoborzó kampányok

affinity marketing - affinitás marketing

after-sales service - vásárlás utáni szolgáltatás

bound-in inserts - befűzött mellékletek

branding - márkaépítés


Teljes cikk



Kövessen minket a Facebookon
Kövessen minket a Twitteren