Főoldal
Provident Pénzügyi Zrt.

Tevékenységi kör

  • contact center
  • direkt marketing
  • telesales

Képviselők: Hazslinszky Andrea (Marketing vezető)


Telefon: +36 1 354 2140
Fax: +36 1 354 2141
E-mail: provident@provident.hu
Város: Budapest
Irányítószám: 1054
Utca, házszám: Bajcsy-Zsilinszky út 42-46.
Honlap: www.provident.hu


Bemutatkozás

A Provident Pénzügyi Zrt. majd négyezer munkatársával és több mint háromszázezer ügyfelével, valamint kiemelkedő ügyfél-elégedettségi mutatóival a személyi kölcsönök piacának meghatározó szereplőjeként tizenkét éve működik a magyar piacon. A vállalat brit gyökerei csaknem másfél évszázados múltra tekintenek vissza. Anyavállalata az International Personal Finance plc (IPF) a londoni és a varsói tőzsén jegyzett modern, nemzetközi pénzügyi nagyvállalat jelenleg nyolc országban (Magyarország, Lengyelország, Csehország, Szlovákia, Románia, Litvánia, Bulgária és Mexikó) 2,5 millió ügyfélnek nyújt kiszámítható és átlátható pénzügyi megoldásokat. Az IPF évek óta része a FTSE4Good indexnek és a sikerből a magyar anyavállalat is tevékeny részt vállal. Az indexbe a londoni tőzsdén jegyzett cégek közül azok kerülnek be, amelyek fenntarthatósági teljesítmény és felelős vállalati működés szempontjából példaértékűek. A Provident rövid futamidejű, kis összegű kölcsönöket nyújt a mindennapi élet felszerelési tárgyainak, tartós fogyasztási cikkeinek megvásárlásához, szolgáltatások igénybevételéhez.

A vállalati működés középpontjában a felelős hitelezés áll. A cég anyavállalatán keresztül a magyar Provident önkéntesen csatlakozott a brit Pénzügyi Felügyelet (FSA) Felelős Ügyfélkezelés Programjához (Financial Services Authority’s „Treating Customers Fairly” Programme), és a Banki Magatartási Kódex aláíróihoz, melynek célja, hogy megerősítse a lakossági hitelfelvevők és a hitelezők közötti bizalmat. A vállalat munkatársai minden esetben részletesen tájékoztatják az érdeklődőket az igénybe vehető szolgáltatások feltételeiről, felelős hitelbírálatot folytatnak le, melynek eredményeként az igénylők közel harmada juthat hitelhez. A Provident komoly, modern, nyugati gyökerekkel és 90 százalék feletti ügyfél-elégedettségi mutatókkal rendelkező, felelős vállalat, amely számos díjat és elismerést érdemelt ki az utóbbi néhány évben. A vállalat call centerét professzionális és minőségi szolgáltatásaiért 2010 után 2011-ben és 2012-ben is „Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban” díjjal ismerték el és munkatársai a személyes ügyfélszolgálat kategóriában immáron második alkalommal első helyezést értek el a nagyvállalatok között. A Provident 2012-ben az Aon Hewitt felmérésében nagyvállalati kategóriában elnyerte a „Legjobb Munkahely” díját, valamint régiós összesítésben bekerült Közép- és Kelet-Európa legjobb munkahelyei közé, 2013-ban pedig elnyerte a Gallup által alapított, a legelkötelezettebb vállalatoknak járó elismerést. A vállalat számára kiemelten fontos cél a munkahelyi diverzitás elősegítése és biztosítása. Ezen törekvések eredményeként a Providentet 2011-ben és 2012-ben is Fogyatékosság-barát munkahely díjjal ismerték el és a vállalat 2013-ban bekerült a leginkább sokszínű és családbarát szervezetek közé.

A Provident az ország egyik legnagyobb munkáltatójaként, országos és helyi szinten egyaránt részt vesz azon közösségek életében, ahol munkatársai, partnerei és ügyfelei élnek. A Providentnél az év minden időszakára jutnak önkéntes események és a vállalat működteti az ország egyik legnagyobb és legtöbb embert megmozgató CSR programját: a munkatársak az elmúlt években több mint 60 000 munkaórával segítettek önkéntesként oktatási, illetve szociális intézményeket szerte az országban. Emellett a munkatársak rendszeresen szerveznek önkéntes véradó eseményeket, évente 1000 fő részvételével. A vállalat számos civil szervezetet segített az utóbbi években, a legtöbb esetben ez a helyi munkaközösségek, irodák lelkesedésének és munkájának köszönhetően valósult meg: többek között az Ökumenikus Segélyszervezetnek, az SOS Gyermekfalunak, a Magyar Élelmiszerbanknak és a Máltai Szeretetszolgálatnak is támogatást nyújt. A Provident büszke arra, hogy a Corvinus Egyetemmel 2008-ban közösen indított Családi Kasszasikerek elnevezésű pénzügyi edukációs programja öt év alatt közel 30 000 családhoz jutott el.


Vissza a tagokhoz >>
Mi várja a tagokat?

Szakmaiság. Érdekképviselet. Értékközösség. Kapcsolati tőke. Hitelesség. Inspiráció.

Arra törekszünk, hogy olyan szolgáltatásokat nyújtsunk a szövetségi core tevékenységek mellett, melyek kimondottan a tagjainkat juttatják különböző előnyökhöz.

Szakmai szótár
acquisition programmes - ügyféltoborzó kampányok

affinity marketing - affinitás marketing

after-sales service - vásárlás utáni szolgáltatás

bound-in inserts - befűzött mellékletek

branding - márkaépítés


Teljes cikk



Kövessen minket a Facebookon
Kövessen minket a Twitteren