Főoldal    Tisztségviselők
Huszics György - elnök/Crane ügyvezető igazgató

„Komolyan kell végre vennünk, hogy a kommunikáció a vásárlási folyamat része. Ez - többek közt – három dolgot jelent. A vásárlással mérjük a folyamat és így a kommunikáció eredményességét; sosem szabad csak kommunikációs folyamatot tervezni; és ami talán a legfontosabb: mindig a vásárló szempontjából szemléljük és tervezzük a számára elképzelt útvonalat.”

Szakmai múlt

Hivatal Péter - alelnök/Metropol vezérigazgató

„A direkt marketing 1990-előtt ismeretlen volt Magyarországon és egyik legizgalmasabb feladat volt akkor és most is vele együtt felnőni, részt venni annak fejlődésében. Az interaktív marketing pedig új kihívások elé állítja a szakmát és ebben részt venni újra a fejlődés lehetőségét adja számomra.„

Szakmai múlt

Kovácsházy Dénes - elnökségi tag/Multicom ügyvezető igazgató

„A direkt marketing számomra nemcsak pusztán a közvetlen csatornákon eljuttatott üzenetek sokaságát jelenti, hanem egy párbeszéden alapuló folyamatos kommunikációs szemlélet. Ez a rendszer az interakció során keletkezett visszajelzések alapján folyamatosan változhat, így egyre precízebb, célzottabb, és hatékonyabb eszközként áll rendelkezésünkre. Látva, hogy a fogyasztók megtartása egyre fontosabb célja a vállalatoknak, úgy gondolom a jövőben a megfelelő direkt marketing szemlélet sokkal jelentősebb szerepet fog kapni.”

Szakmai múlt

Kovács Hajnalka - elnökségi tag/Magyar Telekom Nyrt. Nagykereskedelmi tartalomszolgáltatói kapcsolatok

„Manapság egész nap ömlik ránk az információ, így tudat alatt vagy akár tudatosan is igyekszünk kizárni, megszűrni ezt az áradatot. A direkt marketing viszont a legszemélyesebb médiacsatorna, esetében tágabb a szűrőnk, nagyobb az elfogadás. A mobilmarketing pedig egy olyan eszközt ad a kezünkbe, amely ma már mindenkinél ott van, és lehetővé teszi az élő kapcsolatot márka és ügyfele között, szinte a nap 24 órájában. Egyszerűen kár lenne kihagyni.”

Szakmai múlt

Táncsics András - elnökségi tag/Magyar Posta Zrt. termékmenedzsment igazgató

"Mára a direkt marketing és azon belül is a direkt kommunikáció számára soha nem látott lehetőségek nyíltak meg. Mind az új kommunikációs csatornák, mind az általuk kínált interaktív párbeszéd lehetősége, mind pedig a vásárlókról rendelkezésre álló adatok azt szolgálják, hogy az eladó és a vevő egymásra találjanak. Ha okosan bánunk ezekkel az új lehetőségekkel, akkor annak az egész direkt marketing szakma nyertese lehet."    

Szakmai múlt

Dely Gábor - elnökségi tag/d-code, termékfejlesztési vezető

cheap breitling watches sale

"Az egyik leggyakrabban elhangzott szakmai felhívás, hogy próbáljunk meg a fogyasztók fejével gondolkodni. A technikai megoldások fejlődésével egyre teljesebb mértékben tudjuk megérteni a felhasználókat és a személyre szabott tartalmak új lehetőségeket teremtenek a márkaépítésben és eladási folyamatban. Számomra ez az örökös kihívás és felfedezés lehetőségét nyújtja."

Szakmai múlt

Viniczai András - elnökségi tag/Café Communications innovációs igazgató

„A ’90-es évek elején alig néhány reklámeszköz alkotta a direkt marketing fegyvertárát. Ám napjainkra alig maradt olyan kommunikációs csatorna, amely ne kínálna lehetőséget a fogyasztók egyre kisebb csoportjának célzott elérésére, vagy akár a személyre szabott interakcióra. Az úton, amit több mint két évtized alatt kreatív reklámalkotóként és ügynökségvezetőként bejártam, ez a nem szűnő fejlődés és változatosság volt a legnagyobb hajtóerőm. Kétség sem férhet hozzá, hogy a kapcsolati marketinggel a reklámszakma legizgalmasabb területét választottam, amely a jövőben is bőven ellát inspirációval, és táplálja kíváncsiságomat.”

Szakmai múlt

Mi várja a tagokat?

Szakmaiság. Érdekképviselet. Értékközösség. Kapcsolati tőke. Hitelesség. Inspiráció.

Arra törekszünk, hogy olyan szolgáltatásokat nyújtsunk a szövetségi core tevékenységek mellett, melyek kimondottan a tagjainkat juttatják különböző előnyökhöz.

Szakmai szótár
acquisition programmes - ügyféltoborzó kampányok

affinity marketing - affinitás marketing

after-sales service - vásárlás utáni szolgáltatás

bound-in inserts - befűzött mellékletek

branding - márkaépítés


Teljes cikk



Kövessen minket a Facebookon
Kövessen minket a Twitteren