Főoldal
„A mobilmarketing szökőéve!?” DIMSZ, Magyar Telekom – Mobilmarketing Konferencia
2016-05-03 13:43:06

Esemény
megnevezése
„A mobilmarketing szökőéve!?” DIMSZ, Magyar Telekom – Mobilmarketing Konferencia
Időpont -
Helyszín Magyar Telekom Székház - Tölösi terem - 1013 Budapest, Krisztina krt. 55.

A DIMSZ Mobilmarketing tagozata és a Magyar Telekom már több ízben rendezett közös konferenciát. Célunk, hogy a magyar hirdetők és ügynökségek megismerkedjenek a mobilmarketing aktuális lehetőségeivel, és beépítsék azokat kampányaik eszköztárába. A konferencián az Egyesült Királyságból, Németországból és Ausztriából érkező vendégelőadók számos külföldi példát mutatnak be, melyek akár a hazai piacon is alkalmazhatóak lehetnek. Lesz szó mobilfizetésről, alkalmazásfejlesztésről, közösségi média és hirdetési trendekről, mérésről, társadalmi felelősségről és viselkedésalapú célzásról is. A konferencia előtt és közben egy online kutatásban kérdezzük a résztvevőket és érdeklődőket arról, mit gondolnak a címben felvetett kérdésről, milyen eszközöket és csatornákat használnak valójában, és mi az, amit a „szexi” kategóriába sorolnak inkább. A program támogatója az M. C. Direct Kft., a Lépéselőny Média Kft. és a 123RF, médiapartnere az Origo.

Program

08:30 - 09:00 Regisztráció    
09:00 - 09:05 Köszöntő és bevezető Vámos-Hegyi Attila (DIMSZ, MM tagozat elnök)

09:05 - 09:50 The Many Faces of Mobile Marketing in 2016 - A Marketer's View from the UK (angol nyelvű előadás!)
Előadó: Nick Fuller (digitális DM és CRM szakértő, Egyesült Királyság)

09:50 - 10:10 Marketing célok - milyen marketing célokra érdemes használni, mire nem jó, hogyan illeszkedik egy marketing kampányba
Előadó: Bognár Vera (MediaCom, digital knowledge & account manager)    

10:10 - 10:35 A social média mobilizációja
Előadó: Boroznaki Gergő (Crane, ügyfélkapcsolati igazgató)  
 
10:10 - 10:55 Azok a boldog mobi(talan) évek
Előadó: Brindza Gábor (Madhouse, ügyvezető igazgató) 
   
10:55 - 11:10 Kávészünet    

11:10 - 11:40 Mobiltárcák szerepe a mobilmarketingben - A mobilfizetés nem cél, hanem eszköz
Előadó: Pataki Gábor (Magyar Mobiltárca Szövetség, főtitkár)

11:40 - 12:10 Behavioural Targeting: the "Quick Mac" (angol nyelvű előadás!)
Előadó: Peter Hofbauer (Lucy Marx, CEO)

12:10 - 12:30 Minden, ami egy termék vonalkódjából megtudható: több, mint gondolnád!
Előadó: Krázli Zoltán (GS1 Magyarország, vezető szakértő)

12:30 - 12:50 A jövő most történik – globális mobil fizetési trendek
Előadó: Mondovics Péter (MasterCard, Marketing Leader)

12:50 - 13:20 Data-driven Mobile Marketing Solutions in Europe (angol nyelvű előadás!)
Előadó: Vit Soupal (Deutsche Telekom Business Marketing Europe, M2M/IoT és BigData vezető)

13:20 - 14:00 Ebédszünet  
 
14:00 - 14:30 Hibrid megoldások az értékesítés-támogatásban
Előadó: Nagy Norbert (Prime Rate, marketing vezető)

14:30 - 14:50 Mérés és elemzés - avagy hogyan hozzunk megfelelő döntéseket?
Előadó: Gönczy Gábor (Stylers Group, CEO)

14:50 - 15:10 Elérkezett a digitális beteg: a MeNTA lakossági applikáció interaktív bemutatása
Előadó: Faller Richárd (TÁMOP / MeNTA alprojekt projektvezető)

15:10 - 16:00 Kerekasztal-beszélgetés a konferencia előadóival

További információ és regisztráció:
www.dimsz.hu/mobilmarketingkonferencia

Mi várja a tagokat?

Szakmaiság. Érdekképviselet. Értékközösség. Kapcsolati tőke. Hitelesség. Inspiráció.

Arra törekszünk, hogy olyan szolgáltatásokat nyújtsunk a szövetségi core tevékenységek mellett, melyek kimondottan a tagjainkat juttatják különböző előnyökhöz.

Szakmai szótár
acquisition programmes - ügyféltoborzó kampányok

affinity marketing - affinitás marketing

after-sales service - vásárlás utáni szolgáltatás

bound-in inserts - befűzött mellékletek

branding - márkaépítés


Teljes cikk



Kövessen minket a Facebookon
Kövessen minket a Twitteren