Főoldal    Tagozatok
Contact Center tagozat

Bemutatkozás

Magyarországon a Call-Center iparágat jelentős gazdasági súly, illetve nagy létszámú foglalkoztatás jellemzi, emellett szerves része a marketingtevékenységeknek. A Contact Center tagozat 2011. szeptemberben alakult azzal a céllal, hogy a szektort képviselje hazai, illetve külföldi fórumokon, iparági benchmarkokat végezzen, specifikus rendezvényeket szervezzen és népszerűsítse a Contact Centert, mint marketingkommunikációs eszközt.

Részletek


Mobil megoldások tagozat

Bemutatkozás

A mobilmarketing ma ez egyik legnépszerűbb téma konferenciákon, szaksajtóban és a tárgyalókban egyaránt. Míg az internet korábbi térhódítására a csekély penetráció mellett, erőteljes edukáció volt jellemző, a mobilmarketing esetében épp fordított a helyzet, hiszen bőven 100% feletti készülék állomány mellett, Magyarországra vonatkozó kutatások, piaci önszabályozás és főként a konkrét és releváns tudást adó tréningek hiánya jellemző. A dinamikus szó elcsépelt használata helyett fontosnak tartjuk, hogy pontos adatokat kapjanak az érintettek, érdeklődők.

Részletek


E-mail marketing tagozat

Bemutatkozás

Az E-mail marketing tagozat fő célkitűzései között szerepel az eDM ágazat súlyának növelése, az ágazat népszerűsítése a cégek felé, és a fogyasztóbarát eDM kultúra kialakítása. A tagozat foglalkozik a hirdetési sztenderdek és targetálási lehetőségek bemutatásával, felméréseket végez az eDM-ek eredményességéről, a spam kérdésről, és ajánlásokat tesz közzé az  e-mail médiafogyasztási szokásokról.

Részletek


Terjesztői tagozat

Bemutatkozás

Kapcsolattartó: Lugosi Boglárka (főtitkár, DIMSZ)

Részletek


Áruküldők tagozata

Bemutatkozás

A Magyar Áruküldők Egyesületét 1993. december 8-án alapította néhány, az akkori csomagküldőpiacot meghatározó áruküldő cég. (Alapító tagok: Ház és Hobby Csomagküldő, Reader's Digest Kiadó, Margaréta -későbbi OTTO Katalógusáruház Kft.-, Magyar Könyvklub, Bakker, Sieberz, Kovács Család Távmegrendelő, Vevay International).

Részletek


Adatvédelmi és adatbiztonsági tagozat

Bemutatkozás

A Direkt és Interaktív Marketing Szövetség 1995-ös alapítása óta fontosnak tartja, hogy lobby tevékenysége, kutatásai és rendezvényei mellett a cégeket abban is segítse, hogy megfelelő információt adjon nekik a direktkommunikáció törvényi szabályozásáról. Az elmúlt években az egyes szektorokra tagozataink is alakultak, így az Etikai Kódexünkben minden egyes dm csatornához köthetően kialakítottuk annak saját önszabályozási részét is.

Részletek


Tartalommarketing tagozat

Bemutatkozás


A tagozat elsődleges célja, hogy felhívja a figyelmet a tartalom fontosságára, mely a multinacionális cégeknek és kisvállalkozóknak egyaránt fontos marketing eszköz. A frissen alapult tagozat első feladatai közé tartozott, hogy elkészítse a szakma első hazai kisokosát.

A világpiaci trendeknek köszönhetően a tartalommarketing egyre inkább a figyelem központjába kerül és megkerülhetetlenné válik. Nemzetközi példák sokasága mutatja, hogyan önállósul, és egyre professzionálisabbá válik ez a terület. Tartalommarketingről szóló szolgáltatók, eszközök, vállalati pozíciók jönnek létre, esettanulmányok és elemzések születnek.Ugyanakkor érzékelhető, hogy a magyar piac ezen a téren még lemaradásban van.

Részletek


Adatvezérelt technológiák tagozat

Bemutatkozás

Az Adatvezérelt technológia tagozat aktívan részt vesz a piac tájékoztatásában, edukálásában, sztenderdek, módszerek, technikák meghonosításában, az adatvezérelt marketing szolgáltatások megerősítésében, a szolgáltatók érdekeinek képviseletében. 

Részletek


Mi várja a tagokat?

Szakmaiság. Érdekképviselet. Értékközösség. Kapcsolati tőke. Hitelesség. Inspiráció.

Arra törekszünk, hogy olyan szolgáltatásokat nyújtsunk a szövetségi core tevékenységek mellett, melyek kimondottan a tagjainkat juttatják különböző előnyökhöz.

Szakmai szótár
acquisition programmes - ügyféltoborzó kampányok

affinity marketing - affinitás marketing

after-sales service - vásárlás utáni szolgáltatás

bound-in inserts - befűzött mellékletek

branding - márkaépítés


Teljes cikk



Kövessen minket a Facebookon
Kövessen minket a Twitteren