Frissítés! Megvannak a nyertesek! Köszönjük a leadott szavazatokat, 17.226 értékelés alapján a XII. Contact Center Hangszépségverseny dobogósai, akik a Contact 2024 konferencián
Hogyan (és hol) keresünk információkat vásárlás előtt? Tényleg az ár a legfontosabb döntési szempont? Számít a részletes termékleírás?
Hányan fizetnek bankkártyával a neten és kik ragaszkodnak a készpénzhez? Szeretjük és használjuk a kuponokat? Felvirradt a mobilfizetés kora?
Munkahelyen vagy otthon? Reggel vagy este? Utánvéttel vagy előre fizetéssel? Érdemes Magyarországon csomagautomatákba fektetni?
Melyiket fogadjuk szívesebben? Lehet hasznos egy szórólap? Az üzletekben kirakott reklámújság első számú információforrás vagy spam?
Olvassák vagy kidobják az emberek? Van generációs különbség egy reklámújság megítélésében? Az idősebb férfiak vagy a fiatalabb nők vásárolnak inkább szórólapok hatására?
A vásárlók hány százaléka lapozza át az egészségügyi témájú reklámújságokat? Futócipőt vagy kozmetikumot vesznek inkább az emberek DM-levél hatására? A nők vagy inkább a férfiak vásárolnak barkácseszközöket szórólap hatására?
Megnyitják vagy kapásból törlik? Hányan vásárolnának e-mail hatására? Heti hány reklámlevelet „tolerálnak” az emberek?
Igénylik vagy inkább elutasítják az emberek a telefonon érkező üzleti ajánlatot? Hogyan reagálnak a promóciós SMS-ekre? Hasznos vagy spam, ha egy cég 160 karakteres reklámot küld?
A piaci versenyben ma már nem a legrégebbi, legismertebb vagy legtőkeerősebb szereplők maradnak állva, hanem azok a cégek, amelyek a legpontosabb információkkal rendelkeznek a célcsoportjukról. Hogyan vásárolnak? Milyen szempontok szerint döntenek? Kiben bíznak meg?
Másodpercenként több millió terabájtnyi információ keletkezik rólunk, és a technológiai fejlődésnek köszönhetően ezek az adatok széles körben elérhetővé és megismerhetővé válnak. Ma már csak az marketingezik vakon és süketen, aki nem szán elég időt és energiát az analitikák böngészésére.
Ezzel a két kutatással te egyetlen mozdulattal „felkapcsolhatod a villanyt a szobában”, és úgy futhatsz neki 2020-nak, hogy a versenytársadnál sokkal pontosabb, frissebb és mélyebb információkról rendelkezel a potenciális vevőidről. (Már a tavalyi kutatások is kincset érnek, ráadásul most ingyen tiéd lehetnek.)
A kutatások megvásárlásával nem megérzésekre és hiedelmekre, hanem tényekre és számokra alapozhatod a jövő évi marketingstratégiádat. Ez nem fölösleges költés, hanem gyorsan megtérülő befektetés a céged jövőjébe.
A kérdés már csak az, megragadod azt a versenyelőnyt, amely elemel téged a mezőnytől, vagy reménykedsz benne, hogy a konkurensed nem látja ezt az oldalt. Ez a te döntésed.
A kutatások listaára 199 000 Ft+áfa. (Ha egy cég piaci alapon, szakértők bevonásával, saját maga végeztetné el ugyanezt az 1000 fős, reprezentatív mintán nyugvó panelkutatást ennek sokszorosát kellene fizetnie.)
Október 30-ig viszont mindössze 99 000 Ft+áfáért megszerezheted a DM szenzort vagy az E-commerce fogyasztói attitűdvizsgálatot.
A két kutatás együttes megvásárlása esetén pedig további -20% kedvezményt biztosítunk a rendelés végösszegéből, ennek lehívásához a kuponkód mezőben a „KETTO” kupont kell beváltani.
Ha ezt az oldalt a Direkt és Interaktív Marketing Szövetség tagjaként olvasod, akkor elégedetten gratulálhatsz a múltbéli önmagadnak a csatlakozásért, hiszen a szervezet tagjaként mindössze 39 000+áfás árat kell megfizetned egy kutatásért.
Még nem vagy tag? Szeretnél szinte jelképes összegért behozhatatlan versenyelőnyt vásárolni magadnak 2020-ra? Ha jelzed a csatlakozási szándékodat a DIMSZ-hez és taggá is válsz, te is megkapod a kedvezményes árat. Válaszd az űrlapon az „új csatlakozóként kérem a kutatásokat” opciót és megbeszéljük a részleteket.
Ezek a kutatások jelenleg online nem megvásárolhatók. Kutatásainkkal kapcsolatban, eressen minket az elérhetőségeinken!
Az oldalt a kreativkontroll.hu kiadója, a Kreatív Kontroll Kft. készítette.
1131 Budapest, Szent László út 101–103. [email protected]
Adatvédelmi azonosítószám: NAIH-92417/2015.
Szakmaiság. Érdekképviselet. Értékközösség. Kapcsolati tőke. Hitelesség. Inspiráció.
Arra törekszünk, hogy olyan szolgáltatásokat nyújtsunk a szövetségi core tevékenységek mellett, melyek kimondottan a tagjainkat juttatják különböző előnyökhöz. A szervezet a FEDMA és a GDMA (Global Data Marketing & Analytics) tagja.
Frissítés! Megvannak a nyertesek! Köszönjük a leadott szavazatokat, 17.226 értékelés alapján a XII. Contact Center Hangszépségverseny dobogósai, akik a Contact 2024 konferencián
Amennyiben kérdése lenne, együttműködési ötlete van, vagy szeretne többet megtudni rólunk, kérjük lépjen velünk kapcsolatba! Köszönjük.
DIMSZ | Adatvezérelt Marketing Szövetség
1036 Budapest, Perc utca 8.
+36 30 588 1344