Főoldal
Hivatal Péter - alelnök

1991-ben indította és 7 évig vezette a magyar Reader’s Digestet, amely ez időszak alatt  a legnagyobb hazai direkt marketing céggé vált. Ezután az M csoport ügyvezetője volt, amelynek tagja volt  a Bell telemarketing ügynökség, ill. a  DONO direkt marketing ügynökség is.

Később a GGK Direkt ügyvezetőjeként dolgozott, majd a HVG marketingigazgatója volt, ahol az adatbázis marketing és a loyalty programok irányítása volt az egyik fő feladata.

2004 és 2016 között a METROPOL hírújság vezérigazgatója. Itt a napilap hűségklubja jelentette a kapcsolódást a direkt marketinghez.

Több társadalmi szövetség elnöke vagy elnökségi tagja (Repropress, MLE, MATESZ, patek philippe replica Reklámszövetség),és ezeket a kapcsolatokat is a direkt marketing érdekében hasznosítja hosszú ideje.
A Budapesti Gazdasági Főiskola reklám szakirányán rendszeresen működik közre mint államvizsga elnök.
Mi várja a tagokat?

Szakmaiság. Érdekképviselet. Értékközösség. Kapcsolati tőke. Hitelesség. Inspiráció.

Arra törekszünk, hogy olyan szolgáltatásokat nyújtsunk a szövetségi core tevékenységek mellett, melyek kimondottan a tagjainkat juttatják különböző előnyökhöz.

Szakmai szótár
acquisition programmes - ügyféltoborzó kampányok

affinity marketing - affinitás marketing

after-sales service - vásárlás utáni szolgáltatás

bound-in inserts - befűzött mellékletek

branding - márkaépítés


Teljes cikk



Kövessen minket a Facebookon
Kövessen minket a Twitteren