Főoldal
Mobil megoldások tagozat

Bemutatkozás

A mobilmarketing ma ez egyik legnépszerűbb téma konferenciákon, szaksajtóban és a tárgyalókban egyaránt. Míg az internet korábbi térhódítására a csekély penetráció mellett, erőteljes edukáció volt jellemző, a mobilmarketing esetében épp fordított a helyzet, hiszen bőven 100% feletti készülék állomány mellett, Magyarországra vonatkozó kutatások, piaci önszabályozás és főként a konkrét és releváns tudást adó tréningek hiánya jellemző. A dinamikus szó elcsépelt használata helyett fontosnak tartjuk, hogy pontos adatokat kapjanak az érintettek, érdeklődők.

A DIMSZ-ben aktívan tevékenykedő és elsősorban mobil területen tevékenykedő néhány cég szükségesnek látta egy olyan szakmai fórum kialakítását, akik piaci adatokat szolgáltatnak, létrehozzák a mobilszektorra specializált etikai kódexet és kiemelt szerepet szánnak az önszabályozásnak. A tagozat legerősebben az edukáció területén szeretne működni, ezért külön stábot hoztak létre, akik állandó jelleggel ingyenes vállalati mobilmarketing tréningeket szerveznek.

Kapcsolatfelvétel a tagozat elnökével: kovacs.hajnalka@dimsz.hu


Résztvevő cégek listája

  • MULTICOM Kommunikációs Ügynökség (MULTICOM Contact Kft.)
  • Magyar Telekom Nyrt.
  • Origo
  • Hinora Marketing Group
  • Magyar Posta
  • Café NEXT


Mi várja a tagokat?

Szakmaiság. Érdekképviselet. Értékközösség. Kapcsolati tőke. Hitelesség. Inspiráció.

Arra törekszünk, hogy olyan szolgáltatásokat nyújtsunk a szövetségi core tevékenységek mellett, melyek kimondottan a tagjainkat juttatják különböző előnyökhöz.

Szakmai szótár
acquisition programmes - ügyféltoborzó kampányok

affinity marketing - affinitás marketing

after-sales service - vásárlás utáni szolgáltatás

bound-in inserts - befűzött mellékletek

branding - márkaépítés


Teljes cikk



Kövessen minket a Facebookon
Kövessen minket a Twitteren