Főoldal
A mérések szerint az adatvezérelt marketing növeli a hatékonyságot
2017-02-14

A DIMSZ és tagozatainak logója a nemzetközi trendeknek és a szövetség formálódó profiljának megfelelően megújult formát nyert. Az elmúlt időszakban az Adatvezérelt technológiák tagozat megalakításával és az adatközpontú marketing személet képviseletével, népszerűsítésével és oktatásával a Direkt és Interaktív Marketing Szövetség megalapozta azt a tevékenységet, amely a hazai piac adatvezérelt marketing szövetségévé teszi.

„Szerettük volna az adatvezérelt szemléletet az emblémánkban is tükrözni, ezért úgy alakítottuk át, hogy az adattudomány területén ismert és használt szimbólumokra – adatpontok, szóródási diagramok, klaszterek – is utaljon, ugyanakkor a tagozatok sokszínűségének megjelenítését támogatva dinamikusan bővíthető legyen” – mondta Huszics György, a szövetség elnöke.

A tagozati rendszernek megfelelően használható és fejleszthető, és a szervezet munkájának sokrétűségét jobban kifejező, új arculatot a korábbi logókat is tervező szakemberek bevonásával, a Café Designnal együttműködésben készítettük el.

„Már a szövetség „őskora óta” személyes kapcsolat fűz az arculatához. 1995-ben a DME első logóját akkori cégem, az Art Force színiben terveztem, és a tíz évvel ezelőtt megújult, eddig használatos embléma is magán viseli a kezem nyomát, bár ezt már mint a Café Design vezetője készítettem. Nagy öröm és megtiszteltetés, hogy a jelenlegi korszerűsítést is cégünkre bízta az elnökség” – tette hozzá Simon Attila.

A logóváltással egyidőben, az irodaköltöztetést követően a szövetség székhelye is megváltozott. Az új cím 1146 Budapest, Hungária krt. 162-168.

DIMSZ - Az Adatvezérelt Marketing Szövetség


Mi várja a tagokat?

Szakmaiság. Érdekképviselet. Értékközösség. Kapcsolati tőke. Hitelesség. Inspiráció.

Arra törekszünk, hogy olyan szolgáltatásokat nyújtsunk a szövetségi core tevékenységek mellett, melyek kimondottan a tagjainkat juttatják különböző előnyökhöz.

Szakmai szótár
acquisition programmes - ügyféltoborzó kampányok

affinity marketing - affinitás marketing

after-sales service - vásárlás utáni szolgáltatás

bound-in inserts - befűzött mellékletek

branding - márkaépítés


Teljes cikk



Kövessen minket a Facebookon
Kövessen minket a Twitteren