Főoldal
XI. DIMSZ Szeminárium és Workshop - E-mail marketing és Direct mail
2013-02-04 10:13:42

Esemény
megnevezése
XI. DIMSZ Szeminárium és Workshop - E-mail marketing és Direct mail
Időpont 2013-02-27 -
Helyszín Magyar Posta székház, 1138 Budapest, Dunavirág utca 2-6.

A Direkt és Interaktív Marketing Szövetség 2013. február 27-28. között ismét megszervezi rendhagyó szemináriumát, amely ezúttal az email marketing és a direct mail szektor irányait és mérési lehetőségeit mutatja be.

Az email marketing új kihívásokat állít a szakemberek számára, hiszen a technikai vívmányoknak köszönhetően új fogyasztói szokások jelentek meg. A szemináriumon több kérdésre adunk választ, többek között arra: hogyan alkalmazkodjunk a megváltozott technológiai környezethez, melyek a hatékony eDM elemei, milyen mérési pontok vannak, hogyan hangoljuk össze az email marketinget a vásárlói szokásokkal? A címzett és címezetlen küldemények piaca a szövetség éves ágazati kutatása szerint még mindig a legtöbbet használt csatorna, a címzett küldemények piaca közel 8,5 milliárdos költést mutat. A konferencián bemutatjuk a postai liberalizáció várható hatásait, kreatív írási technikákat direct mailre szabva, az adatbázisok szerepét és a szórólapok terjesztésének mérhetőségét.

A gyakorlati tudást a szokásos esettanulmányok mellett ezúttal csoportos feladatok kidolgozásával szerezhetik meg a vendégek. A Hírek Média workshop keretén belül csapatokban email marketing feladatot oldhatnak meg a résztvevők, a legjobb ötlet kidolgozói pedig értékes nyereményekkel térhetnek haza.

Regisztráció és előadások

http://szeminarium.dimsz.hu/

Mi várja a tagokat?

Szakmaiság. Érdekképviselet. Értékközösség. Kapcsolati tőke. Hitelesség. Inspiráció.

Arra törekszünk, hogy olyan szolgáltatásokat nyújtsunk a szövetségi core tevékenységek mellett, melyek kimondottan a tagjainkat juttatják különböző előnyökhöz.

Szakmai szótár
acquisition programmes - ügyféltoborzó kampányok

affinity marketing - affinitás marketing

after-sales service - vásárlás utáni szolgáltatás

bound-in inserts - befűzött mellékletek

branding - márkaépítés


Teljes cikk



Kövessen minket a Facebookon
Kövessen minket a Twitteren