Főoldal
Tartalommarketing tagozat

Bemutatkozás


A tagozat elsődleges célja, hogy felhívja a figyelmet a tartalom fontosságára, mely a multinacionális cégeknek és kisvállalkozóknak egyaránt fontos marketing eszköz. A frissen alapult tagozat első feladatai közé tartozott, hogy elkészítse a szakma első hazai kisokosát.

A világpiaci trendeknek köszönhetően a tartalommarketing egyre inkább a figyelem központjába kerül és megkerülhetetlenné válik. Nemzetközi példák sokasága mutatja, hogyan önállósul, és egyre professzionálisabbá válik ez a terület. Tartalommarketingről szóló szolgáltatók, eszközök, vállalati pozíciók jönnek létre, esettanulmányok és elemzések születnek.Ugyanakkor érzékelhető, hogy a magyar piac ezen a téren még lemaradásban van.

Bár egyre több szó esik tartalommarketingről, a gyakorlati alkalmazás még nem általánosan elterjedt, a piac kialakulatlan, az ilyen jellegű projektek, tenderek, pozíciók száma egyelőre elenyésző. Miközben biztosan tudható, hogy a felzárkózásnak be kell következnie.

Kapcsolatfelvétel a tagozat elnökével: Juhász György


Résztvevő cégek listája

  • Origo
  • Crane
  • 123 RF Hungary
  • Café NEXT
  • Kreatív Kontroll
  • Tartalomgyár
  • Virtual Call Center
  • Taktikon Tartalommarketing Szolgáltató Kft.


Mi várja a tagokat?

Szakmaiság. Érdekképviselet. Értékközösség. Kapcsolati tőke. Hitelesség. Inspiráció.

Arra törekszünk, hogy olyan szolgáltatásokat nyújtsunk a szövetségi core tevékenységek mellett, melyek kimondottan a tagjainkat juttatják különböző előnyökhöz.

Szakmai szótár
acquisition programmes - ügyféltoborzó kampányok

affinity marketing - affinitás marketing

after-sales service - vásárlás utáni szolgáltatás

bound-in inserts - befűzött mellékletek

branding - márkaépítés


Teljes cikk



Kövessen minket a Facebookon
Kövessen minket a Twitteren