Főoldal
Adatvezérelt marketing workshop
2014-11-17 11:31:34

Esemény
megnevezése
Adatvezérelt marketing workshop
Időpont 2014-12-03 -
Helyszín Almárium Bisztró, A.P.A - Ateliers Pro Arts Galéria - 1085 Budapest, Horánszky u. 5.

A napokban az ENSZ jelentést készített a data revolution szerepéről a fenntartható fejlődésben, a Fehér Ház pedig májusban publikált tanulmányt arról, hogy a Big data milyen hatással van a társadalomra, az államigazgatási, a közoktatási szektorra és a kormányzatra. A Big data tehát az az új irány a marketingkommunikáció területén, mely kilépett a saját medréből, és közel sem egyedül a kommunikációs osztályok és a reklámügynökségek alkalmaznak. Adatok mindenhol keletkeznek, minden iparág építkezhet belőle termékfejlesztéshez, prediktív analitikához vagy akár fogyasztói insightok elkészítéséhez.

A Big data jelenség megértéséhez elengedhetetlen azonban, hogy megvizsgáljuk: milyen adatok elérhetőek a kommunikációs szakemberek számára, milyen információt tudunk elemezni különböző csatornákról, legálisan milyen adatokat köthetünk össze.

A Direkt és Interaktív Marketing Szövetség adatvezérelt marketing workshopja gyakorlati oldalról kívánja bemutatni, hogy a direktkommunikáció milyen irányokban indult el, mit takar a data-driven kifejezés, hogyan tervezzünk kampányokat úgy, hogy egyetlen alkalmat sem szalasszunk el arra, hogy információt szerezzünk fogyasztóinkról, ezekkel az adatokkal pedig segítsük vásárlóink döntését, a személyre szabott ajánlat célba érését.


Előadások:

09:15 - 09:20 Köszöntő Benkő Lívia, DIMSZ főtitkár

09:20 - 09:40 Adatok feldolgozása és kezelése direktkommunikációs csatornákról Huszics György, a DIMSZ elnöke    

09:40 - 10:00 Big Data – Big Confusion - fogalmi keretek Csaba Zoltán, NNG (product strategy) és Szőke Péter, Fonseca Consulting (managing partner)    

10:00 - 10:30 A Big Data adatvédelmi jogi szabályozása - problémák az adatok összekapcsolásával. Dr. Domokos Márton, CMS Cameron McKenna Ügyvédi Iroda    

10:30 - 10:50 Adatelemzés a digitális térből Csókay Ákos, Digital Identity Agency (ügyvezető igazgató) 

10:50 – 11:10 Kávészünet

11.10 – 11:30 A gondolatolvasás létezik - avagy Big Data a marketingben Mester Tomi, Adatlabor (üzleti intelligencia elemző és tanácsadó)    

11.30 - 11:50 Fogyasztói profilok felállítása kutatási adatok alapján Kun Eszter, Szinapszis Piackutató és Tanácsadó Kft.    

11:50 - 12:10 Fogyasztói adatok generálása az FMCG szektorban Barabás Lenke, Tesco Magyarország (Customer Loyalty and Personalisation Manager)    

12:20 – 13:30 Ebédszünet  
 
13:30 - 14:00 Az adatbázisok minősége és a kampányok hatékonysága közötti összefüggések Bánki Márton, Proaktív Tanácsadás (ügyvezető) - PROAKTIVdirekt.com

14:00 - 14:20 Beszédes szövegek - A T-Systems hang- és szöveganalitikai megoldásai Hofgesang Péter Ph.D., T-Systems (adatbányász konzultáns)

14:20 - 14:40 Viselkedésalapú célzás az email marketingnél Kurucz Gábor, GroupM (Head of Performance)    

14:40 – 15:00 Web analitika Buri Zoltán, Gemius Hungary (Tech support vezető)   


 A változás jogát fenntartjuk!

Az esemény főtámogatója: Magyar Posta
Szakmai partnereink: M.C. Direct és Protopmail


További információ és jelentkezés: www.dimsz.hu

Mi várja a tagokat?

Szakmaiság. Érdekképviselet. Értékközösség. Kapcsolati tőke. Hitelesség. Inspiráció.

Arra törekszünk, hogy olyan szolgáltatásokat nyújtsunk a szövetségi core tevékenységek mellett, melyek kimondottan a tagjainkat juttatják különböző előnyökhöz.

Szakmai szótár
acquisition programmes - ügyféltoborzó kampányok

affinity marketing - affinitás marketing

after-sales service - vásárlás utáni szolgáltatás

bound-in inserts - befűzött mellékletek

branding - márkaépítés


Teljes cikk



Kövessen minket a Facebookon
Kövessen minket a Twitteren