Főoldal
A DIMSZ és az IAB egyedülálló továbbképzése marketingesek számára: E-mail Marketing Akadémia
2015-11-02 13:03:19

Esemény
megnevezése
A DIMSZ és az IAB egyedülálló továbbképzése marketingesek számára: E-mail Marketing Akadémia
Időpont -
Helyszín Regus EMKE Irodaház

A DIMSZ Email Marketing Tagozata és az IAB Hungary a hazai piac legátfogóbb e-mail marketing tematikáját dolgozta ki és mutatja be egy gyakorlati ismereteket is adó akadémia keretében.


December 2-án, a Regus EMKE Irodaházban kerül megrendezésre az E-mail Marketing Akadémia, amelyen a résztvevők elsajátíthatják az interaktív marketingfogásokat, a konvertálható email küldés fortélyait, illetve megismerkedhetnek az analitika és a mérés szerepével egy kampány kialakítása során. Elismert és tapasztalt szakemberektől sajátíthatják el az e-mail marketing leghasznosabb fogásait, valamint ezek jogi hátteréről kaphatnak fontos tájékoztatást.

„A technika digitális fejlődése és a rendelkezésre álló eszközök elérhetősége révén az e-mail marketing új, az eddigieknél hangsúlyosabb szerepet kaphat a jövőben az összetett marketing stratégia részeként. A képzés célja, hogy az érdeklődők számára kézzelfogható és alkalmazható ismeretanyagot átadva tudjon útmutatóként szolgálni azoknak, akik a terület iránt érdeklődnek és bővíteni szeretnék ismereteiket.” – mondta el Dely Gábor, a DIMSZ Email Marketing Tagozatának Elnöke, a képzés tematikájának egyik megálmodója.   

„Az e-mailt, mint marketing eszközt a piac legtöbb szereplője használja jól, vagy rosszul. Szeretnénk, ha többen taroznának a jól használók táborába, ezért kezdeményeztük, hogy a területen érdekelt két hiteles szervezet - a DIMSZ és az IAB Hungary - hívja meg a szakma legjobbjait és alakítson ki közös kurzust a magyar reklámpiacon tevékenykedők részére.” –tette hozzá Somogyi Endre, az IAB Hungary ügyvezetője.
Az egész napos képzés egy workshoppal zárul, melynek keretein belül a résztvevők a megszerzett tudást kipróbálhatják a gyakorlatban is.

Az akadémia előadói:
Bánki Márton (Kettő Kft. - PROAKTIVdirekt életmód klub, Cégvezető), Dely Gábor (d-code, Termékfejlesztési vezető, DIMSZ E-mail marketing tagozatának elnöke), Fialka Krisztina (Reachmedia, Cégvezető), Hamza Gábor (Tarsago Magyarország, Online és direkt marketing szakértő és tanácsadó), Hegyesi Csaba (Visionline, Ügyvezető igazgató, alapító társtulajdonos), Illyés Márton (Origo, Senior médiaértékesítési menedzser), Krasser Tamás (Visionline, Ügyvezető igazgató), Szűcs Bianka (Protopmail, Marketing igazgató).

A rendezők szándéka szerint 2016. januárjában folytatódik a képzés; azok számára, akik mélyebbre szeretnének merülni a témában, haladó e-mail marketing nap következik.


Program

08:40 - 09:00 Érkezés, regisztráció    

09:00 - 09:10 Köszöntő

09:10 - 09:50 Mire jó az e-mail marketing - hírlevél, edm, akciók, kuponok, ösztönző elemek
Előadók: Bánki Márton (Proaktív), Hamza Gábor (Tarsago Magyarország)

09:50 - 10:30 Marketing célok - milyen marketing célokra érdemes használni, mire nem jó, hogyan illeszkedik egy marketing kampányba
Előadók: Bánki Márton (Proaktív), Illyés Márton (Origo)   

10:30 - 10:50 Kávészünet    

10:50 - 11:30 Mérés - mit tudok mérni, mit érdemes mérni, mire tudom használni, data mining, adat újrafelhasználhatóság
Előadó: Dely Gábor (d-code)

11:30 - 12:10 Mi alapján választjuk ki a rendszert - saját szerver vagy bérelt szolgáltatás, felelősségek, költségek, előnyök, hátrányok, saját adatbázis vagy vásárolt?
Előadók: Hegyesi Csaba (Visionline), Illyés Márton (Origo)

12:10 - 12:50 Ebédszünet    

12:50 - 13:30 Levél elemei és szerepük - feladó, alias, tárgymező, levéltörzs, fejléc, lábléc, leiratkozás; drótváz készítés - mi alapján tervezzünk hírlevelet, milyen célt szolgál, mi a folyamat, mi a követendő példa, CTA - e-mail elemei, milyen képeket, milyen CTA példákat érdemes használni, mennyi szöveg és mennyi kép legyen benne; tárgymező - mire jó a tárgymező, mi a szerepe, mit és hogyan tudok vele elérni; AB teszt
Előadó: Szűcs Bianka (Protopmail)

13:30 - 14:10 E-mail küldés technikai háttere
Előadó: Krasser Tamás (Visionline)

14:10 - 14:50 Jogi háttér - miért kerülünk spambe, mit tudunk ellene tenni?
Előadók: DIMSZ Adatvédelmi és adatbiztonsági tagozata, Szűcs Bianka (Protopmail)

14:50 - 15:10 Kávészünet 
   
15:10 - 16:30 Tippek, trükkök; workshop
Előadók: Fialka Krisztina (ReachMedia), Hamza Gábor (Tarsago Magyarország)

További információ és jelentkezés: www.dimsz.hu/emailmarketingakademia

Early Bird  regisztrációval 2015. november 15-ig 20%-kedvezménnyel jelentkezhetnek az érdeklődők.
DIMSZ és IAB tagok további 20% kedvezménnyel vehetnek részt a képzésen.


Az E-mail Marketing Akadémia támogatója az M.C. Direct, hivatalos médiapartnere az Origo.

Mi várja a tagokat?

Szakmaiság. Érdekképviselet. Értékközösség. Kapcsolati tőke. Hitelesség. Inspiráció.

Arra törekszünk, hogy olyan szolgáltatásokat nyújtsunk a szövetségi core tevékenységek mellett, melyek kimondottan a tagjainkat juttatják különböző előnyökhöz.

Szakmai szótár
acquisition programmes - ügyféltoborzó kampányok

affinity marketing - affinitás marketing

after-sales service - vásárlás utáni szolgáltatás

bound-in inserts - befűzött mellékletek

branding - márkaépítés


Teljes cikk



Kövessen minket a Facebookon
Kövessen minket a Twitteren