Főoldal
Áruküldők tagozata

Bemutatkozás

A Magyar Áruküldők Egyesületét 1993. december 8-án alapította néhány, az akkori csomagküldőpiacot meghatározó áruküldő cég. (Alapító tagok: Ház és Hobby Csomagküldő, Reader's Digest Kiadó, Margaréta -későbbi OTTO Katalógusáruház Kft.-, Magyar Könyvklub, Bakker, Sieberz, Kovács Család Távmegrendelő, Vevay International).

Az "Etikai Szabályzat-Szakmai Előírások" (része az Alapszabályzatnak) megalkotásával és ennek betartásával próbálták magukat elhatárolni az inkorrekt kínálati hordozókkal, valamint a vásárlókat megtévesztő "eladásösztönző" nyereményakciókkal kereskedő és a vevők által utolérhetetlen csomagküldőktől.
A Magyar Áruküldők Egyesületét 1993. december 8-án alapította 8, az akkori csomagküldőpiacot meghatározó áruküldő cég abból a célból, hogy megteremtse, segítse és irányítsa a tisztességes áruküldő gyakorlat kialakítását Magyarországon.

A megalakuláskor kitűzött fő célt elérve az egyesület jelenlegi céljai, fontosabb feladatai:
- A tisztességes áruküldő gyakorlat folyamatos fenntartása, erősítése
- Az áruküldő kereskedelmi helyzet folyamatos figyelemmel kísérése
- Az áruküldő szakma képviselete, szakmai érdekvédelme, kapcsolattartás az állami, törvénykezői, feügyeleti szervekkel, a főbb szakmai partnerekkel
- Az áruküldéssel kapöcsolatos piaci, törvényi és gyakorlati tapasztalatok összegzése, elemzése, értékelése, tagjainak informálása
- Kapcsolattartás a belföldi és külföldi partneregyesületekkel, részvétel az európai képviselet (EMOTA) munkájában
 
Kapcsolatfelvétel a tagozat elnökével: Kacsóh Gergely


Résztvevő cégek listája

  • Bakker Holland Kft.
  • Conrad Electronic Magyarország
  • Otto Central Europe Kft.
  • Tarsago Magyarország Kft.
  • Magyar Posta


Mi várja a tagokat?

Szakmaiság. Érdekképviselet. Értékközösség. Kapcsolati tőke. Hitelesség. Inspiráció.

Arra törekszünk, hogy olyan szolgáltatásokat nyújtsunk a szövetségi core tevékenységek mellett, melyek kimondottan a tagjainkat juttatják különböző előnyökhöz.

Szakmai szótár
acquisition programmes - ügyféltoborzó kampányok

affinity marketing - affinitás marketing

after-sales service - vásárlás utáni szolgáltatás

bound-in inserts - befűzött mellékletek

branding - márkaépítés


Teljes cikk



Kövessen minket a Facebookon
Kövessen minket a Twitteren