Főoldal
E-mail marketing tagozat

Bemutatkozás

Az E-mail marketing tagozat fő célkitűzései között szerepel az eDM ágazat súlyának növelése, az ágazat népszerűsítése a cégek felé, és a fogyasztóbarát eDM kultúra kialakítása. A tagozat foglalkozik a hirdetési sztenderdek és targetálási lehetőségek bemutatásával, felméréseket végez az eDM-ek eredményességéről, a spam kérdésről, és ajánlásokat tesz közzé az  e-mail médiafogyasztási szokásokról.
 
A tagozat egyik elsődleges feladata az e-mail marketing piac tisztítása és a szektor azon szereplőinek összefogása, akik a jogszabályok betartása mellett a piac önszabályozását is fontosnak tartják. Az utóbbi időben nagy publicitást kapott a „gyászjelentés” néven érkezett spam, amely miatt az Önszabályozó Reklám Testület (ÖRT), a Magyar Reklámszövetség (MRSZ), az MRSZ Etikai Bizottsága, és a DIMSZ vizsgálatot indítottak közösen.

A szakmai csoport a piaci edukáció mellett a fogyasztók felé is kommunikál és szorosan együttműködik a Tisztelt Vásárló Programmal, melynek legfontosabb célkitűzése, hogy a vásárlókban tudatosítsa az őket védő szabályozási rendszer elemeit: a vonatkozó jogszabályokat, a szakma saját plusz vállalásait.


Kapcsolatfelvétel a tagozat elnökével:
dely.gabor@dimsz.hu


Résztvevő cégek listája

  • Crane
  • Invitel Zrt.
  • M.C. Direct
  • MULTICOM Kommunikációs Ügynökség (MULTICOM Contact Kft.)
  • Origo
  • Proaktív Tanácsadás
  • AVON Cosmetics Hungary Kft.
  • Visionline – edima
  • ReachMedia
  • Protopmail e-mail marketing
  • Bakker Holland Kft.
  • Magyar Posta
  • d-code


Mi várja a tagokat?

Szakmaiság. Érdekképviselet. Értékközösség. Kapcsolati tőke. Hitelesség. Inspiráció.

Arra törekszünk, hogy olyan szolgáltatásokat nyújtsunk a szövetségi core tevékenységek mellett, melyek kimondottan a tagjainkat juttatják különböző előnyökhöz.

Szakmai szótár
acquisition programmes - ügyféltoborzó kampányok

affinity marketing - affinitás marketing

after-sales service - vásárlás utáni szolgáltatás

bound-in inserts - befűzött mellékletek

branding - márkaépítés


Teljes cikk



Kövessen minket a Facebookon
Kövessen minket a Twitteren