Főoldal
Ügyfélszolgálati konferencia: már csak korlátozott számban elérhető szálláshely, de napijegyet még biztosan lehet kapni
2017-05-09 00:00:00

Az ügyfélszolgálatosok legnagyobb országos találkozójának társszervezője a Direkt és Interaktív Marketing Szövetség Contact Center tagozata.


XIII. Országos Ügyfélszolgálati Konferencia és kiállítás

 Időpont: 2017. május 24-26.
Helyszín: Sümeg, Hotel Kapitány

Gazdag program, sztárelőadók, az ügyfélszolgálati szakmai legjobbjainak előadásai!

 Akik már biztosan ott lesznek:

  • A kormányzat, a közszolgáltatói és az üzleti szektor ügyfélszolgálattal foglalkozó képviselői, cégvezetői, döntéshozói
  • Az iparágat támogató technológiákat szolgáltatók
  • Szervezetfejlesztők, trénerek, marketingszakemberek, HR-vezetők
Amiért ott kell lennie!
  • Erős szakmai program a trendekről, az új technológiákról
  • A legjobb, legújabb gyakorlatok, megoldások bemutatkozása
  • Izgalmas kiállítás
  • Networking program az üzleti kapcsolatok építésére

Esténként szórakoztató programok:

  • Kabaré, humor Varga Ferenc Józseffel és Aradi Tiborral
  • Történelmi Lovasjátékok bemutató és középkori lakoma
  • Élő zene
  • Mindennap tombolasorsolás

 

Részletes információk és a konferenciára regisztrált cégek listája: www.uszkonferencia.hu

További felvilágosítás: (1) 239 – 9597 | konferencia@piacesprofit.hu



Mi várja a tagokat?

Szakmaiság. Érdekképviselet. Értékközösség. Kapcsolati tőke. Hitelesség. Inspiráció.

Arra törekszünk, hogy olyan szolgáltatásokat nyújtsunk a szövetségi core tevékenységek mellett, melyek kimondottan a tagjainkat juttatják különböző előnyökhöz.

Szakmai szótár
acquisition programmes - ügyféltoborzó kampányok

affinity marketing - affinitás marketing

after-sales service - vásárlás utáni szolgáltatás

bound-in inserts - befűzött mellékletek

branding - márkaépítés


Teljes cikk



Kövessen minket a Facebookon
Kövessen minket a Twitteren