Főoldal    Történet
A DIMSZ története

A rendszerváltás előtt nem létezett Magyarországon a direkt marketing, ezért 1994. januárban néhány direkt marketing területén tevékenykedő cég szükségesnek és időszerűnek érezte a DM tevékenységgel foglalkozó társaságok önálló érdekképviseleti egyesületének megalakítását. Ilyen körülmények között 1995-ben alakult meg a Direkt Marketing Egyesület.

Az indulásnál több célt tűztek ki az alapító tagok, ugyanis a hőskorban virágkorukat élő,Cheap Tag Heuer Replica és nem tisztességes módszerekkel dolgozó cégektől akarták megkülönböztetni magunkat. A Szövetség értékei és feladatai azóta változatlanok, hiszen az elnökség szorosan együttműködve a tagsággal, különböző fórumokon képviseli a szakma érdekeit.

Fontosabb mérföldkövek a Szövetség életében:

1998
Az Egyesület megszervezi az első DIMAKO konferenciát.


2000
A Direkt Marketing Egyesület helyett a tagság a Direkt Marketing Szövetség név mellett dönt.


2000 Hivatal Pétert a szövetség elnökévé választják.


2000
Az első DM Szeminárium és Workshop megszervezése.


2005
A Szövetség megszervezi az első Golden Dove versenyt és konferenciát, amelynek elődje a DIMAKO konferencia volt.


2006
A Szövetség megszervezi az első direkt marketing ágazati kutatást, a DM Szenzort.


2008
A Szövetség logót és arculatot vált.


2011
Contact Center tagozat alakul.


2012
Vámos-Hegyi Attila az új elnök, Hivatal Péter a Szövetség alelnökeként dolgozik tovább.


2012
Mobilmarketing tagozat alakul.


2012
Direkt és Interaktív Marketing Szövetség néven folytatja működését a DMSZ.


2012 A szövetség elindítja a Tisztelt Vásárló programot azért, hogy Cheap Tag Heuer Replica a vásárlókban tudatosítsa az őket védő szabályozási rendszer elemeit: a vonatkozó jogszabályokat, a szakma saját plusz vállalásait, önszabályozását.

2013
E-mail marketing tagozat alakul.


2014 Adatvédelmi és adatbiztonsági tagozat alakul.

2015 20 éves a DIMSZ

2015
Tartalommarketing tagozat alakul.

2016 Adatvezérelt technológiák tagozat alakul.

A Szövetség elnökei


1995-2000
  Sopronyi János


2000-2012
  Hivatal Péter


2012-2014  Vámos-Hegyi Attila

2014-          Huszics György


Mi várja a tagokat?

Szakmaiság. Érdekképviselet. Értékközösség. Kapcsolati tőke. Hitelesség. Inspiráció.

Arra törekszünk, hogy olyan szolgáltatásokat nyújtsunk a szövetségi core tevékenységek mellett, melyek kimondottan a tagjainkat juttatják különböző előnyökhöz.

Szakmai szótár
acquisition programmes - ügyféltoborzó kampányok

affinity marketing - affinitás marketing

after-sales service - vásárlás utáni szolgáltatás

bound-in inserts - befűzött mellékletek

branding - márkaépítés


Teljes cikk



Kövessen minket a Facebookon
Kövessen minket a Twitteren