Főoldal
Comforce Zrt.

Tevékenységi kör

  • contact center
  • CRM
  • elégedettség-mérés
  • időpont-egyeztetés
  • kiszervezett ügyfélszolgálat
  • leadgenerálás
  • piackutatás
  • telesales

Képviselők: Papp László Dávid (vezérigazgató), Gyetvai Péter (ügyfélkapcsolati és marketing vezető)


Telefon: +36 1 999 5300
Fax: -
E-mail: info@comforce.hu
Város: Budapest
Irányítószám: 1117
Utca, házszám: Infopark sétány 1. I épület 1. emelet
Honlap: www.comforce.hu


Bemutatkozás

Minőségi Contact Center szolgáltatások nyújtása internet technológiák alkalmazásával, kiemelten rugalmas és transzparens struktúrában.

A Comforce Zrt. 400 munkatárssal és 10 vidéki telephellyel végez kiszervezett telefonos ügyfélszolgálati és telemarketing szolgáltatásokat. Cégünk által működtetett Contact Center legfőbb újítását a cloud computing technológiákra épülő megoldások jelentik, amellyel magas minőségi és biztonsági sztenderdek mellett lehetővé válik a kapacitások rugalmas felhasználása, valamint hosszú távon jelentős költséghatékonyság érhető el. A szolgáltatás színvonalát többrétű minőségbiztosítási rendszer szavatolja. Egyedi üzleti omega replica watches modellünknek és sikereinek köszönhetően 2010 májusában a Jeremie Program nyertes Primus Capital Zrt. jelentős tőkebefektetéssel támogatta cégünket, mely további lehetőségeket biztosít versenyelőnyünk népszerűsítéséhez. 2011 novemberében újabb sikereket értünk el, amikor a GFK Hungária által lebonyolított szakmai megmérettetésen megfeleltünk az előzetes minősítési kritériumoknak, így 2010 után másodszor is kiérdemeltük a Minősített Call Center Díjat.

www.facebook.com/pages/Comforce-Contact-Center/116005231777366


Vissza a tagokhoz >>

Mi várja a tagokat?

Szakmaiság. Érdekképviselet. Értékközösség. Kapcsolati tőke. Hitelesség. Inspiráció.

Arra törekszünk, hogy olyan szolgáltatásokat nyújtsunk a szövetségi core tevékenységek mellett, melyek kimondottan a tagjainkat juttatják különböző előnyökhöz.

Szakmai szótár
acquisition programmes - ügyféltoborzó kampányok

affinity marketing - affinitás marketing

after-sales service - vásárlás utáni szolgáltatás

bound-in inserts - befűzött mellékletek

branding - márkaépítés


Teljes cikk



Kövessen minket a Facebookon
Kövessen minket a Twitteren