Főoldal    Kutatás
Nyomtatva vagy e-mailen is jöhetnek a reklámüzenetek
2016-05-30 11:14:38

A fogyasztók többsége hasznosnak találja a reklámcélú megkereséseket, leginkább a szórólapos és e-mailes ajánlatokat kedvelik – derült ki a Direkt és Interaktív Marketing Szövetség megbízásából a KutatóCentrum által készített kutatásból. A DM Szenzor névre keresztelt, idén először lakossági véleményeket is vizsgáló felmérés szerint szórólap hatására a megkeresettek több mint kétharmada, míg elektronikus reklámüzenet nyomán a címzettek több mint fele vásárolt már legalább egy alkalommal.

A kutatás hátteréről

A cikk adatai a Direkt és Interaktív Marketing Szövetség (DIMSZ) megbízásából a KutatóCentrum által készített DM Szenzor kutatásának eredményein alapulnak, mely minden évben felméri a direktmarketing-szektor volumenét, valamint az egyes direktmarketing-eszközök hatékonyságát és jelentőségét. A kutatás idén első alkalommal az iparágban tevékenykedő szakemberek mellett a fogyasztók véleményét is vizsgálta. A felmérésben, mely 2016 januárjában online adatfelvétellel zajlott, 1000 ember vett részt, a minta életkor, nem és régió tekintetében reprezentatív a magyar felnőtt lakosságra nézve. A teljes tanulmányt a Direkt és Interaktív Marketing Szövetség értékesíti.

További információ: lugosi.boglarka@dimsz.hu


Teljes cikk

Adatvédelmi Kommandó a pénzügyi szektorban
2015-06-30 14:41:16

A Tisztelt Vásárló Program keretében Adatvédelmi Kommandót tartott a Direkt és Interaktív Marketing Szövetség a Dr. Hatházi Vera Ügyvédi Irodával és a Crane-nel együttműködésben. A szövetség az e-kereskedő és az utazási szolgáltatásokat nyújtó cégek után a pénzügyi szektor szereplőit világította át; a korábbi ágazatokhoz képest összességében a legjobb, de ugyanakkor a legszélsőségesebb értékeket mérték.


Teljes cikk

Mobilmarketing kutatás készült a DIMSZ és a Magyar Telekom szervezésében
2015-06-30 14:40:03

A Direkt és Interaktív Marketing Szövetség és a Magyar Telekom 2015 áprilisában közös kutatást indított, a felmérés a mobilra érkező ajánlatok fogadtatását vizsgálja lakossági ügyfelek körében. Az ajánlatok témáival kapcsolatban az ügyfelek elsősorban az élmény- és program fókuszú ajánlatokat részesítik előnyben. A kedvezmények mértékét illetően a megkérdezettek az 50%-os és az 1+1 ajánlatokat tartják igazán vonzónak, a minimum elvárás a 20-25%-os kedvezmény.  



Teljes cikk

Adatvédelmi Kommandót tartott a DIMSZ a turisztikai szektorban
2015-02-25 14:27:10

A Tisztelt Vásárló Program keretén belül ismét Adatvédelmi Kommandót tartott a Direkt és Interaktív Marketing Szövetség. Az e-kereskedő szektor után a felmérés célpontjai az utazási irodák mellett szállás- és repülőjegy foglalással foglalkozó oldalak voltak. A felmérésből jól látható, hogy elsősorban a nagyobb, illetve nemzetközi hátterű cégek megfelelően alakítják ki adatvédelmi tartalmaikat.


Teljes cikk

Elindult a hazai ügyfélszolgálati piac felmérése
2015-02-25 14:24:05

A Direkt és Interaktív Marketing Szövetség a KPMG Tanácsadó Kft-vel közösen méri fel a telefonos ügyfélszolgálati piacot. Ez az első magyarországi átfogó kutatás a call center iparágról, melynek célja, hogy képet adjon a szektor méretéről, üzleti trendjeiről, technikai felszereltségéről, humánerőforrás hátteréről.


Teljes cikk

Contact center piaci insight
2013-11-08 10:04:53

A Direkt és Interaktív Marketing Szövetség Contact Center tagozata első alkalommal térképezi fel a hazai Contact Center piacot, hogy a szolgáltatói és a megrendelői oldal egyaránt képet kapjon a szektor trendjeiről, technikai hátteréről, humán-erőforrás felépítéséről.


Teljes cikk

Ügyfél-elégedettség kutatás 2014
2013-06-18 15:15:31

A Direkt és Interaktív Marketing Szövetség (DIMSZ) ügyfélelégedettség kutatása a turisztikai desztinációk recepcióit, utazási irodákat és légitársaságokat tesztelt emailes és telefonos csatornákon. A szituációk egy üdülés tervezésekor felmerülő kérdéseket és nehézségeket rekonstruálták. A kutatás célja az volt, hogy képet adjon a direktkommunikációs csatornák használatáról a turisztikai szektorban.


Teljes cikk

Email marketing
2013-06-18 15:14:47

A Direkt és Interaktív Marketing Szövetség Email marketing tagozata kézbesítési, megnyitási, leiratkozási és visszapattanási arányokat vizsgált saját gyűjtésű adatbázisra kiküldött email kampányok esetén. A tagozat fontosnak tartotta a benchmark létrehozását, hogy az ügynökségi és a hirdetői oldal is objektív számokat kapjon az eredmények méréséhez.


Teljes cikk

DM Szenzor ágazati kutatás
2012-02-27 12:46:42

A Direkt és Interaktív Marketing Szövetség (DIMSZ) március 3-án mutatta be a DM szektor 2014-es költéseit. A piac költései nőttek, a szektor megőrizte negyedik helyét a Reklámtortában. 2015-re a szakemberek összességében kedvező évre számítanak egy olyan élénkülő DM piacon, ahol több tényező hatására a digitális megoldások egyre nagyobb jelentőséggel bírnak majd.


Teljes cikk

Mi várja a tagokat?

Szakmaiság. Érdekképviselet. Értékközösség. Kapcsolati tőke. Hitelesség. Inspiráció.

Arra törekszünk, hogy olyan szolgáltatásokat nyújtsunk a szövetségi core tevékenységek mellett, melyek kimondottan a tagjainkat juttatják különböző előnyökhöz.

Szakmai szótár
acquisition programmes - ügyféltoborzó kampányok

affinity marketing - affinitás marketing

after-sales service - vásárlás utáni szolgáltatás

bound-in inserts - befűzött mellékletek

branding - márkaépítés


Teljes cikk



Kövessen minket a Facebookon
Kövessen minket a Twitteren