Főoldal    Képzések
Direkt marketing konferencia és workshop KKV-k számára szeptember 20-án, Veszprémben
2016-08-18 15:06:37

"A termék útja az ötlettől a vásárlóig" elnevezésű szakmai konferencián a résztvevők megismerkedhetnek a legújabb direkt és interaktív kommunikációs megoldásokkal, a webshopok üzemeltetésével kapcsolatos lehetőségekkel, valamint a jogi szabályozással.  A tematika kifejezetten a kis- és középvállalatok számára hasznos tudnivalókat tartalmazza; az adatbázis, az email marketing és a promóciók, hűségprogram fontossága mellett a tartalommarketing és a jogi szabályozás területeire nyújtanak betekintést a szervezők. A programot a Magyar Posta támogatja.

Részletek


Haladó E-mail Marketing Akadémia
2016-05-12 15:19:13

DIMSZ-tagok 20%-kedvezménnyel jelentkezhetnek. A 2. jelentkező ugyanattól a cégtől fél áron VAGY a 3. jelentkező díjtalanul regisztrálhat a képzésre!

A Direkt és Interaktív Marketing Szövetség Email Marketing Tagozata és az Interactive Advertising Bureau Hungary a hazai piac legátfogóbb e-mail marketing képzését hozza el Önnek. A résztvevők elismert és tapasztalt szakemberektől sajátíthatják el az e-mail marketing emelt szintű fortélyait; mind ügynökségi, mind megrendelői oldalról mutatjuk be a konverziónövelés lehetőségeit, az e-mail marketing jogi hátterét, illetve megmutatjuk, hogy a szegmensképzésnek és stratégiai tervezésnek milyen fontos szerepe van egy kampány kialakításában és elemzésében. Június 8-án, az EMKE Buildingben rendezzük az első, a hazai piacon egyedülálló e-mail marketing képzésünket, amely első sorban olyan szakembereknek szól, akik jártasak az e-mail marketing területén, de tudásukat szeretnék elmélyíteni.

A nap végén az akadémia hallgatói oklevelet kapnak.
További információ és regisztráció: www.dimsz.hu

Részletek


„A mobilmarketing szökőéve!?” DIMSZ, Magyar Telekom – Mobilmarketing Konferencia
2016-05-03 13:43:06

A DIMSZ Mobilmarketing tagozata és a Magyar Telekom már több ízben rendezett közös konferenciát. Célunk, hogy a magyar hirdetők és ügynökségek megismerkedjenek a mobilmarketing aktuális lehetőségeivel, és beépítsék azokat kampányaik eszköztárába. A konferencián az Egyesült Királyságból, Németországból és Ausztriából érkező vendégelőadók számos külföldi példát mutatnak be, melyek akár a hazai piacon is alkalmazhatóak lehetnek. Lesz szó mobilfizetésről, alkalmazásfejlesztésről, közösségi média és hirdetési trendekről, mérésről, társadalmi felelősségről és viselkedésalapú célzásról is. A konferencia előtt és közben egy online kutatásban kérdezzük a résztvevőket és érdeklődőket arról, mit gondolnak a címben felvetett kérdésről, milyen eszközöket és csatornákat használnak valójában, és mi az, amit a „szexi” kategóriába sorolnak inkább. A program támogatója az M. C. Direct Kft., a Lépéselőny Média Kft. és a 123RF, médiapartnere az Origo.

Részletek


Adatvédelmi workshop a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság és a DIMSZ együttműködésében
2015-11-25 15:24:42

Mindenki, aki 2015-ben marketing tevékenységet folytat, be kell, hogy tartsa a hazai és uniós előírásokat.  De melyek is pontosan ezek? Hogy változnak jövőre? Mit és hogyan ajánl a NAIH?

Fenti kérdésekre keresi a választ december 1-jén a DIMSZ Adatvédelmi és adatbiztonsági tagozata a NAIH vezető szakembereinek közreműködésével. Gyakorlati szempontok alapján mutatják be a jogszabályok működését, ezek változásait, valamint a nemrég megjelent NAIH ajánlást járják körül az  előzetes tájékoztatás alapvető körülményeiről a hatóság és a felhasználó szemszögéből.

Részletek


A DIMSZ és az IAB egyedülálló továbbképzése marketingesek számára: E-mail Marketing Akadémia
2015-11-02 13:03:19

A DIMSZ Email Marketing Tagozata és az IAB Hungary a hazai piac legátfogóbb e-mail marketing tematikáját dolgozta ki és mutatja be egy gyakorlati ismereteket is adó akadémia keretében.

December 2-án, a Regus EMKE Irodaházban kerül megrendezésre az E-mail Marketing Akadémia, amelyen a résztvevők elsajátíthatják az interaktív marketingfogásokat, a konvertálható email küldés fortélyait, illetve megismerkedhetnek az analitika és a mérés szerepével egy kampány kialakítása során. Elismert és tapasztalt szakemberektől sajátíthatják el az e-mail marketing leghasznosabb fogásait, valamint ezek jogi hátteréről kaphatnak fontos tájékoztatást.

Early Bird  regisztrációval 2015. november 15-ig 20%-kedvezménnyel jelentkezhetnek az érdeklődők.
DIMSZ és IAB tagok további 20% kedvezménnyel vehetnek részt a képzésen.


Az E-mail Marketing Akadémia támogatója az M.C. Direct, hivatalos médiapartnere az Origo.


Részletek


Direktkommunikáció és esettanulmányok a kkv szektorban
2015-10-15 15:46:11

A Direkt és Interaktív Marketing Szövetség a Fejér megyei Kereskedelmi és Iparkamarával október 28-án KKV Roadshow-t szervez a helyi kis- és középvállalkozások számára Székesfehérváron. A résztvevők megismerkedhetnek a legújabb direkt és interaktív marketing megoldásokkal, valamint a jogi szabályozás és pályázati lehetőségek területeivel. A DIMSZ KKV Roadshow eseménysorozata 2014-ben indult Szegeden, majd Pécsett folytatódott a helyi kamarákkal együttműködésben.

A tematika kifejezetten a kis- és középvállalatok számára hasznos tudnivalókat tartalmazza; az adatbázis, az email marketing és az ügyfélszolgálatok fontossága mellett a tartalommarketing, a jogi szabályozás és pályázati lehetőségek területeire nyújtanak betekintést a szervezők.

A rendezvényen a részvétel ingyenes, de regisztrációhoz kötött, mely az alábbi oldalról elérhető:www.fmkik.hu

Részletek


Direktkommunikáció- személyre szabott kommunikáció Pécsett
2015-05-12 11:22:02

A Pécs-Baranyai Kereskedelmi és Iparkamara a Direkt és Interaktív Marketing Szövetséggel együttműködve rendezvényt szervez május 21-én, melynek célja, hogy a vállalkozások betekintést kapjanak a direkt és interaktív marketing legújabb trendjeibe valamint, hogy megismerjék a direktkommunikáció adta üzleti lehetőségeket, a költséghatékony reklámozási csatornákat.

Részletek


Adatvezérelt marketing workshop
2014-11-17 11:31:34

A Big data jelenség megértéséhez elengedhetetlen azonban, hogy megvizsgáljuk: milyen adatok elérhetőek a kommunikációs szakemberek számára, milyen információt tudunk elemezni különböző csatornákról, legálisan milyen adatokat köthetünk össze.

A Direkt és Interaktív Marketing Szövetség adatvezérelt marketing workshopja gyakorlati oldalról kívánja bemutatni, hogy a direktkommunikáció milyen irányokban indult el, mit takar a data-driven kifejezés, hogyan tervezzünk kampányokat úgy, hogy egyetlen alkalmat sem szalasszunk el arra, hogy információt szerezzünk fogyasztóinkról, ezekkel az adatokkal pedig segítsük vásárlóink döntését, a személyre szabott ajánlat célba érését.

Részletek


Direktkommunikáció- személyre szabott kommunikáció, Esettanulmányok a kkv–k világából
2014-09-08 09:40:50

Profit-növelés direkt kommunikációval címmel közös rendezvényt szervez a Direkt és Interaktív Marketing szövetség és a Csongrád Megyei Kereskedelmi és Iparkamara Kommunikációs- és Reklámklubja szeptember 23-án 9 órától a Kamarai Székházban.

Részletek


Jogi workshop
2014-05-15 10:57:06

A Direkt és Interaktív Marketing Szövetség alapítása óta fontosnak tartja, hogy rendezvényein a marketing témájú előadások mellett a direktkommunikáció jogi kérdéseivel is foglalkozzon. Az adatvédelem a direkt és interaktív marketing egy kiemelt területe, ezért néhány hónappal ezelőtt Adatvédelmi & adatbiztonsági tagozatot alapítottunk, melynek tagjai jogászok és ügyvédek lehetnek és jelenleg az egyik legaktívabban működő szakértői csoportunk.

Részletek


DM Agytágító
2014-01-23 11:49:52

Miért gondoljuk, hogy mindenki használ direkt marketinget? Fordítsuk meg a kérdést: milyen eszközöket nem használ, aki nem él a direktkommunikációs eszköztárral. Nincs vásárlói vagy érdeklődőket tartalmazó adatbázisa, sem lojalitásprogramja, CRM rendszere, nem alkalmaz címezetlen terjesztést sem levél-, vagy email- esetleg mobil kampányokat, nem küld hírleveleket és nem rendelkezik információs vonallal, illetve nem indít kimenő hívásokat.
Tegyük a szívünkre a kezünket: nem nagyon tudunk olyan vállalkozást mondani, aki legalább felsoroltak valamelyikével ne élne. Az igazi különbséget ma sokkal inkább az adja az egyes cégek tekintetében, hogyan alkalmazzák ezeket az eszközöket. A sikeresség tudatosság, hozzáértés, naprakészség és következetesség kérdése. A Direkt és Interaktív Marketing Szövetség képzési programja, a DM Agytágító azoknak készült, akik tisztában vannak vele, hogy használják ezt az eszköztárat és nyitottak arra, hogy gyakorló szakemberek segítsék tudásuk elmélyítését

Találkozunk február 20-án!

Részletek


XI. DIMSZ Szeminárium és Workshop - E-mail marketing és Direct mail
2013-02-04 10:13:42

A Direkt és Interaktív Marketing Szövetség 2013. február 27-28. között ismét megszervezi rendhagyó szemináriumát, amely ezúttal az email marketing és a direct mail szektor irányait és mérési lehetőségeit mutatja be.

Részletek


DM Agytágító – 2 nap, 20 szakember, networking és esettanulmányok
2012-10-30 11:10:28

A Direkt és Interaktív Marketing Szövetség november 15-16. között ismét megszervezi DM Agytágító szemináriumát, a kétnapos képzés során a direktkommunikáció minden területével megismerkedhetnek a résztvevők. A szabályozási kérdések mellett a b2b és lakossági adatbázisokról, a mobil- és email marketing trendjeiről, a direct mail jövőjéről, a működő CRM modellekről és a hatékony telesales praktikákról oktatnak a neves előadók.
Az idei év egyik újdonsága, hogy 5 perces esettanulmányok során az elmúlt évek Golden Dove-nyertes kampányaival ismerkedhetnek meg a résztvevők. Az első nap zárásaként pedig Viniczai Dóra, ügynökségi HR tanácsadó ad tippeket arról, hogy marketingkommunikációs területen miként adjuk el magunkat és milyen munkatársat alkalmazzunk.

Részletes program és regisztráció:

http://dmagytagito.dimsz.hu/index.php

Részletek


Mobilmarketing MŰHELYTITKOK első kézből!
2012-06-27 14:51:27

A DIMSZ mobilmarketing tagozata meghirdeti az első olyan nyílt napot, ahol a mobilmarketing 9 fő területének, 9 szakértője enged betekintést a műhelytitkaiba.

Részletek


X. Direkt Marketing Szeminárium és Workshop - Mobilmarketing tervezés haladóknak
2012-03-08 09:31:58

A Direkt Marketing Szövetség 2012. március 7-8. között másfél napos mobilmarketing szemináriumot és workshopot tart, ahol a mobilmarketing adatvédelmi kérdéseiről, a legújabb fejlesztésekről, az osztrák piac tapasztalatairól és a 2012-es trendekről hallgathatnak előadást.

Részletek


Mi várja a tagokat?

Szakmaiság. Érdekképviselet. Értékközösség. Kapcsolati tőke. Hitelesség. Inspiráció.

Arra törekszünk, hogy olyan szolgáltatásokat nyújtsunk a szövetségi core tevékenységek mellett, melyek kimondottan a tagjainkat juttatják különböző előnyökhöz.

Szakmai szótár
acquisition programmes - ügyféltoborzó kampányok

affinity marketing - affinitás marketing

after-sales service - vásárlás utáni szolgáltatás

bound-in inserts - befűzött mellékletek

branding - márkaépítés


Teljes cikk



Kövessen minket a Facebookon
Kövessen minket a Twitteren