Főoldal
Café Communications Kft.

Tevékenységi kör

  • adatbázis management
  • brandmagazinok működtetése
  • CRM
  • direct mail
  • eCRM
  • eDM
  • hírlevél-üzemeltetés
  • hűségprogram
  • közösségi média
  • márkaaktivizáció
  • márkaépítés
  • marketing tanácsadás
  • mobilapplikáció fejlesztés
  • mobilmarketing
  • okostévé applikációk fejlesztése
  • promóciók
  • reklámügynökség
  • Relationship Marketing
  • tartalomfejlesztés
  • webfejlesztés

Képviselők: Viniczai András (innovációs igazgató, partner)


Telefon: +36 1 880 3000
Fax: +36 1 880 3010
E-mail: info@cafenext.hu
Város: Budapest
Irányítószám: 1037
Utca, házszám: Seregély u. 3-5
Honlap: www.cafecommunications.hu


Bemutatkozás

A Café Next Nemzetközi Reklámügynökség Magyarország piacvezető kommunikációs ügynökségcsoportja, a Café Communications tagja. A Café Csoport 5 korábbi vállalata, a Café Connection, a Café Creative, a Café Média, a Café Film és a Café Reklám International összeolvadásával jött létre. A klasszikus reklámügynökségi szolgáltatásokon túl olyan direkt kommunikációs és értékesítés-ösztönző megoldásokat fejlesztünk, amelyek közvetlenül szólítják meg a fogyasztókat (B2C) vagy az üzleti partnereket (B2B). Futó taktikai kalandokat szervezünk, tartós kapcsolatokat építünk és hosszú távú fogyasztói hűséget ápolunk, postaládán, számítógépen, tableten, okostévén vagy éppen a mobiltelefonon keresztül, a kapcsolati marketing teljes eszköztárával.
 
Fókuszterületeink a direkt marketingben:
 
BTL - értékesítés-ösztönző promóciók, direkt marketing akciók, márkaélményt nyújtó események tervezése és lebonyolítása
 
CRM - hűségprogramok,  pontgyűjtő akciók és rendszerek, továbbá a hozzájuk kapcsolódó folyamatos kommunikáció (DM, eDM, e-mail, telefon, mobil, web)
 
Community - fogyasztói és B2B közösségek ill. kampányok fejlesztése és működtetése saját közösségi oldalakon és népszerű social média csatornákon
 
Content - weboldalak, intranet rendszerek, érintőképernyők folyamatos tartalomfejlesztése írott, képes, webvideós és interaktív hibrid tartalmakkal
 
Online - weboldalak, hűségprogramok, intranet rendszerek, alkalmazások és egyéb online kampányeszközök tervezése és fejlesztése
 
Mobil - mobilmarketing kampányok (SMS, MMS), okostelefon-applikációk és mobil üzleti megoldások tervezése, fejlesztése és működtetése
 
A Café Next a Café-partnervállalatok bevonásával képes átfogó reklámügynökségi szolgáltatásokra is, a márkaépítéstől akár ATL, online vagy közösségi média eszközöket is alkalmazó kampányok lebonyolításáig. Ugyanakkor olyan ügyfeleknek is ideális választás, akiknek kommunikációs tevékenységében hangsúlyos az értékesítés-ösztönzés, és a kapcsolati marketing: saját fogyasztóik (B2C) vagy az üzleti partnerek (B2B) közvetlen elérése online vagy offline csatornákon, esetileg vagy programszerűen.
 
Café Next. Többet, egyszerűen.

Vissza a tagokhoz >>
Mi várja a tagokat?

Szakmaiság. Érdekképviselet. Értékközösség. Kapcsolati tőke. Hitelesség. Inspiráció.

Arra törekszünk, hogy olyan szolgáltatásokat nyújtsunk a szövetségi core tevékenységek mellett, melyek kimondottan a tagjainkat juttatják különböző előnyökhöz.

Szakmai szótár
acquisition programmes - ügyféltoborzó kampányok

affinity marketing - affinitás marketing

after-sales service - vásárlás utáni szolgáltatás

bound-in inserts - befűzött mellékletek

branding - márkaépítés


Teljes cikk



Kövessen minket a Facebookon
Kövessen minket a Twitteren