Főoldal
Contact Center tagozat

Bemutatkozás

Magyarországon a Call-Center iparágat jelentős gazdasági súly, illetve nagy létszámú foglalkoztatás jellemzi, emellett szerves része a marketingtevékenységeknek. A Contact Center tagozat 2011. szeptemberben alakult azzal a céllal, hogy a szektort képviselje hazai, illetve külföldi fórumokon, iparági benchmarkokat végezzen, specifikus rendezvényeket szervezzen és népszerűsítse a Contact Centert, mint marketingkommunikációs eszközt.


Szolgáltatások:

  •    Szakmai érdekképviselet
  •    Lobbi
  •    Naprakész információs tudástár
          - Vonatkozó jogszabályok és előírások ismertetése

          - Tenderinformációk, ajánlatkérések közvetítése
          - Piaci trendek követése itthon és k&uuml Audemars Piguet Royal Oak Offshore replica ;lföldön
  •    Iparági kutatások elvégzése
  •    Kapcsolattartás külföldi és hazai társszervezetekkel
  •    Programok, konferenciák szervezése
  •    Az iparági hírekkel kapcsolatos sajtókommunikáció



Tudástár:

A Contact Center tagozat tendereztetési ajánlója,
ide kattintva letöltheti.



Kapcsolatfelvétel a tagozat elnökével:
kovacshazy.denes@dimsz.hu



Résztvevő cégek listája

  • Comforce
  • MULTICOM Kommunikációs Ügynökség (MULTICOM Contact Kft.)
  • Paradise Solution
  • TeleDirect
  • Virtual Call Center
  • 4 Life Direct
  • Provident Pénzügyi Zrt.
  • Bakker Holland Kft.
  • Magyar Posta
  • UniCall Hungary
  • My TeleSales
  • Lépéselőny Média Kft.


Mi várja a tagokat?

Szakmaiság. Érdekképviselet. Értékközösség. Kapcsolati tőke. Hitelesség. Inspiráció.

Arra törekszünk, hogy olyan szolgáltatásokat nyújtsunk a szövetségi core tevékenységek mellett, melyek kimondottan a tagjainkat juttatják különböző előnyökhöz.

Szakmai szótár
acquisition programmes - ügyféltoborzó kampányok

affinity marketing - affinitás marketing

after-sales service - vásárlás utáni szolgáltatás

bound-in inserts - befűzött mellékletek

branding - márkaépítés


Teljes cikk



Kövessen minket a Facebookon
Kövessen minket a Twitteren